Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
  • MARTEC AUTOMOTIVE
    al. M.B. Fatimskiej 16
    33-100 Tarnów
    NIP: 8733276311
  • E-mail:hamulce@martec.pl
  • Telefon:14 689 11 24
  • Obsługa sklepu dostępna:dni robocze 8:00-17:00 soboty 8:00 -13:00
Klocki hamulcowe TRW GDB1108

Klocki hamulcowe TRW GDB1108

TRW
Średnia ocena (5/5):
(głosów 1)

Dostępność: Na wyczerpaniu

Czas wysyłki: 48 h

Koszt wysyłki: od 13 zł

Numer katalogowy: GDB1108

Stan magazynowy:

Kod EAN: 3322936411086

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: 2 lata

Grubość [mm]: 18

Długość [mm]: 155,2

Rodzaj produktu: Klocki hamulcowe

Strona montażu: oś przednia

Nasza cena brutto: 185 zł / kpl.

Cena katalogowa: 208 zł

Oszczędzasz: 23 zł

Raty PayU

Rata już od: miesięcznie

Ilość:
-+
kpl.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
  • Numery zamienne
  • Parametry
  • Zastosowanie
  • O producencie
  • Akcesoria (6)
  • Video (1)
  • Opinie (1)

Podana cena brutto dotyczy 1 kpl klocków hamulcowych do naprawy hamulców jednej osi (zazwyczaj 4 szt. klocków).

