Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
  • MARTEC AUTOMOTIVE
    al. M.B. Fatimskiej 16
    33-100 Tarnów
    NIP: 8733276311
  • E-mail:hamulce@martec.pl
  • Telefon:14 689 11 24
  • Obsługa sklepu dostępna:dni robocze 8:00-17:00 soboty 8:00 -13:00
Klocki hamulcowe TRW GDB102

Klocki hamulcowe TRW GDB102

TRW
Średnia ocena (5/5):
(głosów 1)

Dostępność: Zapytaj sprzedawcę

Czas wysyłki: 48 h

Koszt wysyłki: od 13 zł

Numer katalogowy: GDB102

Stan magazynowy:

Kod EAN: 3322936401025

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: 2 lata

Długość [mm]: 55,7

Rodzaj produktu: Klocki hamulcowe

Grubość [mm]: 15

Strona montażu: oś przednia i tylna

Nasza cena brutto: 66 zł / kpl.

Cena katalogowa: 74 zł

Oszczędzasz: 8 zł

Raty PayU

Rata już od: miesięcznie

Chwilowo niedostępny

  • Opis produktu
  • Numery zamienne
  • Parametry
  • Zastosowanie
  • O producencie
  • Akcesoria (6)
  • Video (1)
  • Opinie (1)

Podana cena brutto dotyczy 1 kpl klocków hamulcowych do naprawy hamulców jednej osi (zazwyczaj 4 szt. klocków).

