Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
  • MARTEC AUTOMOTIVE
    al. M.B. Fatimskiej 16
    33-100 Tarnów
    NIP: 8733276311
  • E-mail:hamulce@martec.pl
  • Telefon:14 689 11 24
  • Obsługa sklepu dostępna:dni robocze 8:00-17:00 soboty 8:00 -13:00
Tarcze hamulcowe TRW DF4087S

Tarcze hamulcowe TRW DF4087S

TRW
Średnia ocena (5/5):
(głosów 1)

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 48 h

Koszt wysyłki: od 13 zł

Numer katalogowy: DF4087S

Stan magazynowy:

Kod EAN: 3322937335329

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: 2 lata

Typ tarczy hamulcowej: pełny

Rodzaj produktu: Tarcze hamulcowe

Strona montażu: oś tylna

Średnica tarcz [mm]: 258

Nasza cena brutto: 227 zł / szt.

Cena katalogowa: 263 zł

Oszczędzasz: 36 zł

Raty PayU

Rata już od: miesięcznie

Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
  • Numery zamienne
  • Parametry
  • Zastosowanie
  • O producencie
  • Akcesoria (6)
  • Video (1)
  • Opinie (1)

Tarcze hamulcowe MERCEDES SPRINTER 2-T B pełne średnica zewnętrzna 258 mm.

Tarcze TRW to powszechnie znana i polecana marka części hamulcowych do samochodu.

Podana cena brutto dotyczy 1 szt tarczy hamulcowej, zamówienia realizujemy tylko w kompletach po 2 szt.

