Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
  • MARTEC AUTOMOTIVE
    al. M.B. Fatimskiej 16
    33-100 Tarnów
    NIP: 8733276311
  • E-mail:hamulce@martec.pl
  • Telefon:14 689 11 24
  • Obsługa sklepu dostępna:dni robocze 8:00-17:00 soboty 8:00 -13:00
Klocki hamulcowe TRW GDB951

Klocki hamulcowe TRW GDB951

TRW
Średnia ocena (5/5):
(głosów 1)

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 48 h

Koszt wysyłki: od 13 zł

Numer katalogowy: GDB951

Stan magazynowy:

Kod EAN: 3322936409519

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: 2 lata

Grubość [mm]: 18,1

Długość [mm]: 156,4

Rodzaj produktu: Klocki hamulcowe

Strona montażu: oś przednia

Nasza cena brutto: 123 zł / kpl.

Cena katalogowa: 137 zł

Oszczędzasz: 14 zł

Raty PayU

Rata już od: miesięcznie

Ilość:
-+
kpl.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
  • Numery zamienne
  • Parametry
  • Zastosowanie
  • O producencie
  • Akcesoria (6)
  • Video (1)
  • Opinie (1)

Podana cena brutto dotyczy 1 kpl klocków hamulcowych do naprawy hamulców jednej osi (zazwyczaj 4 szt. klocków).