ALFA ROMEO
0000060712607
ALFA ROMEO
0000060724236
ALFA ROMEO
0060712608
ALFA ROMEO
0060714402
ALFA ROMEO
0060714404
ALFA ROMEO
0060723585
ALFA ROMEO
0060724237
ALFA ROMEO
105262600300
ALFA ROMEO
10526.26003.00/25
ALFA ROMEO
105482600301
ALFA ROMEO
10548.26003.01/25
ALFA ROMEO
60712608
ALFA ROMEO
60714402
ALFA ROMEO
60714404
ALFA ROMEO
60723585
ALFA ROMEO
60724237
AUDI
311 698 151 B
AUDI
311 698 151 D
DAF
33438380
OPEL
1605005
OPEL
1605147
OPEL
1605148
OPEL
1605204
OPEL
1605324
OPEL
1605707
PEUGEOT
4248 91
PORSCHE
311 698 151 D
PORSCHE
914 352 923 00
SAAB
8961856
SAAB
8993230
SAAB
8994832
SAAB
9101916
SAAB
9102716
SEAT
311 698 151 B
SKODA
311 698 151 B
TALBOT
00 168 374 00
TALBOT
13582800
TALBOT
4248 91
VAUXHALL
1605324
VOLVO
33438380
VW
311 698 151 B
VW
311 698 151 D
A.B.S.
36010
A.B.S.
36010/1
ACDelco
AC421183D
ACDelco
AC450281D
APEC BRAKING
PAD123
ATE
13046030092
ATE
13046030102
ATE
13046033062
ATE
13046040402
AUTOMEGA
3016050005
BENDIX
571205B
BENDIX
571429B
BENDIX-AU
DB3
BORG %26 BECK
BBP1260
BORG %26 BECK
BBP1284
BORG %26 BECK
BBP1605
BOSCH
0 986 424 408
BOSCH
0 986 460 101
BOSCH
0 986 460 996
BOSCH
0 986 560 101
BOSCH
0 986 TB2 470
BOSCH
986460101
BOSCH
986560101
BRAKE ENGINEERING
PA206
BREMBO
P06001
BREMBO
P59024
BUDWEG CALIPER
34496
DELCO REMY
DC70496
DELPHI
LP0021
DELPHI
LP21
DELPHI
LP576
DELPHI
LP83
E.T.F.
120010
E.T.F.
120042
E.T.F.
120047
E.T.F.
120090
FEBI BILSTEIN
16155
FERODO
FDB1117B
FERODO
FDB3
FERODO
FDB3M
FERODO
FDB3X
FERODO
TAR1117
FIRST LINE
FBP1439
FTE
BL1003A1
FTE
BL1217A1
FTE
BL1227A2
GALFER
B1G10200242
GALFER
B1G10202712
GIRLING
6101022
HELLA
8DB 355 006-991
HELLA
8DB 355 007-371
HELLA
8DB 355 007-381
HELLA
8DB 355 017-391
HERZOG GERMANY
886624/1
ICER
180038
ICER
180059
ICER
180086
ICER
180177
ICER
180199
ICER
180692
JP GROUP
698225003
JP GROUP
698225003ALT
JP GROUP
881605924
JURID
571205J
JURID
571429J
KAWE
80220
LEMFORDER
20549 03
LPR
05P025
LPR
05P111
LPR
05P334
MAGNETI MARELLI
363702160024
MAGNETI MARELLI
363702160078
MAGNETI MARELLI
363702160080
MAGNETI MARELLI
363702160649
MAGNETI MARELLI
363702160653
METELLI
2200020
METELLI
2200021
METELLI
2200700
METELLI
2202750
METZGER
000700
MGA
13
MINTEX
MDB1012
MINTEX
MDB1022
MINTEX
MDB1072
NECTO
FD52A
NECTO
FD6715A
NECTO
FD6715N
NK
211013
NK
221003
NK
224104
NK
229905
OPTIMAL
2138
OPTIMAL
2149
OPTIMAL
2194
OPTIMAL
9149
OPTIMAL
9480
OE
20009150
PAGID
T0455
PAGID
T4077
PEX
7115
PEX
7115S
PEX
7117
PEX
7153
QH Benelux
2201
QH Benelux
2325
QUINTON HAZELL
BLF126
QUINTON HAZELL
BLF130
QUINTON HAZELL
BP130
QUINTON HAZELL
BP459
QUINTON HAZELL
BP462
QUINTON HAZELL
QBS1013
RAMEDER
T0610061
RAMEDER
T0611248
RAMEDER
T0611249
REMSA
000500
REMSA
000600
REMSA
000660
REMSA
000700
REMSA
00700
REMSA
015520
REMSA
15520
REMSA
500
REMSA
600
REMSA
660
REMSA
700
ROULUNDS RUBBER
421183
SBS
224104
SBS
229905
ScanTech
40051
SCT GERMANY
SP194
SPIDAN
30002
SPIDAN
30054
SPIDAN
31270
SPIDAN
32641
SWAG
40916155
TEXTAR
2000906
TEXTAR
2000915004
TEXTAR
2000915004T406
TEXTAR
2000915204
TEXTAR
2064103
TEXTAR
2105002
TEXTAR
2232601
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
0635017
TRUSTING
0020
TRUSTING
0021
TRUSTING
0720
UBD
54138
VALEO
301099
VALEO
597109
VALEO
598099
VALEO
598183
VALEO
598187
WOKING
P107300
ZIMMERMANN
210501551
Ograniczenia producenta
ATE
Styk ostrzegawczy o zużyciu
nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
Wysokość [mm]
53
Długość [mm]
55,7
Grubość [mm]
15
RO 80
1.0 (115KM / 85kW) benzyna (od 1967.10 do 1977.07)
ALFA ROMEO 1750-2000 (105_)
1750 (113KM / 83kW) benzyna (od 1968.03 do 1972.10)
ALFA ROMEO 1750-2000 (105_)
2000 (132KM / 97kW) benzyna (od 1971.10 do 1975.07)
ALFA ROMEO GIULIA (105_)
1.6 T.I. Super (112KM / 82kW) benzyna (od 1963.01 do 1978.12)
ALFA ROMEO GIULIA (105_)
1.8 D (52KM / 38kW) olej napędowy (od 1976.06 do 1978.12)
ALFA ROMEO GIULIA (105_)
1300 Super (87KM / 64kW) benzyna (od 1974.01 do 1978.12)
ALFA ROMEO GIULIA (105_)
1300 TI (84KM / 62kW) benzyna (od 1969.04 do 1975.07)
ALFA ROMEO GIULIA (105_)
1600 Super (103KM / 76kW) benzyna (od 1974.01 do 1978.12)
ALFA ROMEO GIULIA (105_)
1600 Super (97KM / 71kW) benzyna (od 1964.06 do 1969.08)
ALFA ROMEO GIULIA GT
1300 Super (87KM / 64kW) benzyna (od 1974.01 do 1978.12)
ALFA ROMEO GIULIA GT
1600 Super (103KM / 76kW) benzyna (od 1974.01 do 1978.12)
ALFA ROMEO GT (105_)
1300 Junior (87KM / 64kW) benzyna (od 1966.01 do 1977.12)
ALFA ROMEO GT (105_)
1600 (102KM / 75kW) benzyna (od 1963.03 do 1966.12)
ALFA ROMEO GT (105_)
1600 (109KM / 80kW) benzyna (od 1966.01 do 1968.12)
ALFA ROMEO GT (105_)
1600 (103KM / 76kW) benzyna (od 1972.09 do 1977.12)
ALFA ROMEO GT (105_)
1600 (109KM / 80kW) benzyna (od 1971.06 do 1977.12)
ALFA ROMEO GT (105_)
A 1600 (113KM / 83kW) benzyna (od 1965.01 do 1970.12)
ALFA ROMEO GT (105_)
V 1750 (113KM / 83kW) benzyna (od 1967.01 do 1972.12)
ALFA ROMEO GT (105_)
V 2000 (131KM / 96kW) benzyna (od 1971.01 do 1977.12)
ALFA ROMEO GTA coupe
1.3 Junior (110KM / 81kW) benzyna (od 1968.05 do 1976.12)
ALFA ROMEO GTA coupe
1.3 Junior (160KM / 117kW) benzyna (od 1968.05 do 1976.12)
ALFA ROMEO MONTREAL (105_)
2.6 (194KM / 143kW) benzyna (od 1972.12 do 1979.03)
ALFA ROMEO SPIDER (105_)
1300 (87KM / 64kW) benzyna (od 1968.01 do 1977.12)
ALFA ROMEO SPIDER (105_)
1600 (109KM / 80kW) benzyna (od 1966.03 do 1968.12)
ALFA ROMEO SPIDER (105_)
1750 (113KM / 83kW) benzyna (od 1967.01 do 1971.12)
ALFA ROMEO SPIDER (105_)
2000 (131KM / 96kW) benzyna (od 1971.01 do 1977.12)
ALFA ROMEO SPIDER (115_)
1600 (103KM / 76kW) benzyna (od 1976.03 do 1990.12)
ALFA ROMEO SPIDER (115_)
1600 (109KM / 80kW) benzyna (od 1971.03 do 1979.12)