FORD
06827586
FORD
1022079
FORD
1073732
FORD
1079348
FORD
1095202
FORD
1096940
FORD
1130758
FORD
1521325
FORD
5029148
FORD
6800104
FORD
6877837
FORD
6882582
FORD
93BB-2K021-FB
FORD
93BX-2K021-BA
FORD
93BX-2K021-DC
FORD
93GB-2K021-AC
FORD
93VX-2K021-AA
FORD
93VX-2K021-BA
FORD
95GB-2K021-AA
FORD USA
2S8Z2001AA
FORD USA
XS8Z2001AA
FORD USA
XS8Z2001DA
MERCURY
2S8Z2001AA
MERCURY
XS8Z2001AA
MERCURY
XS8Z2001DA
A.B.S.
36808
A.B.S.
36808OE
ACDelco
AC493081D
ACDelco
AC667781D
APEC BRAKING
PAD802
ATE
13046070562
ATE
13046070602
ATE
13046071632
BENDIX
571351B
BENDIX
571351X
BENDIX
571522B
BENDIX
571522X
BENDIX
571832B
BENDIX
571832X
BENDIX
571849B
BENDIX
571851B
BORG %26 BECK
BBP1343
BORG %26 BECK
BBP1394
BORG %26 BECK
BBP1408
BOSCH
0 986 424 359
BOSCH
0 986 440 971
BOSCH
0 986 460 962
BOSCH
0 986 460 963
BOSCH
0 986 460 971
BOSCH
0 986 494 287
BOSCH
0 986 494 292
BOSCH
0 986 495 003
BOSCH
0 986 495 028
BOSCH
0 986 TB2 241
BOSCH
0 986 TB2 697
BOSCH
F 026 000 102
BOSCH
F 026 000 106
BRAKE ENGINEERING
PA730
BREMBO
P24034
BREMBO
P24035
DELPHI
LP0781
DELPHI
LP1598
DELPHI
LP1602
DELPHI
LP781
E.T.F.
120525
E.T.F.
120549
E.T.F.
120561
E.T.F.
120707
FEBI BILSTEIN
16035
FERODO
FDB766
FERODO
FDB767
FERODO
FDS766
FERODO
FDS767
FERODO
FSL766
FERODO
FSL767
FERODO
TAR766
FERODO
TAR767
FIRST LINE
FBP3009
FRI.TECH.
1481
FRI.TECH.
2020
FRI.TECH.
2141
FTE
BL1324A1
FTE
BL1325A1
FTE
BL1349A2
FTE
BL1361A4
FTE
BL1479A1
GALFER
B1G10202652
GIRLING
6111082
HELLA
8DB 355 007-751
HERZOG GERMANY
886775
HERZOG GERMANY
886808
ICER
140896
ICER
140896203
ICER
140897
ICER
140897203
ICER
180917
ICER
180957
ICER
181151
JP GROUP
DP701
JP GROUP
DP702
JP GROUP
DP711
JURID
571351D
JURID
571351J
JURID
571522D
JURID
571522J
JURID
571745D
JURID
571832D
JURID
571832J
JURID
571849J
JURID
571851J
KAWE
81036
KAWE
81106
LEMFORDER
20711 03
LEMFORDER
20712
LEMFORDER
26465
LPR
05P461
MAGNETI MARELLI
363702160265
MAGNETI MARELLI
363702160552
MAGNETI MARELLI
363702160553
MAGNETI MARELLI
363702160622
MAPCO
6369
MAPCO
6381
MAPCO
6506
METELLI
2201461
METELLI
2202051
METELLI
2206561
METZGER
043202
METZGER
043702
METZGER
057502
MEYLE
025 213 9618/PD
MEYLE
025 213 9618/W
MGA
317
MINTEX
MDB1622
MINTEX
MDB1895
MINTEX
MDB2193
MINTEX
MDK0050
MINTEX
MDK0084
NECTO
FD6474A
NECTO
FD6474N
NECTO
FD6475A
NECTO
FD6475N
NECTO
FD6800N
NECTO
FD6800V
NECTO
FD6801N
NECTO
FD6801V
NK
222519
OPTIMAL
9769
OPTIMAL
9770
OPTIMAL
9839
OE
21396178
PAGID
T1061
PAGID
T1081
PAGID
T1105
PAGID
T1127
PEX
7254
PEX
7254S
PEX
7373
QH Benelux
2865
QH Benelux
2929
QH Benelux
7469
QUINTON HAZELL
839100
QUINTON HAZELL
839200
QUINTON HAZELL
843200
QUINTON HAZELL
BLF599
QUINTON HAZELL
BLF835
QUINTON HAZELL
BP594
QUINTON HAZELL
BP595
QUINTON HAZELL
BP599
QUINTON HAZELL
BP832
QUINTON HAZELL
BP834
QUINTON HAZELL
BP835
RAMEDER
T0600040
RAMEDER
T0600049
RAMEDER
T0600050
RAMEDER
T0610575
RAMEDER
T0610838
RAMEDER
T0610839
REMSA
043202
REMSA
43202
REMSA
839100
REMSA
839200
REMSA
843200
ROADHOUSE
839100
ROADHOUSE
839200
ROADHOUSE
843200
ROULUNDS RUBBER
493081
ROULUNDS RUBBER
667781
SBS
222519
SCT GERMANY
SP173
SCT GERMANY
SP204
SCT GERMANY
SP223
SPIDAN
30959
SPIDAN
31841
SPIDAN
31876
SPIDAN
32002
SPIDAN
32532
SWAG
50916035
TEXTAR
2135803
TEXTAR
2163818505
TEXTAR
2191003
TEXTAR
2307104
TOPRAN
300601
TOPRAN
300603
TOPRAN
300636
TOPRAN
300637
TRISCAN
811016004
TRISCAN
811016160
TRISCAN
811016969
TRISCAN
811016970
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
1835026
TRUSTING
1481
TRUSTING
2020
TRUSTING
2141
VAICO
V250138
VAICO
V2501381
VAICO
V258103
VALEO
301033
VALEO
540557
VALEO
540558
VALEO
597154
VALEO
597156
VALEO
597170
VALEO
598033
VALEO
598036
VALEO
598037
VALEO
598619
VALEO
598630
WAGNER
WBP21395A
WOKING
P291300
WOKING
P292300
WOKING
P532302
WOKING
P537302
ZIMMERMANN
213961801
ZIMMERMANN
215601852
Ograniczenia producenta
ATE
Długość [mm]
155,2
Wysokość [mm]
58,5
Grubość [mm]
18
Styk ostrzegawczy o zużyciu
ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]
1
Długość złącza ostrzegawczego [mm]
220
Oznaczenie kontrolne
E1 90R 01024/072
FORD COUGAR (EC_)
2.0 16V (131KM / 96kW) benzyna (od 1998.08 do 2001.12)
FORD COUGAR (EC_)
2.5 ST 200 (205KM / 151kW) benzyna (od 2000.01 do 2001.12)
FORD COUGAR (EC_)
2.5 V6 24V (170KM / 125kW) benzyna (od 1998.08 do 2001.12)
FORD COUGAR (EC_)
2.5 V6 24V (170KM / 125kW) benzyna (od 2000.06 do 2001.12)
FORD MONDEO I (GBP)
1.6 i 16V (90KM / 66kW) benzyna (od 1993.02 do 1996.08)
FORD MONDEO I (GBP)
1.6 i 16V (88KM / 65kW) benzyna (od 1994.07 do 1996.08)
FORD MONDEO I (GBP)
1.8 i 16V (115KM / 85kW) benzyna (od 1993.02 do 1996.08)
FORD MONDEO I (GBP)
1.8 i 16V 4x4 (115KM / 85kW) benzyna (od 1993.02 do 1996.08)
FORD MONDEO I (GBP)
1.8 TD (88KM / 65kW) olej napędowy (od 1993.06 do 1996.08)
FORD MONDEO I (GBP)
1.8 TD (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1995.10 do 1996.08)
FORD MONDEO I (GBP)
2.0 i 16V (136KM / 100kW) benzyna (od 1993.02 do 1996.08)
FORD MONDEO I (GBP)
2.0 i 16V (132KM / 97kW) benzyna (od 1994.12 do 1996.08)