CHEVROLET
11046152
CHEVROLET
11046-952-012
CHEVROLET
20 80 247
CHEVROLET
90297770
CHEVROLET
90398760
CHEVROLET
90399495
CHEVROLET
96281939
DAEWOO
11046152
DAEWOO
20 80 247
DAEWOO
96281939
OPEL
11046152
OPEL
16 05 454
OPEL
1605746
OPEL
1605789
OPEL
1605808
OPEL
20 80 247
OPEL
90297770
OPEL
90398760
OPEL
90399495
OPEL
93192637
VAUXHALL
16 05 454
VAUXHALL
1605789
VAUXHALL
1605808
VAUXHALL
90297770
VAUXHALL
90398760
VAUXHALL
90399495
VAUXHALL
93192637
A.B.S.
36667
A.B.S.
36667OE
ACDelco
AC443381D
APEC BRAKING
PAD892
ASHIKA
5003376
ATE
13046059252
ATE
13046070522
ATE
13046370522
AUTOMEGA
3016050808
BENDIX
571391B
BENDIX
571391X
BENDIX-AU
DB1228
BLUE PRINT
ADG04204
BORG %26 BECK
BBP1423
BORG %26 BECK
BBP1641
BORG %26 BECK
BBP1881
BOSCH
0 986 491 900
BOSCH
0 986 591 900
BOSCH
0 986 TB2 611
BRAKE ENGINEERING
PA511
BREMBO
P59013
BREMBO
P59017
DELPHI
LP0585
DELPHI
LP1083
DELPHI
LP1605
DELPHI
LP585
E.T.F.
120417
E.T.F.
120704
FEBI BILSTEIN
16030
FEBI BILSTEIN
16339
FERODO
FDB584
FERODO
FDS1067
FERODO
FDS584
FERODO
FQT1067
FERODO
FSL1067
FERODO
FSL584
FERODO
TAR1067
FERODO
TAR584
FIRST LINE
FBP3038
FIRST LINE
FBP3091
FIRST LINE
FBP3514
FRI.TECH.
1190
FTE
BL1260A2
FTE
BL1727A2
GALFER
B1G10202582
GIRLING
6109512
HELLA
8DB 355 007-761
HERTH%2BBUSS JAKOPARTS
J3600903
HERZOG GERMANY
886667
ICER
180758
ICER
181152
ICER
181366
JAPANPARTS
PA376AF
JP GROUP
881605911
JURID
571391D
JURID
571391J
JURID
571391JAS
JURID
572403J
KAWE
80844
KBP
BP1001
LEMFORDER
20628 05
LEMFORDER
25716 01
LPR
05P304
LPR
05P656
LPR
05P682
MAGNETI MARELLI
363702160258
MAGNETI MARELLI
363702161031
MAGNETI MARELLI
363702161070
MAPCO
6318
METELLI
2201170
METZGER
028620
METZGER
028650
MEYLE
025 211 9017
MEYLE
025 218 6217
MGA
248
MINTEX
MDB1386
MINTEX
MDB1889
MINTEX
MDK0107
MINTEX
MDK0108
NECTO
FD6277A
NECTO
FD6277N
NECTO
FD6709A
NECTO
FD6709N
NIPPARTS
J3600900
NK
223607
OPTIMAL
9588
OPTIMAL
9650
OE
21190175
PAGID
T1021
PAGID
T1082
PAGID
T1082ECO
PEX
7089
PEX
7089S
PEX
7452
PEX
7452S
QH Benelux
2645
QH Benelux
7380
QUINTON HAZELL
828600
QUINTON HAZELL
BLF450
QUINTON HAZELL
BP450
RAMEDER
T0600030
RAMEDER
T0610033
RAMEDER
T0610485
RAMEDER
T0610720
REMSA
028610
REMSA
028620
REMSA
028630
REMSA
028650
REMSA
064502
REMSA
28610
REMSA
28620
REMSA
28630
REMSA
28650
REMSA
64502
REMSA
828600
ROADHOUSE
828600
ROULUNDS RUBBER
443381
SBS
223607
SCT GERMANY
SP122
SPIDAN
31706
SPIDAN
32553
SPIDAN
32706
SWAG
40916030
SWAG
89916339
TEXTAR
2119003
TEXTAR
2186201
TEXTAR
2186218005
TEXTAR
2186218305
TOPRAN
202465
TRISCAN
811010550
TRISCAN
811021003
TRISCAN
811024891
TRUSTING
1190
VAICO
V400150
VAICO
V4001501
VALEO
301184
VALEO
597115
VALEO
598184
WAGNER
WBP21190A
WAGNER
WBP21862A
WOKING
P386310
WOKING
P386320
WOKING
P386330
ZIMMERMANN
211901801
Ograniczenia producenta
ATE
Styk ostrzegawczy o zużyciu
przygotowany dla wskaźnika zużycia
Oznaczenie kontrolne
E1 90R 01024/162
Wysokość [mm]
52,8
Długość [mm]
156,4
Grubość [mm]
18,1
DAEWOO CIELO
1.5 16V (90KM / 66kW) benzyna (od 1995.02 do 1997.08)
DAEWOO CIELO sedan
1.5 16V (90KM / 66kW) benzyna (od 1995.02 do 1997.08)
DAEWOO ESPERO (KLEJ)
1.5 16V (90KM / 66kW) benzyna (od 1995.02 do 1999.06)
DAEWOO ESPERO (KLEJ)
1.8 (90KM / 66kW) benzyna (od 1995.02 do 1999.09)
DAEWOO ESPERO (KLEJ)
1.8 (95KM / 70kW) benzyna (od 1995.02 do 1999.06)
DAEWOO ESPERO (KLEJ)
2.0 (105KM / 77kW) benzyna (od 1995.02 do 1999.06)
DAEWOO ESPERO (KLEJ)
2.0 (101KM / 74kW) benzyna (od 1991.10 do 1993.09)
FSO LANOS liftback
1.6 16V (106KM / 78kW) benzyna (od 2004.05 do 2008.10)
FSO LANOS sedan
1.6 16V (106KM / 78kW) benzyna (od 2004.05 do 2008.10)
OPEL ASTRA F (T92)
1.4 (75KM / 55kW) benzyna (od 1991.09 do 1993.09)
OPEL ASTRA F (T92)
1.4 (82KM / 60kW) benzyna (od 1992.09 do 1998.09)
OPEL ASTRA F (T92)
1.4 i (60KM / 44kW) benzyna (od 1991.09 do 1998.09)
OPEL ASTRA F (T92)
1.4 i 16V (90KM / 66kW) benzyna (od 1996.02 do 1998.09)
OPEL ASTRA F (T92)
1.4 Si (82KM / 60kW) benzyna (od 1992.03 do 1998.09)
OPEL ASTRA F (T92)
1.6 (75KM / 55kW) benzyna (od 1995.09 do 1998.09)
OPEL ASTRA F (T92)
1.6 i (71KM / 52kW) benzyna (od 1993.05 do 1996.07)
OPEL ASTRA F (T92)
1.6 i (75KM / 55kW) benzyna (od 1992.03 do 1998.09)
OPEL ASTRA F (T92)
1.6 i 16V (100KM / 74kW) benzyna (od 1994.08 do 1998.09)
OPEL ASTRA F (T92)
1.6 Si (100KM / 74kW) benzyna (od 1992.05 do 1994.12)
OPEL ASTRA F (T92)
1.7 D (57KM / 42kW) olej napędowy (od 1992.03 do 1992.09)
OPEL ASTRA F (T92)