ALFA ROMEO SPIDER (115_)
1600 (107KM / 79kW) benzyna (od 1990.01 do 1993.12)
ALFA ROMEO SPIDER (115_)
2.0 (110KM / 81kW) benzyna (od 1974.01 do 1984.12)
ALFA ROMEO SPIDER (115_)
2000 (116KM / 85kW) benzyna (od 1986.08 do 1990.12)
ALFA ROMEO SPIDER (115_)
2000 (125KM / 92kW) benzyna (od 1986.08 do 1990.12)
ALFA ROMEO SPIDER (115_)
2000 (126KM / 93kW) benzyna (od 1977.01 do 1993.12)
ALFA ROMEO SPIDER (115_)
2000 (120KM / 88kW) benzyna (od 1990.01 do 1993.12)
BMW V8 coupe (502)
2.6 (110KM / 81kW) benzyna (od 1958.10 do 1961.11)
BMW V8 coupe (502)
2600 (110KM / 81kW) benzyna (od 1961.09 do 1964.12)
BMW V8 coupe (502)
3.1 (120KM / 88kW) benzyna (od 1958.11 do 1961.11)
BMW V8 coupe (502)
3.1 Super (140KM / 103kW) benzyna (od 1958.11 do 1961.11)
BMW V8 coupe (502)
3200 CS (160KM / 118kW) benzyna (od 1962.07 do 1966.07)
BMW V8 coupe (502)
3200 L (140KM / 103kW) benzyna (od 1961.09 do 1964.12)
BMW V8 coupe (502)
3200 S (160KM / 118kW) benzyna (od 1961.09 do 1964.12)
DAF 55
1.1 (45KM / 33kW) benzyna (od 1967.10 do 1972.09)
DAF 55
1.1 MARATHON (54KM / 40kW) benzyna (od 1971.12 do 1972.09)
DAF 55 coupe
1.1 (45KM / 33kW) benzyna (od 1968.05 do 1972.09)
DAF 55 coupe
1.1 MARATHON (54KM / 40kW) benzyna (od 1971.12 do 1972.09)
DAF 55 Kombi
1.1 (45KM / 33kW) benzyna (od 1968.10 do 1972.09)
DAF 66
1.1 (48KM / 35kW) benzyna (od 1972.10 do 1975.08)
DAF 66
1.1 SL (54KM / 40kW) benzyna (od 1972.10 do 1975.08)
DAF 66
1300 MARATHON (57KM / 42kW) benzyna (od 1973.09 do 1975.08)
DAF 66 coupe
1300 MARATHON (57KM / 42kW) benzyna (od 1973.09 do 1975.08)
DAF 66 Kombi
1.1 (48KM / 35kW) benzyna (od 1972.10 do 1975.08)
DAF 66 Kombi
1.1 MARATHON (54KM / 40kW) benzyna (od 1972.10 do 1975.08)
DAF 66 Kombi
1300 MARATHON (57KM / 42kW) benzyna (od 1973.09 do 1975.08)
OPEL KADETT B
1.1 (45KM / 33kW) benzyna (od 1965.09 do 1971.07)
OPEL KADETT B
1.1 (50KM / 37kW) benzyna (od 1971.08 do 1973.08)
OPEL KADETT B
1.1 S (55KM / 40kW) benzyna (od 1965.09 do 1971.07)
OPEL KADETT B
1.1 SR (60KM / 44kW) benzyna (od 1966.11 do 1971.07)
OPEL KADETT B
1.2 S (60KM / 44kW) benzyna (od 1971.08 do 1973.08)
OPEL KADETT B coupe
1.1 (45KM / 33kW) benzyna (od 1965.09 do 1971.07)
OPEL KADETT B coupe
1.1 (50KM / 37kW) benzyna (od 1971.08 do 1973.08)
OPEL KADETT B coupe
1.1 (55KM / 40kW) benzyna (od 1965.09 do 1971.07)
OPEL KADETT B coupe
1.1 (60KM / 44kW) benzyna (od 1966.11 do 1971.07)
OPEL KADETT B coupe
1.2 (60KM / 44kW) benzyna (od 1971.08 do 1973.08)
OPEL KADETT B Kombi
1.1 (45KM / 33kW) benzyna (od 1965.09 do 1971.07)
OPEL KADETT B Kombi
1.1 (50KM / 37kW) benzyna (od 1971.08 do 1973.08)
OPEL KADETT B Kombi
1.1 (55KM / 40kW) benzyna (od 1965.09 do 1971.07)
OPEL KADETT B Kombi
1.2 (60KM / 44kW) benzyna (od 1971.08 do 1973.08)
OPEL OLYMPIA A
1.0 (60KM / 44kW) benzyna (od 1967.08 do 1971.08)
OPEL OLYMPIA A coupe
1.0 (60KM / 44kW) benzyna (od 1967.08 do 1971.08)
OPEL VECTRA B (J96)
1.6 i 16V (100KM / 74kW) benzyna (od 1995.10 do 2002.04)
OPEL VECTRA B (J96)
1.8 i 16V (125KM / 92kW) benzyna (od 2000.09 do 2002.04)
OPEL VECTRA B (J96)
2.0 DTI 16V (101KM / 74kW) olej napędowy (od 1997.06 do 2002.04)
OPEL VECTRA B (J96)
2.0 i (112KM / 82kW) benzyna (od 1995.10 do 2002.04)
OPEL VECTRA B (J96)
2.2 DTI 16V (120KM / 88kW) olej napędowy (od 2000.09 do 2002.04)
OPEL VECTRA B (J96)
2.2 DTI 16V (125KM / 92kW) olej napędowy (od 2000.09 do 2002.04)
OPEL VECTRA B (J96)
2.2 i 16V (147KM / 108kW) benzyna (od 2000.09 do 2002.04)
OPEL VECTRA B (J96)
2.6 i V6 (170KM / 125kW) benzyna (od 2000.09 do 2002.04)
OPEL VECTRA B Kombi (J96)
1.6 i 16V (100KM / 74kW) benzyna (od 1996.11 do 2002.07)
OPEL VECTRA B Kombi (J96)
1.8 i 16V (125KM / 92kW) benzyna (od 2000.09 do 2003.07)
OPEL VECTRA B Kombi (J96)
2.0 DTI 16V (101KM / 74kW) olej napędowy (od 1997.06 do 2003.07)
OPEL VECTRA B Kombi (J96)
2.0 i (112KM / 82kW) benzyna (od 1996.11 do 2002.02)
OPEL VECTRA B Kombi (J96)
2.2 DTI 16V (125KM / 92kW) olej napędowy (od 2000.09 do 2003.07)
OPEL VECTRA B Kombi (J96)
2.2 i 16V (147KM / 108kW) benzyna (od 2000.09 do 2003.07)
OPEL VECTRA B Kombi (J96)
2.6 i V6 (170KM / 125kW) benzyna (od 2000.09 do 2003.07)
OPEL VECTRA B liftback (J96)
1.6 i 16V (101KM / 74kW) benzyna (od 1995.10 do 2002.07)
OPEL VECTRA B liftback (J96)
1.8 i 16V (125KM / 92kW) benzyna (od 2000.09 do 2003.07)
OPEL VECTRA B liftback (J96)
2.0 DTI 16V (101KM / 74kW) olej napędowy (od 1997.06 do 2003.07)
OPEL VECTRA B liftback (J96)
2.0 i (112KM / 82kW) benzyna (od 1995.10 do 2002.02)
OPEL VECTRA B liftback (J96)
2.2 DTI 16V (120KM / 88kW) olej napędowy (od 2000.09 do 2002.04)
OPEL VECTRA B liftback (J96)
2.2 DTI 16V (125KM / 92kW) olej napędowy (od 2000.09 do 2003.07)
OPEL VECTRA B liftback (J96)
2.2 i 16V (147KM / 108kW) benzyna (od 2000.09 do 2003.07)
OPEL VECTRA B liftback (J96)
2.6 i V6 (170KM / 125kW) benzyna (od 2000.09 do 2003.07)
PORSCHE 356 Cabriolet/Speedster
C 1600 (75KM / 55kW) benzyna (od 1963.01 do 1965.12)
PORSCHE 356 Cabriolet/Speedster
C 1600 SC (95KM / 70kW) benzyna (od 1963.01 do 1965.12)
PORSCHE 356 coupe
C 1600 (75KM / 55kW) benzyna (od 1963.01 do 1965.12)
PORSCHE 356 coupe
C 1600 SC (95KM / 70kW) benzyna (od 1963.01 do 1965.12)
PORSCHE 911
2.0 L (130KM / 96kW) benzyna (od 1963.01 do 1968.12)
PORSCHE 911
2.0 L (150KM / 110kW) benzyna (od 1967.08 do 1968.11)
PORSCHE 911
2.0 T (110KM / 81kW) benzyna (od 1968.08 do 1972.02)
PORSCHE 911 Targa
2.0 L (131KM / 96kW) benzyna (od 1967.01 do 1968.11)
PORSCHE 911 Targa
2.0 L (150KM / 110kW) benzyna (od 1967.08 do 1968.11)
PORSCHE 911 Targa
2.0 T (110KM / 81kW) benzyna (od 1967.06 do 1972.02)
PORSCHE 912 Targa
1.6 (90KM / 66kW) benzyna (od 1965.03 do 1970.02)