FORD MONDEO I sedan (GBP)
1.6 i 16V (90KM / 66kW) benzyna (od 1993.02 do 1996.08)
FORD MONDEO I sedan (GBP)
1.6 i 16V (88KM / 65kW) benzyna (od 1994.07 do 1996.08)
FORD MONDEO I sedan (GBP)
1.8 4x4 (116KM / 85kW) benzyna (od 1993.02 do 1996.08)
FORD MONDEO I sedan (GBP)
1.8 i 16V (115KM / 85kW) benzyna (od 1993.02 do 1996.08)
FORD MONDEO I sedan (GBP)
1.8 i 16V (112KM / 82kW) benzyna (od 1994.01 do 1996.08)
FORD MONDEO I sedan (GBP)
1.8 TD (88KM / 65kW) olej napędowy (od 1993.06 do 1996.08)
FORD MONDEO I sedan (GBP)
1.8 TD (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1995.10 do 1996.08)
FORD MONDEO I sedan (GBP)
2.0 i 16V (136KM / 100kW) benzyna (od 1993.02 do 1996.08)
FORD MONDEO I sedan (GBP)
2.0 i 16V 4x4 (132KM / 97kW) benzyna (od 1994.12 do 1996.08)
FORD MONDEO I sedan (GBP)
2.0 i 16V 4x4 (136KM / 100kW) benzyna (od 1993.02 do 1996.08)
FORD MONDEO I Turnier (BNP)
1.6 i 16V (90KM / 66kW) benzyna (od 1993.04 do 1996.08)
FORD MONDEO I Turnier (BNP)
1.6 i 16V (88KM / 65kW) benzyna (od 1994.07 do 1996.08)
FORD MONDEO I Turnier (BNP)
1.8 i 16V (115KM / 85kW) benzyna (od 1993.04 do 1996.08)
FORD MONDEO I Turnier (BNP)
1.8 i 16V (112KM / 82kW) benzyna (od 1994.07 do 1996.08)
FORD MONDEO I Turnier (BNP)
1.8 i 16V 4x4 (115KM / 85kW) benzyna (od 1993.04 do 1996.08)
FORD MONDEO I Turnier (BNP)
1.8 TD (88KM / 65kW) olej napędowy (od 1993.06 do 1996.08)
FORD MONDEO I Turnier (BNP)
1.8 TD (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1995.11 do 1996.08)
FORD MONDEO I Turnier (BNP)
2.0 i 16V (136KM / 100kW) benzyna (od 1993.04 do 1996.08)
FORD MONDEO I Turnier (BNP)
2.0 i 16V (132KM / 97kW) benzyna (od 1993.01 do 1996.08)
FORD MONDEO I Turnier (BNP)
2.0 i 16V 4x4 (132KM / 97kW) benzyna (od 1994.12 do 1996.08)
FORD MONDEO I Turnier (BNP)
2.0 i 16V 4x4 (136KM / 100kW) benzyna (od 1993.04 do 1996.08)
FORD MONDEO II (BAP)
1.8 i (115KM / 85kW) benzyna (od 1996.08 do 2000.09)
FORD MONDEO II (BAP)
1.8 TD (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1996.08 do 2000.09)
FORD MONDEO II (BAP)
2.0 i (131KM / 96kW) benzyna (od 1996.08 do 2000.09)
FORD MONDEO II (BAP)
2.5 24V (170KM / 125kW) benzyna (od 2000.06 do 2000.09)
FORD MONDEO II sedan (BFP)
1.8 i (115KM / 85kW) benzyna (od 1996.08 do 2000.09)
FORD MONDEO II sedan (BFP)
1.8 TD (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1996.08 do 2000.09)
FORD MONDEO II sedan (BFP)
2.0 i (131KM / 96kW) benzyna (od 1996.08 do 2000.09)
FORD MONDEO II sedan (BFP)
2.5 24V (170KM / 125kW) benzyna (od 2000.06 do 2000.09)
FORD MONDEO II Turnier (BNP)
1.6 i (90KM / 66kW) benzyna (od 1996.08 do 2000.09)
FORD MONDEO II Turnier (BNP)
1.8 i (115KM / 85kW) benzyna (od 1996.08 do 2000.09)
FORD MONDEO II Turnier (BNP)
1.8 TD (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1996.08 do 2000.09)
FORD MONDEO II Turnier (BNP)
2.0 i (131KM / 96kW) benzyna (od 1996.08 do 2000.09)
FORD MONDEO II Turnier (BNP)
2.5 24V (170KM / 125kW) benzyna (od 1999.10 do 2000.09)
FORD MONDEO II Turnier (BNP)
2.5 ST 200 (205KM / 151kW) benzyna (od 1999.05 do 2000.09)
FORD SCORPIO I (GAE, GGE)
2.0 i (120KM / 88kW) benzyna (od 1989.05 do 1994.09)
FORD SCORPIO I (GAE, GGE)
2.0 i (116KM / 85kW) benzyna (od 1992.11 do 1994.09)
FORD SCORPIO I (GAE, GGE)
2.4 i (125KM / 92kW) benzyna (od 1988.10 do 1992.02)
FORD SCORPIO I (GAE, GGE)
2.4 i Cat (125KM / 92kW) benzyna (od 1988.10 do 1994.09)
FORD SCORPIO I (GAE, GGE)
2.5 TD (92KM / 68kW) olej napędowy (od 1988.06 do 1993.07)
FORD SCORPIO I (GAE, GGE)
2.5 TD (115KM / 85kW) olej napędowy (od 1993.08 do 1994.09)
FORD SCORPIO I (GAE, GGE)
2.9 i (145KM / 107kW) benzyna (od 1986.09 do 1994.09)
FORD SCORPIO I (GAE, GGE)
2.9 i 24V (195KM / 143kW) benzyna (od 1991.04 do 1994.09)
FORD SCORPIO I (GAE, GGE)
2.9 i Cat (145KM / 107kW) benzyna (od 1987.10 do 1994.09)
FORD SCORPIO I sedan (GGE)
2.0 i (115KM / 85kW) benzyna (od 1992.02 do 1994.09)
FORD SCORPIO I sedan (GGE)
2.0 i (120KM / 88kW) benzyna (od 1989.05 do 1994.09)
FORD SCORPIO I sedan (GGE)
2.4 i (125KM / 92kW) benzyna (od 1988.10 do 1994.10)
FORD SCORPIO I sedan (GGE)
2.5 TD (92KM / 68kW) olej napędowy (od 1988.06 do 1993.07)
FORD SCORPIO I sedan (GGE)
2.5 TD (115KM / 85kW) olej napędowy (od 1993.08 do 1994.09)
FORD SCORPIO I sedan (GGE)
2.9 i (145KM / 107kW) benzyna (od 1986.09 do 1994.12)
FORD SCORPIO I sedan (GGE)
2.9 i 24V (195KM / 143kW) benzyna (od 1991.04 do 1994.09)
FORD SCORPIO I Turnier (GGE)
2.0 i (115KM / 85kW) benzyna (od 1991.09 do 1994.09)
FORD SCORPIO I Turnier (GGE)
2.0 i (120KM / 88kW) benzyna (od 1991.09 do 1994.09)
FORD SCORPIO I Turnier (GGE)
2.4 i (125KM / 92kW) benzyna (od 1991.09 do 1994.09)
FORD SCORPIO I Turnier (GGE)
2.5 TD (92KM / 68kW) olej napędowy (od 1991.09 do 1993.07)
FORD SCORPIO I Turnier (GGE)
2.5 TD (115KM / 85kW) olej napędowy (od 1993.08 do 1994.09)
FORD SCORPIO I Turnier (GGE)
2.9 24V (195KM / 143kW) benzyna (od 1993.08 do 1994.09)
FORD SCORPIO I Turnier (GGE)
2.9 i (145KM / 107kW) benzyna (od 1991.09 do 1994.09)