AUDI
2D0 501 203
AUDI
2D0 501 204
AUDI
2D0 501 205
AUDI
2D0 501 205 B
AUDI
2D0 501 205 C
AUDI
2D0 501 206
AUDI
2D0 501 206 A
AUDI
2D0 501 206 B
MERCEDES-BENZ
901 423 04 12
MERCEDES-BENZ
901 423 06 12
MERCEDES-BENZ
901423061264
MERCEDES-BENZ
901 423 08 12
MERCEDES-BENZ
901423081204
MERCEDES-BENZ
901 423 10 12
MERCEDES-BENZ
901423101264
MERCEDES-BENZ
A 901 423 04 12
MERCEDES-BENZ
A 901 423 06 12
MERCEDES-BENZ
A901423061264
MERCEDES-BENZ
A 901 423 08 12
MERCEDES-BENZ
A 901 423 10 12
MERCEDES-BENZ
A901423101264
VW
2D0 501 203
VW
2D0 501 204
VW
2D0 501 205
VW
2D0 501 205 B
VW
2D0 501 205 C
VW
2D0 501 206
VW
2D0 501 206 A
VW
2D0 501 206 B
VW
2D0 615 601
VW
2D0 615 601 C
A.B.S.
16452
A.B.S.
17347
A.P.
14811
A.P.
15375
APEC BRAKING
DSK797
ATE
24011201421
ATE
24111201421
BENDIX
562156B
BENDIX
562473B
BENDIX
567771B
BENDIX
569120B
BORG %26 BECK
BBD5751S
BORG %26 BECK
BBD5778S
BOSCH
0 986 478 863
BOSCH
0 986 479 S17
BRADI
1.2843.5.4
BRAKE ENGINEERING
DI955554S
BREMBO
08.7724.10
BREMBO
08772420
CAR
142429
CAR
HPD429
DBA Australia
DBA2267
DELPHI
BG3235
DELPHI
BS4546
FEBI BILSTEIN
09102
FEBI BILSTEIN
22860
FEBI BILSTEIN
36195
FERODO
DDF931
FERODO
FCR227A
FERODO
FCR230A
FIRST LINE
FBD1372
FIRST LINE
FBD836
FTE
BS4546
FTE
BS4699
GIRLING
6040875
HELLA
8DD 355 104-361
HELLA
8DD 355 107-431
HELLA
8DD 355 111-871
HELLA
8DD 355 111-881
JURID
562156J
JURID
567771J
JURID
569120J
LEMFORDER
22827 01
LEMFORDER
22827 02
LPR
M2661P
MAGNETI MARELLI
353612843540
MAGNETI MARELLI
353612843550
MAGNETI MARELLI
431602041030
MAPCO
15805
MERITOR
MBR6014
METELLI
230491
METZGER
14811
METZGER
15375
MEYLE
015 523 2035
MEYLE
0155232035PD
MEYLE
015 523 2075
MGA
D1291
MGA
D1464
MINTEX
MDC1074
NATIONAL
NBD789
NK
203337
NK
203368
NK
203395
NK
313395
OE
9014230612
PAGID
50309
PAGID
52142
PAGID
54375
PAGID
54375PRO
PE AUTOMOTIVE
01629000A
PEX
140338
PILENGA
5895
QH Benelux
57703
QH Benelux
58127
QUINTON HAZELL
BDC4699
QUINTON HAZELL
BSF4699
REMSA
656500
ROULUNDS RUBBER
D1539
ST-TEMPLIN
031101926290
ST-TEMPLIN
0311082700
ST-TEMPLIN
0311082705
SWAG
10909102
SWAG
10922860
TEXTAR
92073400
TEXTAR
92105200
TEXTAR
92137500
TEXTAR
92137503
TEXTAR
98200073401
TRISCAN
812010170
TRISCAN
812023130
TRISCAN
812023195
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
0235053
TRUSTING
DF216
VALEO
187111
VALEO
187120
VALEO
197304
ZIMMERMANN
400144000
ZIMMERMANN
400646800
ZIMMERMANN
400646820
Typ tarczy hamulcowej
pełny
średnica [mm]
258
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
12
Minimalna grubość [mm]
10
średnica otworu centrującego [mm]
85
Wysokość [mm]
97
Ilość otworów
5
Wymiar gwintu
15
średnica otworu [mm]
130
średnica bębna hamulcowego
160
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
ze śrubami
Kolor
czarny
Powierzchnia
lakierowany
MERCEDES-BENZ KLASA G (W463)
300 GE (170KM / 125kW) benzyna (od 1989.09 do 1993.08)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Autobus (901, 902)
208 CDI (82KM / 60kW) olej napędowy (od 2000.04 do 2006.05)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Autobus (901, 902)
208 D (79KM / 58kW) olej napędowy (od 1995.02 do 2000.04)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Autobus (901, 902)
210 D (102KM / 75kW) olej napędowy (od 1997.03 do 2000.04)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Autobus (901, 902)
211 CDI (109KM / 80kW) olej napędowy (od 2000.04 do 2006.05)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Autobus (901, 902)
212 D (122KM / 90kW) olej napędowy (od 1995.02 do 2000.04)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Autobus (901, 902)
213 CDI (129KM / 95kW) olej napędowy (od 2000.04 do 2006.05)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Autobus (901, 902)
214 (143KM / 105kW) benzyna (od 1995.02 do 2006.05)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Autobus (901, 902)
216 CDI (156KM / 115kW) olej napędowy (od 2000.04 do 2006.05)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Platforma / podwozie (901, 902)
208 CDI (82KM / 60kW) olej napędowy (od 2000.04 do 2006.05)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Platforma / podwozie (901, 902)
208 D (79KM / 58kW) olej napędowy (od 1995.01 do 2000.04)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Platforma / podwozie (901, 902)
208 D (82KM / 60kW) olej napędowy (od 1996.09 do 2000.04)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Platforma / podwozie (901, 902)