SAAB 90
2.0 (100KM / 74kW) benzyna (od 1984.08 do 1987.08)
SAAB 900 I (AC4, AM4)
2.0 (100KM / 74kW) benzyna (od 1982.07 do 1988.12)
SAAB 900 I (AC4, AM4)
2.0 -16 (125KM / 92kW) benzyna (od 1986.01 do 1988.12)
SAAB 900 I (AC4, AM4)
2.0 c (107KM / 79kW) benzyna (od 1980.11 do 1984.08)
SAAB 900 I (AC4, AM4)
2.0 c (101KM / 74kW) benzyna (od 1982.07 do 1988.12)
SAAB 900 I (AC4, AM4)
2.0 EMS (118KM / 87kW) benzyna (od 1979.01 do 1980.12)
SAAB 900 I (AC4, AM4)
2.0 i (115KM / 85kW) benzyna (od 1980.11 do 1990.08)
SAAB 900 I (AC4, AM4)
2.0 Turbo (146KM / 107kW) benzyna (od 1980.10 do 1985.07)
SAAB 900 I (AC4, AM4)
2.0 Turbo-16 S (175KM / 129kW) benzyna (od 1984.01 do 1988.12)
SAAB 900 I Combi Coupe
2.0 (109KM / 80kW) benzyna (od 1978.06 do 1984.03)
SAAB 900 I Combi Coupe
2.0 c (101KM / 74kW) benzyna (od 1979.09 do 1988.12)
SAAB 900 I Combi Coupe
2.0 c (107KM / 79kW) benzyna (od 1978.09 do 1984.08)
SAAB 900 I Combi Coupe
2.0 EMS (118KM / 87kW) benzyna (od 1978.09 do 1979.08)
SAAB 900 I Combi Coupe
2.0 i (115KM / 85kW) benzyna (od 1980.11 do 1988.12)
SAAB 900 I Combi Coupe
2.0 T8 (155KM / 114kW) benzyna (od 1986.10 do 1989.09)
SAAB 900 I Combi Coupe
2.0 Turbo (146KM / 107kW) benzyna (od 1978.09 do 1985.07)
SAAB 900 I Combi Coupe
2.0 Turbo (140KM / 103kW) benzyna (od 1986.10 do 1991.12)
SAAB 900 I Combi Coupe
2.0 Turbo-16 (160KM / 118kW) benzyna (od 1985.11 do 1994.06)
SAAB 900 I Combi Coupe
2.0 Turbo-16 S (175KM / 129kW) benzyna (od 1984.02 do 1988.12)
SAAB 900 I kabriolet
2.0 (110KM / 81kW) benzyna (od 1985.10 do 1989.09)
SAAB 900 I kabriolet
2.0 Turbo-16 (160KM / 118kW) benzyna (od 1986.11 do 1994.06)
SAAB 900 I kabriolet
2.0 Turbo-16 S (175KM / 129kW) benzyna (od 1986.11 do 1994.06)
SAAB 9000 liftback
2.0 -16 (128KM / 94kW) benzyna (od 1985.12 do 1988.08)
SAAB 99
2.0 EMS (118KM / 87kW) benzyna (od 1974.09 do 1978.12)
SAAB 99
2.0 GL (100KM / 74kW) benzyna (od 1974.09 do 1984.12)
SAAB 99 Combi Coupe
1.7 (80KM / 59kW) benzyna (od 1968.08 do 1971.05)
SAAB 99 Combi Coupe
2.0 (107KM / 79kW) benzyna (od 1976.03 do 1978.05)
SAAB 99 Combi Coupe
2.0 (110KM / 81kW) benzyna (od 1979.02 do 1984.01)
SAAB 99 Combi Coupe
2.0 (100KM / 74kW) benzyna (od 1974.09 do 1979.12)
SAAB 99 Combi Coupe
2.0 Turbo (146KM / 107kW) benzyna (od 1977.10 do 1980.06)
TALBOT SIMCA 1000
1.1 Rallye (53KM / 39kW) benzyna (od 1970.10 do 1972.09)
TALBOT SIMCA 1000
1.1 Spezial (53KM / 39kW) benzyna (od 1968.10 do 1975.09)
TALBOT SIMCA 1000
1.3 Rallye 2 (82KM / 60kW) benzyna (od 1972.09 do 1976.09)
TALBOT SIMCA 1000
1006 SR,GLS (54KM / 40kW) benzyna (od 1976.10 do 1978.07)
TALBOT SIMCA 1100 Break/Tourisme
1.1 (56KM / 41kW) benzyna (od 1968.10 do 1972.05)
TALBOT SIMCA 1100 Break/Tourisme
1.1 (60KM / 44kW) benzyna (od 1970.10 do 1972.05)
TALBOT SIMCA 1100 Break/Tourisme
1.1 (60KM / 44kW) benzyna (od 1976.10 do 1979.09)
TALBOT SIMCA 1100 Break/Tourisme
1.1 (50KM / 37kW) benzyna (od 1976.10 do 1980.01)
TALBOT SIMCA 1100 Break/Tourisme
1.3 Spezial (75KM / 55kW) benzyna (od 1974.07 do 1976.11)
TALBOT SIMCA 1100 liftback
1.1 LE,LX,GLS,ES (50KM / 37kW) benzyna (od 1976.10 do 1980.01)
TALBOT SIMCA 1100 liftback
1.1 LE,LX,GLS,ES (58KM / 43kW) benzyna (od 1976.10 do 1980.01)
TALBOT SIMCA 1100 liftback
1.1 LS,GLS (56KM / 41kW) benzyna (od 1968.10 do 1972.05)
TALBOT SIMCA 1100 liftback
1.1 LS,GLS (60KM / 44kW) benzyna (od 1968.10 do 1976.05)
TALBOT SIMCA 1100 liftback
1.1 LS,GLS (54KM / 40kW) benzyna (od 1973.11 do 1977.09)
VOLVO 66 (31, 36)
DL 1.1 (45KM / 33kW) benzyna (od 1975.08 do 1978.08)
VOLVO 66 (31, 36)
GL 1.3 (57KM / 42kW) benzyna (od 1975.08 do 1978.08)
VOLVO 66 Kombi (64)
DL 1.1 (45KM / 33kW) benzyna (od 1975.10 do 1979.11)
VOLVO 66 Kombi (64)
GL 1.3 (57KM / 42kW) benzyna (od 1975.10 do 1979.11)
VW KAEFER
1.1 (24KM / 18kW) benzyna (od 1947.12 do 1953.12)
VW KAEFER
1.2 (30KM / 22kW) benzyna (od 1954.01 do 1965.07)
VW KAEFER
1300 1.3 (40KM / 29kW) benzyna (od 1965.01 do 1970.07)
VW KAEFER
1300 1.3 (44KM / 32kW) benzyna (od 1970.01 do 1973.01)
VW KAEFER
1300 1.3 (37KM / 27kW) benzyna (od 1965.08 do 1970.07)
VW KAEFER
1302 1.3 (44KM / 32kW) benzyna (od 1970.08 do 1972.08)
VW KAEFER
1302 1.3 (39KM / 29kW) benzyna (od 1970.08 do 1975.07)
VW KAEFER
1302 1.6 (50KM / 37kW) benzyna (od 1970.01 do 1972.08)
VW KAEFER
1302 1.6 (48KM / 35kW) benzyna (od 1971.07 do 1974.07)
VW KAEFER
1303 1.2 (34KM / 25kW) benzyna (od 1972.07 do 1976.02)
VW KAEFER
1303 1.3 (44KM / 32kW) benzyna (od 1972.08 do 1975.07)
VW KAEFER
1303 1.6 (48KM / 35kW) benzyna (od 1972.08 do 1979.12)
VW KAEFER
1303 LS,S 1.6 (50KM / 37kW) benzyna (od 1972.08 do 1979.12)
VW KAEFER
1500 1.5 (44KM / 32kW) benzyna (od 1966.08 do 1973.11)
VW KAEFER
1500 1.6 (50KM / 37kW) benzyna (od 1970.07 do 1973.01)
VW KAEFER
1600 i (46KM / 34kW) benzyna (od 1992.10 do 2003.07)
VW KAEFER kabriolet (15)
1302 1.3 (39KM / 29kW) benzyna (od 1970.08 do 1974.07)
VW KAEFER kabriolet (15)
1302 1.6 (46KM / 34kW) benzyna (od 1970.08 do 1974.07)
VW KAEFER kabriolet (15)
1302,1303 1.6 (50KM / 37kW) benzyna (od 1970.07 do 1979.06)
VW KAEFER kabriolet (15)
1303 1.3 (44KM / 32kW) benzyna (od 1970.07 do 1981.03)
VW KAEFER kabriolet (15)
1303 1.6 (48KM / 35kW) benzyna (od 1970.08 do 1974.07)
VW KAEFER kabriolet (15)
1500 1.5 (44KM / 32kW) benzyna (od 1966.01 do 1970.12)
VW KAEFER kabriolet (15)
1500 1.6 (48KM / 35kW) benzyna (od 1969.07 do 1970.07)
VW KAEFER kabriolet (15)
Karmann 1.3 (40KM / 29kW) benzyna (od 1964.07 do 1970.07)
VW KARMANN GHIA coupe (14, 34)
1600 (50KM / 37kW) benzyna (od 1970.01 do 1973.12)
VW KARMANN GHIA coupe (14, 34)
1600 (48KM / 35kW) benzyna (od 1971.07 do 1974.07)