1.7 D (60KM / 44kW) olej napędowy (od 1992.07 do 1998.09)
OPEL ASTRA F (T92)
1.7 TD (68KM / 50kW) olej napędowy (od 1994.11 do 1998.09)
OPEL ASTRA F (T92)
1.7 TDS (82KM / 60kW) olej napędowy (od 1992.03 do 1998.09)
OPEL ASTRA F (T92)
1.8 i 16V (125KM / 92kW) benzyna (od 1993.06 do 1994.10)
OPEL ASTRA F (T92)
1.8 i 16V (116KM / 85kW) benzyna (od 1994.11 do 1998.09)
OPEL ASTRA F (T92)
1.8 i 16V (112KM / 82kW) benzyna (od 1995.09 do 1996.09)
OPEL ASTRA F (T92)
2.0 i (115KM / 85kW) benzyna (od 1992.03 do 1998.09)
OPEL ASTRA F (T92)
2.0 i 16V (136KM / 100kW) benzyna (od 1995.02 do 1998.09)
OPEL ASTRA F kabriolet (T92)
1.4 i 16V (90KM / 66kW) benzyna (od 1996.01 do 2001.03)
OPEL ASTRA F kabriolet (T92)
1.6 i (75KM / 55kW) benzyna (od 1996.01 do 2001.03)
OPEL ASTRA F kabriolet (T92)
1.8 i 16V (116KM / 85kW) benzyna (od 1994.11 do 2001.03)
OPEL ASTRA F kabriolet (T92)
2.0 i (115KM / 85kW) benzyna (od 1993.03 do 1994.10)
OPEL ASTRA F Kombi (T92)
1.4 (75KM / 55kW) benzyna (od 1991.09 do 1993.09)
OPEL ASTRA F Kombi (T92)
1.4 i (60KM / 44kW) benzyna (od 1991.09 do 1998.01)
OPEL ASTRA F Kombi (T92)
1.4 i 16V (90KM / 66kW) benzyna (od 1996.02 do 1998.01)
OPEL ASTRA F Kombi (T92)
1.6 (75KM / 55kW) benzyna (od 1995.09 do 1998.01)
OPEL ASTRA F Kombi (T92)
1.6 i (75KM / 55kW) benzyna (od 1991.09 do 1998.01)
OPEL ASTRA F Kombi (T92)
1.6 i 16V (100KM / 74kW) benzyna (od 1994.08 do 1998.01)
OPEL ASTRA F Kombi (T92)
1.6 Si (101KM / 74kW) benzyna (od 1992.03 do 1994.12)
OPEL ASTRA F Kombi (T92)
1.7 D (57KM / 42kW) olej napędowy (od 1991.12 do 1992.09)
OPEL ASTRA F Kombi (T92)
1.7 D (60KM / 44kW) olej napędowy (od 1992.07 do 1998.01)
OPEL ASTRA F Kombi (T92)
1.7 TD (68KM / 50kW) olej napędowy (od 1994.11 do 1998.01)
OPEL ASTRA F Kombi (T92)
1.7 TDS (82KM / 60kW) olej napędowy (od 1991.12 do 1998.01)
OPEL ASTRA F Kombi (T92)
1.8 i 16V (125KM / 92kW) benzyna (od 1993.06 do 1998.01)
OPEL ASTRA F Kombi (T92)
1.8 i 16V (116KM / 85kW) benzyna (od 1994.07 do 1998.01)
OPEL ASTRA F Kombi (T92)
2.0 i (115KM / 85kW) benzyna (od 1991.09 do 1994.07)
OPEL ASTRA F Kombi (T92)
2.0 i 16V (150KM / 110kW) benzyna (od 1993.03 do 1998.01)
OPEL ASTRA F Kombi (T92)
2.0 i 16V (136KM / 100kW) benzyna (od 1995.02 do 1998.01)
OPEL ASTRA F liftback (T92)
1.4 (75KM / 55kW) benzyna (od 1991.09 do 1993.09)
OPEL ASTRA F liftback (T92)
1.4 (82KM / 60kW) benzyna (od 1992.09 do 1998.01)
OPEL ASTRA F liftback (T92)
1.4 i (60KM / 44kW) benzyna (od 1991.09 do 1998.01)
OPEL ASTRA F liftback (T92)
1.4 i 16V (90KM / 66kW) benzyna (od 1996.09 do 1998.02)
OPEL ASTRA F liftback (T92)
1.4 Si (82KM / 60kW) benzyna (od 1992.03 do 1998.01)
OPEL ASTRA F liftback (T92)
1.6 (75KM / 55kW) benzyna (od 1995.09 do 1998.01)
OPEL ASTRA F liftback (T92)
1.6 i (71KM / 52kW) benzyna (od 1993.05 do 1996.07)
OPEL ASTRA F liftback (T92)
1.6 i (75KM / 55kW) benzyna (od 1991.09 do 1998.01)
OPEL ASTRA F liftback (T92)
1.6 i 16V (100KM / 74kW) benzyna (od 1994.08 do 1998.01)
OPEL ASTRA F liftback (T92)
1.6 Si (101KM / 74kW) benzyna (od 1992.03 do 1994.12)
OPEL ASTRA F liftback (T92)
1.7 D (57KM / 42kW) olej napędowy (od 1991.12 do 1992.09)
OPEL ASTRA F liftback (T92)
1.7 D (60KM / 44kW) olej napędowy (od 1992.07 do 1998.01)
OPEL ASTRA F liftback (T92)
1.7 TD (68KM / 50kW) olej napędowy (od 1994.11 do 1998.01)
OPEL ASTRA F liftback (T92)
1.7 TDS (82KM / 60kW) olej napędowy (od 1991.12 do 1998.01)
OPEL ASTRA F liftback (T92)
1.8 (116KM / 85kW) benzyna (od 1991.11 do 1993.07)
OPEL ASTRA F liftback (T92)
1.8 i 16V (116KM / 85kW) benzyna (od 1994.09 do 1998.01)
OPEL ASTRA F liftback (T92)
1.8 i 16V (125KM / 92kW) benzyna (od 1993.06 do 1994.08)
OPEL ASTRA F liftback (T92)
2.0 GSI 16V (150KM / 110kW) benzyna (od 1991.09 do 1998.01)
OPEL ASTRA F liftback (T92)
2.0 i (115KM / 85kW) benzyna (od 1991.09 do 1998.01)
OPEL ASTRA F liftback (T92)
2.0 i 16V (136KM / 100kW) benzyna (od 1995.02 do 1998.01)
OPEL ASTRA F nadwozie zamknięte / kombi (T92)
1.6 i 16V (100KM / 74kW) benzyna (od 1994.08 do 1998.03)
OPEL ASTRA F nadwozie zamknięte / kombi (T92)
1.7 D (57KM / 42kW) olej napędowy (od 1991.12 do 1992.09)
OPEL ASTRA F nadwozie zamknięte / kombi (T92)
1.7 D (60KM / 44kW) olej napędowy (od 1992.07 do 1999.01)
OPEL ASTRA F nadwozie zamknięte / kombi (T92)
1.7 TD (68KM / 50kW) olej napędowy (od 1994.08 do 1999.01)
OPEL ASTRA F nadwozie zamknięte / kombi (T92)
1.7 TD (82KM / 60kW) olej napędowy (od 1995.03 do 1998.02)
OPEL KADETT E (T85)