210 D (102KM / 75kW) olej napędowy (od 1997.01 do 2000.04)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Platforma / podwozie (901, 902)
211 CDI (109KM / 80kW) olej napędowy (od 2000.04 do 2006.05)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Platforma / podwozie (901, 902)
212 D (122KM / 90kW) olej napędowy (od 1995.02 do 2000.04)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Platforma / podwozie (901, 902)
213 CDI (129KM / 95kW) olej napędowy (od 2000.04 do 2006.05)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Platforma / podwozie (901, 902)
214 (143KM / 105kW) benzyna (od 1995.02 do 2006.05)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Platforma / podwozie (901, 902)
216 CDI (156KM / 115kW) olej napędowy (od 2000.04 do 2006.05)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Skrzynia (901, 902)
208 CDI (82KM / 60kW) olej napędowy (od 2000.04 do 2006.05)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Skrzynia (901, 902)
208 D (79KM / 58kW) olej napędowy (od 1995.02 do 2000.04)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Skrzynia (901, 902)
208 D (82KM / 60kW) olej napędowy (od 1996.10 do 2000.04)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Skrzynia (901, 902)
210 D (102KM / 75kW) olej napędowy (od 1997.01 do 2000.04)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Skrzynia (901, 902)
211 CDI (109KM / 80kW) olej napędowy (od 2000.04 do 2006.05)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Skrzynia (901, 902)
212 D (122KM / 90kW) olej napędowy (od 1995.02 do 2000.04)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Skrzynia (901, 902)
213 CDI (129KM / 95kW) olej napędowy (od 2000.04 do 2006.05)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Skrzynia (901, 902)
214 (143KM / 105kW) benzyna (od 1995.02 do 2006.05)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Skrzynia (901, 902)
216 CDI (156KM / 115kW) olej napędowy (od 2000.04 do 2006.05)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Autobus (903)
308 CDI (82KM / 60kW) olej napędowy (od 2000.04 do 2006.05)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Autobus (903)
308 D (79KM / 58kW) olej napędowy (od 1995.02 do 2000.04)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Autobus (903)
308 D (82KM / 60kW) olej napędowy (od 1997.03 do 2000.04)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Autobus (903)
310 D 4x4 (102KM / 75kW) olej napędowy (od 1997.05 do 2002.08)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Autobus (903)
311 CDI (109KM / 80kW) olej napędowy (od 2000.04 do 2006.05)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Autobus (903)
312 D 2.9 (122KM / 90kW) olej napędowy (od 1995.02 do 2000.04)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Autobus (903)
313 CDI (129KM / 95kW) olej napędowy (od 2000.04 do 2006.05)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Platforma / podwozie (903)
308 CDI (82KM / 60kW) olej napędowy (od 2000.04 do 2006.05)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Platforma / podwozie (903)
308 D 2.3 (82KM / 60kW) olej napędowy (od 1996.11 do 2000.04)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Platforma / podwozie (903)
311 CDI (109KM / 80kW) olej napędowy (od 2000.04 do 2006.05)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Platforma / podwozie (903)
313 CDI (129KM / 95kW) olej napędowy (od 2000.04 do 2006.05)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Platforma / podwozie (903)
313 CDI 4x4 (129KM / 95kW) olej napędowy (od 2002.08 do 2006.05)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Skrzynia (903)
308 CDI (82KM / 60kW) olej napędowy (od 2000.04 do 2006.05)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Skrzynia (903)
308 D 2.3 (79KM / 58kW) olej napędowy (od 1995.02 do 2000.04)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Skrzynia (903)
308 D 2.3 (82KM / 60kW) olej napędowy (od 1995.02 do 2000.04)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Skrzynia (903)
310 D 2.9 (102KM / 75kW) olej napędowy (od 1995.02 do 2000.04)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Skrzynia (903)
310 D 2.9 4x4 (102KM / 75kW) olej napędowy (od 1997.06 do 2000.04)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Skrzynia (903)
311 CDI (109KM / 80kW) olej napędowy (od 2000.04 do 2006.05)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Skrzynia (903)