Marka części hamulcowych TRW

Producent tarcz i klocków hamulcowych TRW łączy wysoką jakość procesów obróbki mechanicznej z precyzyjnie kontrolowanym zestawem surowców, produkując najbezpieczniejsze, najwyższej jakości rozwiązania hamulcowe do pojazdów użytkowych - osobowych samochodów oraz ciężarowych. Każdy element tarcz i klocków hamulcowych jest zrealizowany w taki sposób, by stanowił harmonijny składnik procesu hamowania i możliwości kontroli Twojej jazdy na drodze nawet w ekstremalnych warunkach. Z tego powodu tarcze i klocki hamulcowe TRW wiążą się zdecydowanie z łatwiejszym montażem do wybranego samochodu, TRW to także jakość godna zaufania dla i szeroki wachlarz solidnych części samochodowych, z pomocą których możesz śmiało i komfortowo jeździć. TRW bardzo dużo inwestuje w proces sprawdzania i testowania tarcz i klocków hamulcowych zanim dopuści je do produkcji pełnowymiarowej i dalszej sprzedaży - w procesie rygorystycznej kontroli jakości tarcze i klocki hamulcowe poddawane są licznym badaniom fizycznym, termo cieplnym, wytrzymałościowym. Poddając części wyczerpującemu procesowi testowania pewne jest to, że części dostarczone przez markę TRW są w pełni jakościowe - wyróżniają się wysoką zawartością węgla, co znacznie wpływa na niski stopień kurczliwości, dzięki temu także produkty dostarczone do Twojego samochodu są dużo bardziej wytrzymałe.Tarcze i klocki hamulcowe mają wysoką odporność na zużycie nawet w najtrudniejszych warunkach. Wybór hamulców TRW to gwarancja bezpieczeństwa i solidności. Na tych produktach można z pewnością polegać w codziennej pracy a szeroki wybór tarcz i klocków hamulcowych sprawia, że możemy dobrać najbardziej hamulcowe odpowiednie rozwiązanie do swojego samochodu - nawet takiego, które wymaga skomplikowanych części.