1.8 i (100KM / 74kW) benzyna (od 1985.10 do 1986.08)
OPEL KADETT E (T85)
1.8 i (90KM / 66kW) benzyna (od 1989.08 do 1992.05)
OPEL KADETT E (T85)
2.0 i (115KM / 85kW) benzyna (od 1987.09 do 1992.05)
OPEL KADETT E (T85)
2.0 i Cat (115KM / 85kW) benzyna (od 1987.03 do 1992.05)
OPEL KADETT E kabriolet (T85)
2.0 (150KM / 110kW) benzyna (od 1990.09 do 1992.05)
OPEL KADETT E kabriolet (T85)
2.0 GSi (156KM / 115kW) benzyna (od 1990.09 do 1992.05)
OPEL KADETT E kabriolet (T85)
2.0 i (115KM / 85kW) benzyna (od 1986.10 do 1993.02)
OPEL KADETT E kabriolet (T85)
2.0 i Cat (116KM / 85kW) benzyna (od 1986.10 do 1993.02)
OPEL KADETT E Kombi (T85)
1.8 E (100KM / 74kW) benzyna (od 1985.10 do 1986.08)
OPEL KADETT E Kombi (T85)
1.8 i (90KM / 66kW) benzyna (od 1985.06 do 1991.08)
OPEL KADETT E Kombi (T85)
1.8 i (115KM / 85kW) benzyna (od 1984.09 do 1986.08)
OPEL KADETT E Kombi (T85)
1.8 S (84KM / 62kW) benzyna (od 1987.09 do 1991.08)
OPEL KADETT E Kombi (T85)
2.0 i (115KM / 85kW) benzyna (od 1987.09 do 1991.08)
OPEL KADETT E Kombi (T85)
2.0 i Cat (115KM / 85kW) benzyna (od 1987.09 do 1991.08)
OPEL KADETT E liftback (T85)
1.8 E (100KM / 74kW) benzyna (od 1985.10 do 1986.08)
OPEL KADETT E liftback (T85)
1.8 i (90KM / 66kW) benzyna (od 1985.06 do 1991.08)
OPEL KADETT E liftback (T85)
2.0 GSI (115KM / 85kW) benzyna (od 1986.09 do 1991.08)
OPEL KADETT E liftback (T85)
2.0 GSI (129KM / 95kW) benzyna (od 1986.09 do 1991.08)
OPEL KADETT E liftback (T85)
2.0 GSI 16V (150KM / 110kW) benzyna (od 1988.03 do 1991.08)
OPEL KADETT E liftback (T85)
2.0 GSI 16V Cat (150KM / 110kW) benzyna (od 1988.03 do 1991.08)
OPEL KADETT E liftback (T85)
2.0 GSI Cat (115KM / 85kW) benzyna (od 1986.09 do 1991.08)
OPEL OMEGA A (V87)
2.0 (122KM / 90kW) benzyna (od 1986.09 do 1994.03)
OPEL OMEGA A (V87)
2.0 (100KM / 74kW) benzyna (od 1990.09 do 1994.03)
OPEL OMEGA A (V87)
2.0 (99KM / 73kW) benzyna (od 1990.09 do 1994.03)
OPEL OMEGA A (V87)
2.0 i (115KM / 85kW) benzyna (od 1986.09 do 1994.03)
OPEL OMEGA A (V87)
2.3 D (73KM / 54kW) olej napędowy (od 1986.10 do 1994.03)
OPEL OMEGA A (V87)
2.3 TD Interc. (100KM / 74kW) olej napędowy (od 1988.08 do 1994.03)
OPEL OMEGA A (V87)
2.4 i (125KM / 92kW) benzyna (od 1988.09 do 1994.03)
OPEL OMEGA A Kombi (V87)
2.0 (100KM / 74kW) benzyna (od 1990.09 do 1994.03)
OPEL OMEGA A Kombi (V87)
2.0 i (99KM / 73kW) benzyna (od 1990.09 do 1994.03)
OPEL OMEGA A Kombi (V87)
2.0 i (115KM / 85kW) benzyna (od 1986.09 do 1994.04)
OPEL OMEGA A Kombi (V87)
2.3 D (73KM / 54kW) olej napędowy (od 1986.09 do 1994.03)
OPEL OMEGA A Kombi (V87)
2.3 TD Interc. (100KM / 74kW) olej napędowy (od 1988.09 do 1994.03)
OPEL OMEGA A Kombi (V87)
2.4 i (125KM / 92kW) benzyna (od 1988.09 do 1994.03)
OPEL VECTRA A (J89)
1.8 S 4x4 (88KM / 65kW) benzyna (od 1989.01 do 1989.07)
OPEL VECTRA A (J89)
2.0 (100KM / 74kW) benzyna (od 1988.09 do 1989.09)
OPEL VECTRA A (J89)
2.0 i (115KM / 85kW) benzyna (od 1988.09 do 1990.10)
OPEL VECTRA A (J89)
2.0 i (129KM / 95kW) benzyna (od 1988.09 do 1992.09)
OPEL VECTRA A (J89)
2.0 i 16V (136KM / 100kW) benzyna (od 1992.08 do 1995.08)
OPEL VECTRA A (J89)
2.0 i 16V 4x4 (136KM / 100kW) benzyna (od 1994.06 do 1995.11)
OPEL VECTRA A (J89)
2.0 i 4x4 (115KM / 85kW) benzyna (od 1989.01 do 1990.10)
OPEL VECTRA A (J89)
2.0 i 4x4 (129KM / 95kW) benzyna (od 1989.08 do 1992.07)
OPEL VECTRA A (J89)
2.0 i Cat (116KM / 85kW) benzyna (od 1988.09 do 1995.11)
OPEL VECTRA A (J89)
2.0 i Cat 4x4 (116KM / 85kW) benzyna (od 1989.01 do 1995.11)
OPEL VECTRA A (J89)
2000 16V 4x4 (150KM / 110kW) benzyna (od 1989.01 do 1990.10)
OPEL VECTRA A (J89)
2000/GT 16V (150KM / 110kW) benzyna (od 1989.01 do 1994.06)
OPEL VECTRA A (J89)
2000/GT 16V Cat (150KM / 110kW) benzyna (od 1990.02 do 1995.11)
OPEL VECTRA A (J89)
2000/GT 16V Cat 4x4 (150KM / 110kW) benzyna (od 1990.02 do 1995.11)
OPEL VECTRA A liftback (J89)
2.0 (100KM / 74kW) benzyna (od 1988.04 do 1989.09)
OPEL VECTRA A liftback (J89)
2.0 i (115KM / 85kW) benzyna (od 1988.09 do 1990.10)
OPEL VECTRA A liftback (J89)
2.0 i 16V (150KM / 110kW) benzyna (od 1989.02 do 1990.10)
OPEL VECTRA A liftback (J89)
2.0 i 16V (136KM / 100kW) benzyna (od 1992.08 do 1995.08)
OPEL VECTRA A liftback (J89)
2.0 i 16V Cat (150KM / 110kW) benzyna (od 1990.02 do 1995.11)
OPEL VECTRA A liftback (J89)
2.0 i Cat (116KM / 85kW) benzyna (od 1988.09 do 1995.11)
OPEL VECTRA A liftback (J89)
2.0 i GT (129KM / 95kW) benzyna (od 1988.09 do 1995.11)