Marka części hamulcowych TRW

Producent tarcz i klocków hamulcowych TRW łączy wysoką jakość procesów obróbki mechanicznej z precyzyjnie kontrolowanym zestawem surowców, produkując najbezpieczniejsze, najwyższej jakości rozwiązania hamulcowe do pojazdów użytkowych - osobowych samochodów oraz ciężarowych. Każdy element tarcz i klocków hamulcowych jest zrealizowany w taki sposób, by stanowił harmonijny składnik procesu hamowania i możliwości kontroli Twojej jazdy na drodze nawet w ekstremalnych warunkach. Z tego powodu tarcze i klocki hamulcowe TRW wiążą się zdecydowanie z łatwiejszym montażem do wybranego samochodu, TRW to także jakość godna zaufania dla i szeroki wachlarz solidnych części samochodowych, z pomocą których możesz śmiało i komfortowo jeździć. TRW bardzo dużo inwestuje w proces sprawdzania i testowania tarcz i klocków hamulcowych zanim dopuści je do produkcji pełnowymiarowej i dalszej sprzedaży - w procesie rygorystycznej kontroli jakości tarcze i klocki hamulcowe poddawane są licznym badaniom fizycznym, termo cieplnym, wytrzymałościowym. Poddając części wyczerpującemu procesowi testowania pewne jest to, że części dostarczone przez markę TRW są w pełni jakościowe - wyróżniają się wysoką zawartością węgla, co znacznie wpływa na niski stopień kurczliwości, dzięki temu także produkty dostarczone do Twojego samochodu są dużo bardziej wytrzymałe.Tarcze i klocki hamulcowe mają wysoką odporność na zużycie nawet w najtrudniejszych warunkach. Wybór hamulców TRW to gwarancja bezpieczeństwa i solidności. Na tych produktach można z pewnością polegać w codziennej pracy a szeroki wybór tarcz i klocków hamulcowych sprawia, że możemy dobrać najbardziej hamulcowe odpowiednie rozwiązanie do swojego samochodu - nawet takiego, które wymaga skomplikowanych części.