Tarcze hamulcowe TRW

Z ponad 1250 numerami katalogowymi części pokrywającymi 98% europejskiego parku samochodowego, TRW - czołowy producent na niezależnym rynku części zamiennych jest godnym zaufania partnerem w budowaniu pozycji twojej firmy. Zapewnij swoim klientom doskonałe usługi za sprawą gamy hamulców tarczowych , która oferuje najwyższą jakość i coraz szerszy zakres zastosowań, zawdzięczając to wszystko ponad 100-letniemu doświadczeniu TRW.
Tarcze hamulcowe TRW zapewniają ci:
  • 98% pokrycia potrzeb europejskiego parku samochodowego
  • Tarcze hamulcowe, które przewyższają wymogi specyfikacji oryginalnego wyposażenia (OE)

12 milionów powodów, by zaufać tarczom hamulcowym TRW

TRW co roku produkuje ponad 12 milionów tarcz hamulcowych, zarówno w zakresie oryginalnego wyposażenia, jak i dla niezależnego rynku części zamiennych na całym świecie, możesz więc zaufać liderom rynku. A ponieważ zawsze jesteśmy w czołówce pod względem innowacyjności, otrzymujesz absolutnie najnowsze rozwiązania w technologii wytwarzania hamulców tarczowych, gwarantujące ci możliwość zaoferowania wyższego poziomu usług swoim klientom.

Tarcze hamulcowe lakierowane na czarno

  • Oryginalne wyposażenie TRW nigdy nie jest kopią istniejącego modelu – jest ono projektowane i budowane od podstaw, aby sprostać rzeczywistym wyzwaniom, z jakimi mierzą się codziennie twoi klienci. Aby zapewnić zwiększoną odporność na korozję i wysokie parametry użytkowe, nasz dział ds. rozwoju produktów stworzył pierwsze w branży – hamulce tarczowe lakierowane na czarno.
  • Poprzez pokrycie części tarczy specjalnym czarnym lakierem, tworzy się jednolita powierzchnia stanowiąca dodatkową barierę ochronną przeciw korozji. Lakier został specjalnie opracowany w zakładzie TRW zajmującym się oryginalnym wyposażeniem i zapewnia wykończenie tarczy połyskliwą powłoką (dla kierowców zwracających uwagę na detale liczy się też ładny wygląd).
  • Chcemy zagwarantować, by montażyści wykonywali doskonałą usługę dla swoich klientów, ułatwiając im szybki montaż. To jeszcze jedna korzyść z naszej gamy powlekanej czarnym lakierem. Te tarcze hamulcowe opakowane są w papier antykorozyjny, który pochłania wilgoć. Nie trzeba zatem smarować tarcz olejem ani środkiem antykorozyjnym, który musi być zmyty przed montażem. Po prostu wyjmujesz je z pudełka i przystępujesz do pracy, przez co oszczędzasz czas i pieniądze.
  • Ta innowacja opiera się na najnowszych odkryciach poczynionych w drodze bezpośrednich badań i rozwijania stosunków, jakie firma TRW utrzymuje z najważniejszymi producentami samochodów na świecie, tak więc nabywcy naszych rozwiązań mogą zapewnić wartość dodaną swoim własnym klientom.

Tarcze hamulcowe TRW o wysokiej zawartości węgla

Ponieważ nasze tarcze o wysokiej zawartości węgla są projektowane nie tylko pod kątem zgodności z normami, ale również z myślą o stworzeniu rzeczywiście najlepszego rozwiązania na świecie, mogą przewyższać wymagania specyfikacji producenta. Oferują one wyższe parametry w zakresie rozprowadzania ciepła, większą stabilność pracy i najlepsze parametry użytkowe.
Tarcze o wysokiej zawartości węgla spełniają wciąż rosnące potrzeby w zakresie ciężaru, wydajności hamowania i właściwości NVH (hałas, wibracje, uciążliwość działania). Przy coraz większej liczbie producentów samochodów wprowadzających tarcze o wysokiej zawartości węgla jako wyposażenie standardowe, zapewniamy, że możesz polegać na pokryciu bardzo dużej części potrzeb rynku przez naszą gamę części zamiennych.
A to dlatego, że:
  • Tarcze wytwarzane z wysoką zawartością węgla posiadają optymalną przewodność cieplną pozwalającą utrzymać niższą temperaturę pracy i w wyniku tego, zapewnić bardziej stałą wydajność hamowania
  • Jest mniej prawdopodobne, że tarcza hamulcowa o wysokiej zawartości węgla odkształci się, co oznacza mniej problemów związanych z parametrami użytkowymi
  • Wysoka zawartość węgla poprawia właściwości w zakresie rozpraszania ciepła przez tarcze, zapewniając większą stabilność i zwiększoną odporność na odkształcenia i pęknięcia wskutek czynników termicznych
  • Tarcze o wysokiej zawartości węgla pomagają również eliminować hałas i drgania

Stymulowanie rozwoju firmy poprzez szybszy montaż tarcz hamulcowych

Istnieje szeroki asortyment tarcz TRW, które są dostarczane wraz ze śrubami mocującymi, tak więc nigdy nie trzeba używać ponownie starych, zużytych i skorodowanych mocowań. Śruby mocujące często zostają uszkodzone podczas wymiany tarcz hamulcowych i nie mogą być ponownie użyte. Dołączając śruby mocujące do naszych tarcz hamulcowych, sprawiliśmy, , że dokonujesz ich wymiany łatwiej, szybciej i bezpieczniej niż kiedykolwiek dotąd. W przypadku większości naszych produktów, otrzymasz wszystko, czego potrzebujesz w jednym pudełku TRW. Oznacza to, że możesz oferować tak samo doskonałą usługę za każdym razem – i że twój klient w każdym przypadku może polegać na najwyższych parametrach pracy.