Marka części hamulcowych TRW

Producent tarcz i klocków hamulcowych TRW łączy wysoką jakość procesów obróbki mechanicznej z precyzyjnie kontrolowanym zestawem surowców, produkując najbezpieczniejsze, najwyższej jakości rozwiązania hamulcowe do pojazdów użytkowych - osobowych samochodów oraz ciężarowych. Każdy element tarcz i klocków hamulcowych jest zrealizowany w taki sposób, by stanowił harmonijny składnik procesu hamowania i możliwości kontroli Twojej jazdy na drodze nawet w ekstremalnych warunkach. Z tego powodu tarcze i klocki hamulcowe TRW wiążą się zdecydowanie z łatwiejszym montażem do wybranego samochodu, TRW to także jakość godna zaufania dla i szeroki wachlarz solidnych części samochodowych, z pomocą których możesz śmiało i komfortowo jeździć. TRW bardzo dużo inwestuje w proces sprawdzania i testowania tarcz i klocków hamulcowych zanim dopuści je do produkcji pełnowymiarowej i dalszej sprzedaży - w procesie rygorystycznej kontroli jakości tarcze i klocki hamulcowe poddawane są licznym badaniom fizycznym, termo cieplnym, wytrzymałościowym. Poddając części wyczerpującemu procesowi testowania pewne jest to, że części dostarczone przez markę TRW są w pełni jakościowe - wyróżniają się wysoką zawartością węgla, co znacznie wpływa na niski stopień kurczliwości, dzięki temu także produkty dostarczone do Twojego samochodu są dużo bardziej wytrzymałe.Tarcze i klocki hamulcowe mają wysoką odporność na zużycie nawet w najtrudniejszych warunkach. Wybór hamulców TRW to gwarancja bezpieczeństwa i solidności. Na tych produktach można z pewnością polegać w codziennej pracy a szeroki wybór tarcz i klocków hamulcowych sprawia, że możemy dobrać najbardziej hamulcowe odpowiednie rozwiązanie do swojego samochodu - nawet takiego, które wymaga skomplikowanych części.

Tarcze hamulcowe TRW

Z ponad 1250 numerami katalogowymi części pokrywającymi 98% europejskiego parku samochodowego, TRW - czołowy producent na niezależnym rynku części zamiennych jest godnym zaufania partnerem w budowaniu pozycji twojej firmy. Zapewnij swoim klientom doskonałe usługi za sprawą gamy hamulców tarczowych , która oferuje najwyższą jakość i coraz szerszy zakres zastosowań, zawdzięczając to wszystko ponad 100-letniemu doświadczeniu TRW.
Tarcze hamulcowe TRW zapewniają ci:
  • 98% pokrycia potrzeb europejskiego parku samochodowego
  • Tarcze hamulcowe, które przewyższają wymogi specyfikacji oryginalnego wyposażenia (OE)

12 milionów powodów, by zaufać tarczom hamulcowym TRW

TRW co roku produkuje ponad 12 milionów tarcz hamulcowych, zarówno w zakresie oryginalnego wyposażenia, jak i dla niezależnego rynku części zamiennych na całym świecie, możesz więc zaufać liderom rynku. A ponieważ zawsze jesteśmy w czołówce pod względem innowacyjności, otrzymujesz absolutnie najnowsze rozwiązania w technologii wytwarzania hamulców tarczowych, gwarantujące ci możliwość zaoferowania wyższego poziomu usług swoim klientom.