Tarcze hamulcowe TRW

Z ponad 1250 numerami katalogowymi części pokrywającymi 98% europejskiego parku samochodowego, TRW - czołowy producent na niezależnym rynku części zamiennych jest godnym zaufania partnerem w budowaniu pozycji twojej firmy. Zapewnij swoim klientom doskonałe usługi za sprawą gamy hamulców tarczowych , która oferuje najwyższą jakość i coraz szerszy zakres zastosowań, zawdzięczając to wszystko ponad 100-letniemu doświadczeniu TRW.
Tarcze hamulcowe TRW zapewniają ci:
  • 98% pokrycia potrzeb europejskiego parku samochodowego
  • Tarcze hamulcowe, które przewyższają wymogi specyfikacji oryginalnego wyposażenia (OE)

12 milionów powodów, by zaufać tarczom hamulcowym TRW

TRW co roku produkuje ponad 12 milionów tarcz hamulcowych, zarówno w zakresie oryginalnego wyposażenia, jak i dla niezależnego rynku części zamiennych na całym świecie, możesz więc zaufać liderom rynku. A ponieważ zawsze jesteśmy w czołówce pod względem innowacyjności, otrzymujesz absolutnie najnowsze rozwiązania w technologii wytwarzania hamulców tarczowych, gwarantujące ci możliwość zaoferowania wyższego poziomu usług swoim klientom.

Tarcze hamulcowe lakierowane na czarno

  • Oryginalne wyposażenie TRW nigdy nie jest kopią istniejącego modelu – jest ono projektowane i budowane od podstaw, aby sprostać rzeczywistym wyzwaniom, z jakimi mierzą się codziennie twoi klienci. Aby zapewnić zwiększoną odporność na korozję i wysokie parametry użytkowe, nasz dział ds. rozwoju produktów stworzył pierwsze w branży – hamulce tarczowe lakierowane na czarno.
  • Poprzez pokrycie części tarczy specjalnym czarnym lakierem, tworzy się jednolita powierzchnia stanowiąca dodatkową barierę ochronną przeciw korozji. Lakier został specjalnie opracowany w zakładzie TRW zajmującym się oryginalnym wyposażeniem i zapewnia wykończenie tarczy połyskliwą powłoką (dla kierowców zwracających uwagę na detale liczy się też ładny wygląd).
  • Chcemy zagwarantować, by montażyści wykonywali doskonałą usługę dla swoich klientów, ułatwiając im szybki montaż. To jeszcze jedna korzyść z naszej gamy powlekanej czarnym lakierem. Te tarcze hamulcowe opakowane są w papier antykorozyjny, który pochłania wilgoć. Nie trzeba zatem smarować tarcz olejem ani środkiem antykorozyjnym, który musi być zmyty przed montażem. Po prostu wyjmujesz je z pudełka i przystępujesz do pracy, przez co oszczędzasz czas i pieniądze.
  • Ta innowacja opiera się na najnowszych odkryciach poczynionych w drodze bezpośrednich badań i rozwijania stosunków, jakie firma TRW utrzymuje z najważniejszymi producentami samochodów na świecie, tak więc nabywcy naszych rozwiązań mogą zapewnić wartość dodaną swoim własnym klientom.