Mniejsze tolerancje w tarczach hamulcowych

Kiedy projektujemy nasze oryginalne wyposażenie, poddajemy kontroli każdy detal każdej części i nie uznajemy kompromisów, jeśli chodzi o surowce albo tolerancje podczas obróbki mechanicznej. Wszystkie nasze odlewy są wykonane z najwyższej jakości materiału GG20 lub GG15HC w przypadku tarcz o wysokiej zawartości węgla. Zachowujemy ścisłą kontrolę nad trzema innymi wartościami tolerancji: DTV (odchylenia w grubości tarczy) nigdy nie przekracza 12 µm; tolerancja wykończenia (Run Out) nigdy nie przekracza 30 µm; środkowy otwór zawsze odpowiada normie H8. Oznacza to nieskomplikowany montaż i komfortowe parametry działania pozwalające uniknąć niespodzianek.

Bezpieczeństwo tarcz hamulcowych z żeliwem

Ponieważ zobowiązaliśmy się do wytwarzania najbezpieczniejszych i najwyższej jakości tarcz hamulcowych, do produkcji wysokiej klasy szarego żeliwa używany jest starannie kontrolowany zestaw surowców. Nie wystarczy jakość procesów mechanicznej obróbki – już od fazy początkowego odlewu musi to być jak najlepsze połączenie dla uzyskania najwyższych końcowych parametrów działania.

Wszechstronne testy TRW zapewniają:

  • Wysoką zawartość węgla (lejność ułatwia odlewanie i obróbkę maszynową oraz oznacza niski stopień kurczliwości)
  • Niską temperaturę topnienia (1140°C- 1200°C)
  • Wysoką odporność na zużycie
  • Wysoką pojemność cieplną
  • Wysoką wytrzymałość na rozciąganie i ściskanie, zapewniając wysoki poziom sztywności
  • W celu zapewnienia najwyższego poziomu bezpieczeństwa odlewy są poddawane rozmaitym rygorystycznym testom i kontrolom, zanim zostaną zatwierdzone do obróbki maszynowej.

Zwiększone bezpieczeństwo za sprawą łożysk i pierścienia czujnika ABS

Oferujemy również gamę tarcz hamulcowych z wbudowanymi łożyskami, pierścieniami czujników ABS i akcesoriami montażowymi. Bardzo ułatwia to czynności, gdy trzeba wykonać montaż, ponieważ te kluczowe dla bezpieczeństwa elementy nierzadko zostają uszkodzone podczas wymiany tarczy. Użycie starego, zużytego lub uszkodzonego łożyska może także zwiększyć ryzyko uszkodzenia samej tarczy. Hamulce tarczowe TRW z wbudowanymi łożyskami kół są montowane w sposób zapewniający prawidłowe dociśnięcie łożyska. Zapewnimy dostawę zarówno pierścienia zębatego, jak i magnetycznego czujnika ABS, zależnie od zastosowania.

Wszechstronne bezpieczeństwo dzięki klockom hamulcowym i tarczom TRW

TRW produkuje nie tylko klocki i tarcze hamulcowe, ale również wszelkiego typu rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa pojazdów, dlatego nikt nie wie lepiej od nich, na czym polega współdziałanie poszczególnych elementów, aby zwiększyć do maksimum wydajność układu hamowania i zapewnić ochronę pasażerom we wnętrzu samochodu. TRW projektuje i tworzy nasze tarcze w taki sposób, by stanowiły zrównoważony element układu hamulcowego. To właśnie dlatego tarcze i klocki hamulcowe TRW oznaczają dla Ciebie najskuteczniejszy montaż i najwyższą jakość.

A TERAZ COŚ O KLOCKACH HAMULCOWYCH TRW!

Życie polega na zwiększaniu swoich możliwości we wszystkim, co robimy. Dzięki klockom hamulcowym TRW możesz zaoferować swoim klientom znakomitą wydajność. Klocki TRW Aftermarket są najlepsze w branży, zapewniając w każdych warunkach wysoką jakość i niezawodne parametry pracy, którym możesz zaufać. Jesteśmy wiodącymi specjalistami na rynku, jeśli chodzi o układy hamulcowe, skorzystaj więc z naszego doświadczenia. Damy ci pewność, że będziesz mógł oferować najlepsze usługi, a systemy związane z bezpieczeństwem w pojazdach twoich klientów będą optymalnie działać na drodze za każdym razem.

Lepsze parametry użytkowe klocków hamulcowych dzięki COTEC

Nasi badacze znaleźli metodę, aby zapewnić jak najlepszą jakość przy wymianie przednich lub tylnych klocków hamulcowych. Ma ona nazwę COTEC.

Ta nowoczesna powłoka silikatowa jest stosowana do materiału ciernego zamiennych klocków hamulcowych, zapewniając lepszy kontakt między tarczą a klockiem hamulcowym.

Klocki hamulcowe TRW COTEC zapewniają drogę hamowania krótszą aż do siedmiu metrów w porównaniu z innymi wysokiej klasy klockami hamulcowymi przy pierwszych kilku zatrzymaniach po wymianie klocków (okres dopasowywania się klocków). Ta innowacyjna technologia oznacza, że pozostawiamy w tyle wszystkich największych konkurentów pod względem parametrów pracy w okresie dopasowywania się klocka, gdy współczynnik tarcia jest niższy niż zwykle.

Podjęliśmy decyzję o zastosowaniu powłoki COTEC we wszystkich naszych klockach hamulcowych, ponieważ ma ona wpływ na bezpieczeństwo od chwili opuszczenia warsztatu przez kierowcę. Ponad 90% klocków hamulcowych sprzedawanych przez TRW w Europie, ma już powłokę COTEC.

 DTEC wzmacnia gamę COTEC

Dodatkowo do COTEC, opracowaliśmy DTEC, najwyższej klasy klocek ceramiczny o niskiej emisji pyłów, w którym do wszystkich zalet bezpieczeństwa oferowanych przez naszą główną gamę klocków powlekanych COTEC dołącza się technologia niskiej emisji pyłów, by obniżyć poziom zapylenia powierzchni felgi aż o 45%. Możesz więc teraz oferować swoim klientom wartość dodaną w postaci klocków hamulcowych DTEC pozwalających utrzymać czystsze koła.