Tarcze hamulcowe lakierowane na czarno

  • Oryginalne wyposażenie TRW nigdy nie jest kopią istniejącego modelu – jest ono projektowane i budowane od podstaw, aby sprostać rzeczywistym wyzwaniom, z jakimi mierzą się codziennie twoi klienci. Aby zapewnić zwiększoną odporność na korozję i wysokie parametry użytkowe, nasz dział ds. rozwoju produktów stworzył pierwsze w branży – hamulce tarczowe lakierowane na czarno.
  • Poprzez pokrycie części tarczy specjalnym czarnym lakierem, tworzy się jednolita powierzchnia stanowiąca dodatkową barierę ochronną przeciw korozji. Lakier został specjalnie opracowany w zakładzie TRW zajmującym się oryginalnym wyposażeniem i zapewnia wykończenie tarczy połyskliwą powłoką (dla kierowców zwracających uwagę na detale liczy się też ładny wygląd).
  • Chcemy zagwarantować, by montażyści wykonywali doskonałą usługę dla swoich klientów, ułatwiając im szybki montaż. To jeszcze jedna korzyść z naszej gamy powlekanej czarnym lakierem. Te tarcze hamulcowe opakowane są w papier antykorozyjny, który pochłania wilgoć. Nie trzeba zatem smarować tarcz olejem ani środkiem antykorozyjnym, który musi być zmyty przed montażem. Po prostu wyjmujesz je z pudełka i przystępujesz do pracy, przez co oszczędzasz czas i pieniądze.
  • Ta innowacja opiera się na najnowszych odkryciach poczynionych w drodze bezpośrednich badań i rozwijania stosunków, jakie firma TRW utrzymuje z najważniejszymi producentami samochodów na świecie, tak więc nabywcy naszych rozwiązań mogą zapewnić wartość dodaną swoim własnym klientom.

Tarcze hamulcowe TRW o wysokiej zawartości węgla

Ponieważ nasze tarcze o wysokiej zawartości węgla są projektowane nie tylko pod kątem zgodności z normami, ale również z myślą o stworzeniu rzeczywiście najlepszego rozwiązania na świecie, mogą przewyższać wymagania specyfikacji producenta. Oferują one wyższe parametry w zakresie rozprowadzania ciepła, większą stabilność pracy i najlepsze parametry użytkowe.
Tarcze o wysokiej zawartości węgla spełniają wciąż rosnące potrzeby w zakresie ciężaru, wydajności hamowania i właściwości NVH (hałas, wibracje, uciążliwość działania). Przy coraz większej liczbie producentów samochodów wprowadzających tarcze o wysokiej zawartości węgla jako wyposażenie standardowe, zapewniamy, że możesz polegać na pokryciu bardzo dużej części potrzeb rynku przez naszą gamę części zamiennych.
A to dlatego, że:
  • Tarcze wytwarzane z wysoką zawartością węgla posiadają optymalną przewodność cieplną pozwalającą utrzymać niższą temperaturę pracy i w wyniku tego, zapewnić bardziej stałą wydajność hamowania
  • Jest mniej prawdopodobne, że tarcza hamulcowa o wysokiej zawartości węgla odkształci się, co oznacza mniej problemów związanych z parametrami użytkowymi
  • Wysoka zawartość węgla poprawia właściwości w zakresie rozpraszania ciepła przez tarcze, zapewniając większą stabilność i zwiększoną odporność na odkształcenia i pęknięcia wskutek czynników termicznych
  • Tarcze o wysokiej zawartości węgla pomagają również eliminować hałas i drgania

Stymulowanie rozwoju firmy poprzez szybszy montaż tarcz hamulcowych

Istnieje szeroki asortyment tarcz TRW, które są dostarczane wraz ze śrubami mocującymi, tak więc nigdy nie trzeba używać ponownie starych, zużytych i skorodowanych mocowań. Śruby mocujące często zostają uszkodzone podczas wymiany tarcz hamulcowych i nie mogą być ponownie użyte. Dołączając śruby mocujące do naszych tarcz hamulcowych, sprawiliśmy, , że dokonujesz ich wymiany łatwiej, szybciej i bezpieczniej niż kiedykolwiek dotąd. W przypadku większości naszych produktów, otrzymasz wszystko, czego potrzebujesz w jednym pudełku TRW. Oznacza to, że możesz oferować tak samo doskonałą usługę za każdym razem – i że twój klient w każdym przypadku może polegać na najwyższych parametrach pracy.

Mniejsze tolerancje w tarczach hamulcowych

Kiedy projektujemy nasze oryginalne wyposażenie, poddajemy kontroli każdy detal każdej części i nie uznajemy kompromisów, jeśli chodzi o surowce albo tolerancje podczas obróbki mechanicznej. Wszystkie nasze odlewy są wykonane z najwyższej jakości materiału GG20 lub GG15HC w przypadku tarcz o wysokiej zawartości węgla. Zachowujemy ścisłą kontrolę nad trzema innymi wartościami tolerancji: DTV (odchylenia w grubości tarczy) nigdy nie przekracza 12 µm; tolerancja wykończenia (Run Out) nigdy nie przekracza 30 µm; środkowy otwór zawsze odpowiada normie H8. Oznacza to nieskomplikowany montaż i komfortowe parametry działania pozwalające uniknąć niespodzianek.

Bezpieczeństwo tarcz hamulcowych z żeliwem

Ponieważ zobowiązaliśmy się do wytwarzania najbezpieczniejszych i najwyższej jakości tarcz hamulcowych, do produkcji wysokiej klasy szarego żeliwa używany jest starannie kontrolowany zestaw surowców. Nie wystarczy jakość procesów mechanicznej obróbki – już od fazy początkowego odlewu musi to być jak najlepsze połączenie dla uzyskania najwyższych końcowych parametrów działania.