Tarcze hamulcowe TRW o wysokiej zawartości węgla

Ponieważ nasze tarcze o wysokiej zawartości węgla są projektowane nie tylko pod kątem zgodności z normami, ale również z myślą o stworzeniu rzeczywiście najlepszego rozwiązania na świecie, mogą przewyższać wymagania specyfikacji producenta. Oferują one wyższe parametry w zakresie rozprowadzania ciepła, większą stabilność pracy i najlepsze parametry użytkowe.
Tarcze o wysokiej zawartości węgla spełniają wciąż rosnące potrzeby w zakresie ciężaru, wydajności hamowania i właściwości NVH (hałas, wibracje, uciążliwość działania). Przy coraz większej liczbie producentów samochodów wprowadzających tarcze o wysokiej zawartości węgla jako wyposażenie standardowe, zapewniamy, że możesz polegać na pokryciu bardzo dużej części potrzeb rynku przez naszą gamę części zamiennych.
A to dlatego, że:
  • Tarcze wytwarzane z wysoką zawartością węgla posiadają optymalną przewodność cieplną pozwalającą utrzymać niższą temperaturę pracy i w wyniku tego, zapewnić bardziej stałą wydajność hamowania
  • Jest mniej prawdopodobne, że tarcza hamulcowa o wysokiej zawartości węgla odkształci się, co oznacza mniej problemów związanych z parametrami użytkowymi
  • Wysoka zawartość węgla poprawia właściwości w zakresie rozpraszania ciepła przez tarcze, zapewniając większą stabilność i zwiększoną odporność na odkształcenia i pęknięcia wskutek czynników termicznych
  • Tarcze o wysokiej zawartości węgla pomagają również eliminować hałas i drgania

Stymulowanie rozwoju firmy poprzez szybszy montaż tarcz hamulcowych

Istnieje szeroki asortyment tarcz TRW, które są dostarczane wraz ze śrubami mocującymi, tak więc nigdy nie trzeba używać ponownie starych, zużytych i skorodowanych mocowań. Śruby mocujące często zostają uszkodzone podczas wymiany tarcz hamulcowych i nie mogą być ponownie użyte. Dołączając śruby mocujące do naszych tarcz hamulcowych, sprawiliśmy, , że dokonujesz ich wymiany łatwiej, szybciej i bezpieczniej niż kiedykolwiek dotąd. W przypadku większości naszych produktów, otrzymasz wszystko, czego potrzebujesz w jednym pudełku TRW. Oznacza to, że możesz oferować tak samo doskonałą usługę za każdym razem – i że twój klient w każdym przypadku może polegać na najwyższych parametrach pracy.

Mniejsze tolerancje w tarczach hamulcowych

Kiedy projektujemy nasze oryginalne wyposażenie, poddajemy kontroli każdy detal każdej części i nie uznajemy kompromisów, jeśli chodzi o surowce albo tolerancje podczas obróbki mechanicznej. Wszystkie nasze odlewy są wykonane z najwyższej jakości materiału GG20 lub GG15HC w przypadku tarcz o wysokiej zawartości węgla. Zachowujemy ścisłą kontrolę nad trzema innymi wartościami tolerancji: DTV (odchylenia w grubości tarczy) nigdy nie przekracza 12 µm; tolerancja wykończenia (Run Out) nigdy nie przekracza 30 µm; środkowy otwór zawsze odpowiada normie H8. Oznacza to nieskomplikowany montaż i komfortowe parametry działania pozwalające uniknąć niespodzianek.

Bezpieczeństwo tarcz hamulcowych z żeliwem

Ponieważ zobowiązaliśmy się do wytwarzania najbezpieczniejszych i najwyższej jakości tarcz hamulcowych, do produkcji wysokiej klasy szarego żeliwa używany jest starannie kontrolowany zestaw surowców. Nie wystarczy jakość procesów mechanicznej obróbki – już od fazy początkowego odlewu musi to być jak najlepsze połączenie dla uzyskania najwyższych końcowych parametrów działania.

Wszechstronne testy TRW zapewniają:

  • Wysoką zawartość węgla (lejność ułatwia odlewanie i obróbkę maszynową oraz oznacza niski stopień kurczliwości)
  • Niską temperaturę topnienia (1140°C- 1200°C)
  • Wysoką odporność na zużycie
  • Wysoką pojemność cieplną
  • Wysoką wytrzymałość na rozciąganie i ściskanie, zapewniając wysoki poziom sztywności
  • W celu zapewnienia najwyższego poziomu bezpieczeństwa odlewy są poddawane rozmaitym rygorystycznym testom i kontrolom, zanim zostaną zatwierdzone do obróbki maszynowej.

Zwiększone bezpieczeństwo za sprawą łożysk i pierścienia czujnika ABS

Oferujemy również gamę tarcz hamulcowych z wbudowanymi łożyskami, pierścieniami czujników ABS i akcesoriami montażowymi. Bardzo ułatwia to czynności, gdy trzeba wykonać montaż, ponieważ te kluczowe dla bezpieczeństwa elementy nierzadko zostają uszkodzone podczas wymiany tarczy. Użycie starego, zużytego lub uszkodzonego łożyska może także zwiększyć ryzyko uszkodzenia samej tarczy. Hamulce tarczowe TRW z wbudowanymi łożyskami kół są montowane w sposób zapewniający prawidłowe dociśnięcie łożyska. Zapewnimy dostawę zarówno pierścienia zębatego, jak i magnetycznego czujnika ABS, zależnie od zastosowania.