Lider w dziedzinie hamowania

Jako lider pośród dostawców systemów hamowania, jesteśmy z siebie dumni, oferując najwyższe standardy we wszystkich naszych klockach hamulcowych do pojazdów. Zapewnia nam to:

Pełna kontrola
Dla 100% własnej produkcji klocków hamulcowych TRW może gwarantować jakość części spełniającą nasze rygorystyczne normy
Unikalne i precyzyjne procedury wytwarzania
TRW projektuje i wytwarza cały układ hamulcowy. Zajmuje on centralne miejsce w naszej działalności.
 
Produkcja klocków wyniesiona do rangi sztuki

Rozumiemy znaczenie materiału ciernego w produkcji klocków hamulcowych. Opracowywanie składu materiału ciernego we własnych zakładach pozwala nam uzyskać doskonałe połączenie surowców - od gumy po grafit, stwarzając najwyższe parametry bezpieczeństwa w każdych warunkach.

Nasza procedura wypalania polega na rozgrzaniu klocków do temperatury 600-700oC, co pozwala skrócić czas dopasowywania się klocka i zmniejszyć zjawisko początkowego zaniku siły hamowania. Automatyczne prasy do formowania pozwalają nam stosować technologię głębokiego formowania, w wyniku której powstaje bardziej spójna gęstość i porowatość. Kierowcom, którzy opuszczą warsztat z naszymi zamiennymi klockami hamulcowymi, zamontowanymi w swoich samochodach, przyniosą one poprawę komfortu podróżowania z powodu zminimalizowania poziomu drgań i szumów.

Tarcze i klocki hamulcowe sprawdzane i testowane, aby uzyskać doskonałą jakość

Każdy element naszych klocków hamulcowych dla rynku usług posprzedażnych jest wielokrotnie testowany, włącznie z niezwykle ważnymi płytkami, do których mocowany jest materiał cierny. Aby zapobiec rozwijaniu się korozji na płytce stosujemy powłokę proszkową, a specjalna konstrukcja opracowana przez TRW pomaga zapewnić wytrzymałość klocka hamulcowego na duże siły ścinające oraz wysokie temperatury.

Więcej niż same tarcze i klocki hamulcowe

Dzięki zaawansowanym procesom produkcji i testom, jakie wykonujemy w TRW, możemy dać gwarancję na nasze części, ale nasze usługi obejmują jeszcze znacznie więcej. Kiedy potrzebujesz klocków hamulcowych na wymianę, możesz poprosić nas telefonicznie o dostarczenie produktu, który idealnie odpowiada twoim dokładnym wymaganiom i w którym przejawia się nasza specjalistyczna wiedza i doświadczenie.

Dostarczymy ci wszystkie akcesoria montażowe wymagane do wykonania szybkiego montażu, a nasza gwarancja na 36 miesięcy, 31 068 mil (50 000 km) będzie stanowić wartość dodaną dla twojej firmy, jak również zapewni spokój i poczucie bezpieczeństwa twoim klientom.

Dbamy o hamulce samochodowe – i dbamy o środowisko

Wszyscy mamy obowiązek chronić środowisko, zatem udoskonaliliśmy jeszcze bardziej metody produkcji naszych klocków hamulcowych. Dzięki używaniu wysoce zaawansowanego systemu wypalania rozgrzanych płytek zamiast tradycyjnego wypalania płomieniem, oszczędzamy energię i wytwarzamy niższe emisje CO2 – to praktyka będąca obecnie standardem w przypadku oryginalnego wyposażenia (OE). TRW wprowadziło również pierwszy program produktowy przyjaznych dla środowiska klocków hamulcowych do samochodów przewożących pasażerów w Europie, co oznacza, że nigdy nie używamy materiałów takich jak ołów, rtęć, kadm, antymon, mosiądz ani molibden.

Dbamy o części układu hamulcowego – i ty również o to dbasz

Jako wiodący producent układów hamulcowych na globalnym rynku usług posprzedażnych wykazujemy energię, pasję i zaangażowanie, by zagwarantować, że nasze produkty naprawdę wyróżniają się spośród innych. Próbując wciąż ulepszać i rozszerzać naszą gamę klocków i tarcz hamulcowych, jak również zacisków i szczęk hamulcowych, zrobiliśmy wszystko, aby dostawa i wymiana klocków hamulcowych odbywała się w sposób bezstresowy. Dzięki liczącej ponad 100 lat historii wytwarzania przez nas oryginalnego wyposażenia, mamy doświadczenie niezbędne by dokonać prawdziwego postępu w zakresie bezpieczeństwa samochodów w całej Europie.

Film: tarcze hamulcowe TRW - Prawdziwe Oryginały Poznaj Guido Orth-Gauch, muzyka jazzowego i specjalistę w firmie TRW. Guido chce, aby wszyscy odbiorcy otrzymali to samo: najwyższą jakość. Dowiedz się, w jaki sposób prawdziwe oryginały czynią z firmy TRW wiodącego dostawcę na rynku aftermarket https://www.trwaftermarket.com/klockihamulcowe Testy dowodzą, że nowa powłoka cierna TRW przyczynia się do skrócenia drogi hamowania nawet o 7 metrów - to różnica, która może uratować Ci życie. Główny bohater filmu mówi o tym, że jest naprawdę dumny z tego, że są wiodącym na rynku światowej klasy dostawcą, który oferuje klocki hamulcowe z dopasowanymi akcesoriami, aby można je było właściwie zamontować już za pierwszym razem. TRW obsługuje 98% rynku motoryzacyjnego, więc klocki hamulcowe tej marki można je stosować niemal w każdym pojeździe. Firma TRW ma ponad 100 lat doświadczenia jako producent oryginalnego wyposażenia.
Ocena produktu: Data napisania recenzji:

Bardzo szybka wysyłka

Dokładamy wszelkich starań, by opinie pochodziły od klientów, którzy używali produktu lub go nabyli. Opinie są zbierane, weryfikowane i publikowane zgodnie z zasadami opisanymi w regulaminie sklepu.