Wszechstronne testy TRW zapewniają:

  • Wysoką zawartość węgla (lejność ułatwia odlewanie i obróbkę maszynową oraz oznacza niski stopień kurczliwości)
  • Niską temperaturę topnienia (1140°C- 1200°C)
  • Wysoką odporność na zużycie
  • Wysoką pojemność cieplną
  • Wysoką wytrzymałość na rozciąganie i ściskanie, zapewniając wysoki poziom sztywności
  • W celu zapewnienia najwyższego poziomu bezpieczeństwa odlewy są poddawane rozmaitym rygorystycznym testom i kontrolom, zanim zostaną zatwierdzone do obróbki maszynowej.

Zwiększone bezpieczeństwo za sprawą łożysk i pierścienia czujnika ABS

Oferujemy również gamę tarcz hamulcowych z wbudowanymi łożyskami, pierścieniami czujników ABS i akcesoriami montażowymi. Bardzo ułatwia to czynności, gdy trzeba wykonać montaż, ponieważ te kluczowe dla bezpieczeństwa elementy nierzadko zostają uszkodzone podczas wymiany tarczy. Użycie starego, zużytego lub uszkodzonego łożyska może także zwiększyć ryzyko uszkodzenia samej tarczy. Hamulce tarczowe TRW z wbudowanymi łożyskami kół są montowane w sposób zapewniający prawidłowe dociśnięcie łożyska. Zapewnimy dostawę zarówno pierścienia zębatego, jak i magnetycznego czujnika ABS, zależnie od zastosowania.

Wszechstronne bezpieczeństwo dzięki klockom hamulcowym i tarczom TRW

TRW produkuje nie tylko klocki i tarcze hamulcowe, ale również wszelkiego typu rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa pojazdów, dlatego nikt nie wie lepiej od nich, na czym polega współdziałanie poszczególnych elementów, aby zwiększyć do maksimum wydajność układu hamowania i zapewnić ochronę pasażerom we wnętrzu samochodu. TRW projektuje i tworzy nasze tarcze w taki sposób, by stanowiły zrównoważony element układu hamulcowego. To właśnie dlatego tarcze i klocki hamulcowe TRW oznaczają dla Ciebie najskuteczniejszy montaż i najwyższą jakość.

A TERAZ COŚ O KLOCKACH HAMULCOWYCH TRW!

Życie polega na zwiększaniu swoich możliwości we wszystkim, co robimy. Dzięki klockom hamulcowym TRW możesz zaoferować swoim klientom znakomitą wydajność. Klocki TRW Aftermarket są najlepsze w branży, zapewniając w każdych warunkach wysoką jakość i niezawodne parametry pracy, którym możesz zaufać. Jesteśmy wiodącymi specjalistami na rynku, jeśli chodzi o układy hamulcowe, skorzystaj więc z naszego doświadczenia. Damy ci pewność, że będziesz mógł oferować najlepsze usługi, a systemy związane z bezpieczeństwem w pojazdach twoich klientów będą optymalnie działać na drodze za każdym razem.

Lepsze parametry użytkowe klocków hamulcowych dzięki COTEC

Nasi badacze znaleźli metodę, aby zapewnić jak najlepszą jakość przy wymianie przednich lub tylnych klocków hamulcowych. Ma ona nazwę COTEC.

Ta nowoczesna powłoka silikatowa jest stosowana do materiału ciernego zamiennych klocków hamulcowych, zapewniając lepszy kontakt między tarczą a klockiem hamulcowym.

Klocki hamulcowe TRW COTEC zapewniają drogę hamowania krótszą aż do siedmiu metrów w porównaniu z innymi wysokiej klasy klockami hamulcowymi przy pierwszych kilku zatrzymaniach po wymianie klocków (okres dopasowywania się klocków). Ta innowacyjna technologia oznacza, że pozostawiamy w tyle wszystkich największych konkurentów pod względem parametrów pracy w okresie dopasowywania się klocka, gdy współczynnik tarcia jest niższy niż zwykle.

Podjęliśmy decyzję o zastosowaniu powłoki COTEC we wszystkich naszych klockach hamulcowych, ponieważ ma ona wpływ na bezpieczeństwo od chwili opuszczenia warsztatu przez kierowcę. Ponad 90% klocków hamulcowych sprzedawanych przez TRW w Europie, ma już powłokę COTEC.

 DTEC wzmacnia gamę COTEC

Dodatkowo do COTEC, opracowaliśmy DTEC, najwyższej klasy klocek ceramiczny o niskiej emisji pyłów, w którym do wszystkich zalet bezpieczeństwa oferowanych przez naszą główną gamę klocków powlekanych COTEC dołącza się technologia niskiej emisji pyłów, by obniżyć poziom zapylenia powierzchni felgi aż o 45%. Możesz więc teraz oferować swoim klientom wartość dodaną w postaci klocków hamulcowych DTEC pozwalających utrzymać czystsze koła.

Lider w dziedzinie hamowania

Jako lider pośród dostawców systemów hamowania, jesteśmy z siebie dumni, oferując najwyższe standardy we wszystkich naszych klockach hamulcowych do pojazdów. Zapewnia nam to:

Pełna kontrola
Dla 100% własnej produkcji klocków hamulcowych TRW może gwarantować jakość części spełniającą nasze rygorystyczne normy
Unikalne i precyzyjne procedury wytwarzania
TRW projektuje i wytwarza cały układ hamulcowy. Zajmuje on centralne miejsce w naszej działalności.
 
