Nazwa handlowa: klocki hamulcowe FIAT BRAVO 07- marki TRW GDB1485. Producent obsługuje 98% rynku motoryzacyjnego, więc klocki hamulcowe TRW można stosować niemal w każdym pojeździe. Firma ma ponad 100 lat doświadczenia jako producent oryginalnego wyposażenia.
Nazwa handlowa: tarcze hamulcowe ALFA ROMEO 164, FIAT BRAVO, STILO,LANCIA DELTA III, LYBRA [251x51] Rotinger 1470. Uznana polska marka tarcz Rotinger ceniona jest za wysoką jakość i precyzję wykonania.
Nazwa handlowa: tarcze hamulcowe ALFA ROMEO 145, 146, 155, FIAT TIPO, PUNTO, LANCIA DEDRA [284x40] Rotinger 2761. Uznana polska marka tarcz Rotinger ceniona jest za wysoką jakość i precyzję wykonania.
Nazwa handlowa: tarcze hamulcowe ALFA ROMEO 145 wentylowane średnica zewnętrzna 284 mm. Tarcze TRW to powszechnie znana i polecana marka części hamulcowych do samochodu.
Nazwa handlowa: tarcze hamulcowe ALFA ROMEO 164 - tył [251x10]. Tarcze polskiej produkcji Mikoda znane są na rynku od lat i cieszą się bardzo dobrymi opiniami kierowców.
Nazwa handlowa: tarcze hamulcowe FIAT Multipla - przód [284x22]. Tarcze polskiej produkcji Mikoda znane są na rynku od lat i cieszą się bardzo dobrymi opiniami kierowców.
Nazwa handlowa: klocki hamulcowe ALFA ROMEO 166. Klocki Brembo są idealnym rozwiązaniem dla pasjonatów motoryzacji, którzy lubią jeździć dynamicznie, bez utraty komfortu podczas użytkowania na drodze.
Nazwa handlowa: klocki hamulcowe FIAT BRAVO TYŁ. Klocki Brembo są idealnym rozwiązaniem dla pasjonatów motoryzacji, którzy lubią jeździć dynamicznie, bez utraty komfortu podczas użytkowania na drodze.
Nazwa handlowa: klocki hamulcowe FIAT MULTIPLA/DOBLO. Klocki Brembo są idealnym rozwiązaniem dla pasjonatów motoryzacji, którzy lubią jeździć dynamicznie, bez utraty komfortu podczas użytkowania na drodze.
Sukces Breck to innowacyjna technologia i najwyższej jakości surowce, z których produkowane są klocki hamulcowe. Materiały cierne z rodziny LU700 zaprojektowane zostały z myślą o wymagających użytkownikach. Charakteryzują się niskim zużyciem oraz gwarantują wysoką skuteczność hamowania.