Hamulce Remsa - zatrzymają wszystko poza wyobraźnią
Hamulce Remsa zatrzymają wszystko poza wyobraźnią
10 zakładów Remsa produkuje rocznie około 130 mln części układów hamulcowych. Z tego 1/3 to klocki i tarcze hamulcowe. Ta hiszpańska firma,obsługuje rynek aftermarket już od prawie 50 lat! W trakcie swojej historii Remsa mocno skupiała się na doskonaleniu technologii, czego wynikiem jest wyjątkowo nowoczesny proces produkcyjny we wszystkich fabrykach. Dział rozwoju i badań stale pracuje nad innowacjami w dziedzinie materiałów ciernych i komponentów, dzięki czemu dostarcza swoim klientom produkty najwyższej jakości.
Szeroka oferta tarcz hamulcowych
Remsa to firma, która kieruje swoją ofert w 100% na rynek aftermarket, z czego a bardzo dumna. Dzięki wyjątkowo szerokiej gamie referencji Remsa jest w stanie dostarczyć części układu hamulcowego do prawie każdego typu samochodu, zączynając od tych najnowszych, po najbardziej popularne, a na tych najrzadszych kończąc. Taka oferta gwarantuje, że warsztat będzie mógł wykonać wymianę klocków prawie w każdym samochodzie, który się do niego zgłosi.
Testy i homologacje tarcz hamulcowych
Tarcze Remsa MASTER Advanced Line są zbudowane z żeliwa szarego perlitycznego o bardzo dużej zawartości uwarstwionego grafitu, przewyższającego standard EN-GJL 200 oraz standard GG20 w zakresie wytrzymałości na rozciąganie oraz przekraczającego wymogi minimalne odporności 200 N/mm” zwykle wymaganej przez producentów pojazdów i określonej przez standard DIN EN 1561. k to materiał, który idealnie łączy w sobie jakość i przystępną cenę, ponieważ pozwala na wszelkie standardy wymagane przez producentów samochodów nie opróżniając przy okazji portfela. Aby do klienta końcowego trafiły tarcze tylko w najlepszych parametrach REMSA Master Advanced Line przechodzą serię testów i homologacji.
W trakcie początkowych etapów produkcji zaawansowane urządzenia sprawdza- ją jednorodność wszystkich materiałów, jednocześnie próbki z partii odlewniczej są testowane W laboratorium w celu sprawdzenia, czy są zgodne ze specyfikacjami dotyczącymi odlewu żeliwa. Takie szczegółowe podejście do kontroli, gwarantuje, że każda tarcza marki Remsa jest wykonana z dokładnie takiego samego materiału. Kolejny etap testów to trzystopniowa homologacja:
Homologacja I — inspekcja części na wejściu — weryfikacja geometryczna i wymiarowa tarczy, w tym zmienności grubości tarczy (DTV), oraz pomiar bicia tarczy.
Homologacja II - testy na dynamometrycznym stole pomiarowym — tarcza przechodzi pełen program badań skłonności do pękania złożony ze 100 cykli hamowania. Testy są przeprowadzane w warunkach symulujących pełne obciążenie pojazdu (od 80% V max) i w temperaturze osiągającej 750'C. Ponadto ta sama tarcza jest sprawdzana pod względem wytrzymałości, poprzez przeprowadzenie 50 dodatkowych
W razie pytań chętnie dopasujemy odpowiednie hamulce, wystarczy wysłać do nas dane samochodu i nr nadwozia. Zapraszamy do kontaktu pod tel. 14 689 11 24 lub e-mail hamulce@martec.pl
Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Poradniki