Produkcja klocków wyniesiona do rangi sztuki

Rozumiemy znaczenie materiału ciernego w produkcji klocków hamulcowych. Opracowywanie składu materiału ciernego we własnych zakładach pozwala nam uzyskać doskonałe połączenie surowców - od gumy po grafit, stwarzając najwyższe parametry bezpieczeństwa w każdych warunkach.

Nasza procedura wypalania polega na rozgrzaniu klocków do temperatury 600-700oC, co pozwala skrócić czas dopasowywania się klocka i zmniejszyć zjawisko początkowego zaniku siły hamowania. Automatyczne prasy do formowania pozwalają nam stosować technologię głębokiego formowania, w wyniku której powstaje bardziej spójna gęstość i porowatość. Kierowcom, którzy opuszczą warsztat z naszymi zamiennymi klockami hamulcowymi, zamontowanymi w swoich samochodach, przyniosą one poprawę komfortu podróżowania z powodu zminimalizowania poziomu drgań i szumów.

Tarcze i klocki hamulcowe sprawdzane i testowane, aby uzyskać doskonałą jakość

Każdy element naszych klocków hamulcowych dla rynku usług posprzedażnych jest wielokrotnie testowany, włącznie z niezwykle ważnymi płytkami, do których mocowany jest materiał cierny. Aby zapobiec rozwijaniu się korozji na płytce stosujemy powłokę proszkową, a specjalna konstrukcja opracowana przez TRW pomaga zapewnić wytrzymałość klocka hamulcowego na duże siły ścinające oraz wysokie temperatury.

Więcej niż same tarcze i klocki hamulcowe

Dzięki zaawansowanym procesom produkcji i testom, jakie wykonujemy w TRW, możemy dać gwarancję na nasze części, ale nasze usługi obejmują jeszcze znacznie więcej. Kiedy potrzebujesz klocków hamulcowych na wymianę, możesz poprosić nas telefonicznie o dostarczenie produktu, który idealnie odpowiada twoim dokładnym wymaganiom i w którym przejawia się nasza specjalistyczna wiedza i doświadczenie.

Dostarczymy ci wszystkie akcesoria montażowe wymagane do wykonania szybkiego montażu, a nasza gwarancja na 36 miesięcy, 31 068 mil (50 000 km) będzie stanowić wartość dodaną dla twojej firmy, jak również zapewni spokój i poczucie bezpieczeństwa twoim klientom.

Dbamy o hamulce samochodowe – i dbamy o środowisko

Wszyscy mamy obowiązek chronić środowisko, zatem udoskonaliliśmy jeszcze bardziej metody produkcji naszych klocków hamulcowych. Dzięki używaniu wysoce zaawansowanego systemu wypalania rozgrzanych płytek zamiast tradycyjnego wypalania płomieniem, oszczędzamy energię i wytwarzamy niższe emisje CO2 – to praktyka będąca obecnie standardem w przypadku oryginalnego wyposażenia (OE). TRW wprowadziło również pierwszy program produktowy przyjaznych dla środowiska klocków hamulcowych do samochodów przewożących pasażerów w Europie, co oznacza, że nigdy nie używamy materiałów takich jak ołów, rtęć, kadm, antymon, mosiądz ani molibden.

Dbamy o części układu hamulcowego – i ty również o to dbasz

Jako wiodący producent układów hamulcowych na globalnym rynku usług posprzedażnych wykazujemy energię, pasję i zaangażowanie, by zagwarantować, że nasze produkty naprawdę wyróżniają się spośród innych. Próbując wciąż ulepszać i rozszerzać naszą gamę klocków i tarcz hamulcowych, jak również zacisków i szczęk hamulcowych, zrobiliśmy wszystko, aby dostawa i wymiana klocków hamulcowych odbywała się w sposób bezstresowy. Dzięki liczącej ponad 100 lat historii wytwarzania przez nas oryginalnego wyposażenia, mamy doświadczenie niezbędne by dokonać prawdziwego postępu w zakresie bezpieczeństwa samochodów w całej Europie.

Film: tarcze hamulcowe TRW - Prawdziwe Oryginały Poznaj Guido Orth-Gauch, muzyka jazzowego i specjalistę w firmie TRW. Guido chce, aby wszyscy odbiorcy otrzymali to samo: najwyższą jakość. Dowiedz się, w jaki sposób prawdziwe oryginały czynią z firmy TRW wiodącego dostawcę na rynku aftermarket https://www.trwaftermarket.com/klockihamulcowe Testy dowodzą, że nowa powłoka cierna TRW przyczynia się do skrócenia drogi hamowania nawet o 7 metrów - to różnica, która może uratować Ci życie. Główny bohater filmu mówi o tym, że jest naprawdę dumny z tego, że są wiodącym na rynku światowej klasy dostawcą, który oferuje klocki hamulcowe z dopasowanymi akcesoriami, aby można je było właściwie zamontować już za pierwszym razem. TRW obsługuje 98% rynku motoryzacyjnego, więc klocki hamulcowe tej marki można je stosować niemal w każdym pojeździe. Firma TRW ma ponad 100 lat doświadczenia jako producent oryginalnego wyposażenia.
Ocena produktu: Data napisania recenzji:

Solidne części z szybką dostawą.

Dokładamy wszelkich starań, by opinie pochodziły od klientów, którzy używali produktu lub go nabyli. Opinie są zbierane, weryfikowane i publikowane zgodnie z zasadami opisanymi w regulaminie sklepu.