Wszechstronne bezpieczeństwo dzięki klockom hamulcowym i tarczom TRW

TRW produkuje nie tylko klocki i tarcze hamulcowe, ale również wszelkiego typu rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa pojazdów, dlatego nikt nie wie lepiej od nich, na czym polega współdziałanie poszczególnych elementów, aby zwiększyć do maksimum wydajność układu hamowania i zapewnić ochronę pasażerom we wnętrzu samochodu. TRW projektuje i tworzy nasze tarcze w taki sposób, by stanowiły zrównoważony element układu hamulcowego. To właśnie dlatego tarcze i klocki hamulcowe TRW oznaczają dla Ciebie najskuteczniejszy montaż i najwyższą jakość.

A TERAZ COŚ O KLOCKACH HAMULCOWYCH TRW!

Życie polega na zwiększaniu swoich możliwości we wszystkim, co robimy. Dzięki klockom hamulcowym TRW możesz zaoferować swoim klientom znakomitą wydajność. Klocki TRW Aftermarket są najlepsze w branży, zapewniając w każdych warunkach wysoką jakość i niezawodne parametry pracy, którym możesz zaufać. Jesteśmy wiodącymi specjalistami na rynku, jeśli chodzi o układy hamulcowe, skorzystaj więc z naszego doświadczenia. Damy ci pewność, że będziesz mógł oferować najlepsze usługi, a systemy związane z bezpieczeństwem w pojazdach twoich klientów będą optymalnie działać na drodze za każdym razem.

Lepsze parametry użytkowe klocków hamulcowych dzięki COTEC

Nasi badacze znaleźli metodę, aby zapewnić jak najlepszą jakość przy wymianie przednich lub tylnych klocków hamulcowych. Ma ona nazwę COTEC.

Ta nowoczesna powłoka silikatowa jest stosowana do materiału ciernego zamiennych klocków hamulcowych, zapewniając lepszy kontakt między tarczą a klockiem hamulcowym.

Klocki hamulcowe TRW COTEC zapewniają drogę hamowania krótszą aż do siedmiu metrów w porównaniu z innymi wysokiej klasy klockami hamulcowymi przy pierwszych kilku zatrzymaniach po wymianie klocków (okres dopasowywania się klocków). Ta innowacyjna technologia oznacza, że pozostawiamy w tyle wszystkich największych konkurentów pod względem parametrów pracy w okresie dopasowywania się klocka, gdy współczynnik tarcia jest niższy niż zwykle.

Podjęliśmy decyzję o zastosowaniu powłoki COTEC we wszystkich naszych klockach hamulcowych, ponieważ ma ona wpływ na bezpieczeństwo od chwili opuszczenia warsztatu przez kierowcę. Ponad 90% klocków hamulcowych sprzedawanych przez TRW w Europie, ma już powłokę COTEC.

 DTEC wzmacnia gamę COTEC

Dodatkowo do COTEC, opracowaliśmy DTEC, najwyższej klasy klocek ceramiczny o niskiej emisji pyłów, w którym do wszystkich zalet bezpieczeństwa oferowanych przez naszą główną gamę klocków powlekanych COTEC dołącza się technologia niskiej emisji pyłów, by obniżyć poziom zapylenia powierzchni felgi aż o 45%. Możesz więc teraz oferować swoim klientom wartość dodaną w postaci klocków hamulcowych DTEC pozwalających utrzymać czystsze koła.

Lider w dziedzinie hamowania

Jako lider pośród dostawców systemów hamowania, jesteśmy z siebie dumni, oferując najwyższe standardy we wszystkich naszych klockach hamulcowych do pojazdów. Zapewnia nam to:

Pełna kontrola
Dla 100% własnej produkcji klocków hamulcowych TRW może gwarantować jakość części spełniającą nasze rygorystyczne normy
Unikalne i precyzyjne procedury wytwarzania
TRW projektuje i wytwarza cały układ hamulcowy. Zajmuje on centralne miejsce w naszej działalności.
 
Produkcja klocków wyniesiona do rangi sztuki

Rozumiemy znaczenie materiału ciernego w produkcji klocków hamulcowych. Opracowywanie składu materiału ciernego we własnych zakładach pozwala nam uzyskać doskonałe połączenie surowców - od gumy po grafit, stwarzając najwyższe parametry bezpieczeństwa w każdych warunkach.

Nasza procedura wypalania polega na rozgrzaniu klocków do temperatury 600-700oC, co pozwala skrócić czas dopasowywania się klocka i zmniejszyć zjawisko początkowego zaniku siły hamowania. Automatyczne prasy do formowania pozwalają nam stosować technologię głębokiego formowania, w wyniku której powstaje bardziej spójna gęstość i porowatość. Kierowcom, którzy opuszczą warsztat z naszymi zamiennymi klockami hamulcowymi, zamontowanymi w swoich samochodach, przyniosą one poprawę komfortu podróżowania z powodu zminimalizowania poziomu drgań i szumów.

Tarcze i klocki hamulcowe sprawdzane i testowane, aby uzyskać doskonałą jakość

Każdy element naszych klocków hamulcowych dla rynku usług posprzedażnych jest wielokrotnie testowany, włącznie z niezwykle ważnymi płytkami, do których mocowany jest materiał cierny. Aby zapobiec rozwijaniu się korozji na płytce stosujemy powłokę proszkową, a specjalna konstrukcja opracowana przez TRW pomaga zapewnić wytrzymałość klocka hamulcowego na duże siły ścinające oraz wysokie temperatury.

Więcej niż same tarcze i klocki hamulcowe

Dzięki zaawansowanym procesom produkcji i testom, jakie wykonujemy w TRW, możemy dać gwarancję na nasze części, ale nasze usługi obejmują jeszcze znacznie więcej. Kiedy potrzebujesz klocków hamulcowych na wymianę, możesz poprosić nas telefonicznie o dostarczenie produktu, który idealnie odpowiada twoim dokładnym wymaganiom i w którym przejawia się nasza specjalistyczna wiedza i doświadczenie.

Dostarczymy ci wszystkie akcesoria montażowe wymagane do wykonania szybkiego montażu, a nasza gwarancja na 36 miesięcy, 31 068 mil (50 000 km) będzie stanowić wartość dodaną dla twojej firmy, jak również zapewni spokój i poczucie bezpieczeństwa twoim klientom.

Dbamy o hamulce samochodowe – i dbamy o środowisko

Wszyscy mamy obowiązek chronić środowisko, zatem udoskonaliliśmy jeszcze bardziej metody produkcji naszych klocków hamulcowych. Dzięki używaniu wysoce zaawansowanego systemu wypalania rozgrzanych płytek zamiast tradycyjnego wypalania płomieniem, oszczędzamy energię i wytwarzamy niższe emisje CO2 – to praktyka będąca obecnie standardem w przypadku oryginalnego wyposażenia (OE). TRW wprowadziło również pierwszy program produktowy przyjaznych dla środowiska klocków hamulcowych do samochodów przewożących pasażerów w Europie, co oznacza, że nigdy nie używamy materiałów takich jak ołów, rtęć, kadm, antymon, mosiądz ani molibden.

Dbamy o części układu hamulcowego – i ty również o to dbasz

Jako wiodący producent układów hamulcowych na globalnym rynku usług posprzedażnych wykazujemy energię, pasję i zaangażowanie, by zagwarantować, że nasze produkty naprawdę wyróżniają się spośród innych. Próbując wciąż ulepszać i rozszerzać naszą gamę klocków i tarcz hamulcowych, jak również zacisków i szczęk hamulcowych, zrobiliśmy wszystko, aby dostawa i wymiana klocków hamulcowych odbywała się w sposób bezstresowy. Dzięki liczącej ponad 100 lat historii wytwarzania przez nas oryginalnego wyposażenia, mamy doświadczenie niezbędne by dokonać prawdziwego postępu w zakresie bezpieczeństwa samochodów w całej Europie.

Film: tarcze hamulcowe TRW - Prawdziwe Oryginały Poznaj Guido Orth-Gauch, muzyka jazzowego i specjalistę w firmie TRW. Guido chce, aby wszyscy odbiorcy otrzymali to samo: najwyższą jakość. Dowiedz się, w jaki sposób prawdziwe oryginały czynią z firmy TRW wiodącego dostawcę na rynku aftermarket https://www.trwaftermarket.com/klockihamulcowe Testy dowodzą, że nowa powłoka cierna TRW przyczynia się do skrócenia drogi hamowania nawet o 7 metrów - to różnica, która może uratować Ci życie. Główny bohater filmu mówi o tym, że jest naprawdę dumny z tego, że są wiodącym na rynku światowej klasy dostawcą, który oferuje klocki hamulcowe z dopasowanymi akcesoriami, aby można je było właściwie zamontować już za pierwszym razem. TRW obsługuje 98% rynku motoryzacyjnego, więc klocki hamulcowe tej marki można je stosować niemal w każdym pojeździe. Firma TRW ma ponad 100 lat doświadczenia jako producent oryginalnego wyposażenia.
Ocena produktu: Data napisania recenzji:

Bardzo szybka wysyłka

Dokładamy wszelkich starań, by opinie pochodziły od klientów, którzy używali produktu lub go nabyli. Opinie są zbierane, weryfikowane i publikowane zgodnie z zasadami opisanymi w regulaminie sklepu.