313 CDI (129KM / 95kW) olej napędowy (od 2000.04 do 2006.05)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t Platforma / podwozie (904)
408 D (79KM / 58kW) olej napędowy (od 1996.02 do 2006.05)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t Platforma / podwozie (904)
410 D (102KM / 75kW) olej napędowy (od 1996.02 do 2006.05)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t Platforma / podwozie (904)
410 D 4x4 (102KM / 75kW) olej napędowy (od 1997.05 do 2006.05)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t Platforma / podwozie (904)
412 D (115KM / 85kW) olej napędowy (od 1996.02 do 2006.05)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t Platforma / podwozie (904)
412 D (122KM / 90kW) olej napędowy (od 1996.02 do 2006.05)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t Skrzynia (904)
408 D (79KM / 58kW) olej napędowy (od 1996.02 do 2006.05)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t Skrzynia (904)
410 D (102KM / 75kW) olej napędowy (od 1996.02 do 2006.05)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t Skrzynia (904)
410 D 4x4 (102KM / 75kW) olej napędowy (od 1997.05 do 2006.05)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t Skrzynia (904)
412 D (115KM / 85kW) olej napędowy (od 1996.02 do 2006.05)
MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t Skrzynia (904)
412 D (122KM / 90kW) olej napędowy (od 1996.02 do 2006.05)
VW LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK)
2.3 (143KM / 105kW) benzyna (od 1996.05 do 2006.07)
VW LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK)
2.5 SDI (75KM / 55kW) olej napędowy (od 1996.07 do 2006.07)
VW LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK)
2.5 TDI (83KM / 61kW) olej napędowy (od 2001.05 do 2006.07)
VW LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK)
2.5 TDI (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1999.05 do 2006.07)
VW LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK)
2.5 TDI (95KM / 70kW) olej napędowy (od 2001.05 do 2006.07)
VW LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK)
2.5 TDI (102KM / 75kW) olej napędowy (od 1996.05 do 1999.08)
VW LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK)
2.5 TDI (109KM / 80kW) olej napędowy (od 1999.05 do 2006.07)
VW LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK)
2.8 TDI (125KM / 92kW) olej napędowy (od 1997.07 do 2003.05)
VW LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK)
2.8 TDI (131KM / 96kW) olej napędowy (od 1999.01 do 2002.01)
VW LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK)
2.8 TDI (158KM / 116kW) olej napędowy (od 2001.05 do 2006.06)
VW LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM)
2.3 (143KM / 105kW) benzyna (od 1996.06 do 2006.07)
VW LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM)
2.5 SDI (75KM / 55kW) olej napędowy (od 1996.09 do 2006.07)
VW LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM)
2.5 TDI (83KM / 61kW) olej napędowy (od 2001.05 do 2006.07)
VW LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM)
2.5 TDI (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1999.05 do 2006.07)
VW LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM)
2.5 TDI (95KM / 70kW) olej napędowy (od 2001.05 do 2006.07)
VW LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM)
2.5 TDI (102KM / 75kW) olej napędowy (od 1996.06 do 1999.08)
VW LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM)
2.5 TDI (109KM / 80kW) olej napędowy (od 1999.05 do 2006.07)
VW LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM)
2.8 TDI (125KM / 92kW) olej napędowy (od 1997.07 do 2002.01)
VW LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM)
2.8 TDI (130KM / 96kW) olej napędowy (od 1999.01 do 2006.07)
VW LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM)
2.8 TDI (158KM / 116kW) olej napędowy (od 2002.04 do 2006.07)
VW LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH)
2.3 (143KM / 105kW) benzyna (od 1996.05 do 2006.07)
VW LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH)
2.5 SDI (75KM / 55kW) olej napędowy (od 1996.09 do 2006.07)
VW LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH)
2.5 TDI (83KM / 61kW) olej napędowy (od 2001.05 do 2006.07)
VW LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH)
2.5 TDI (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1999.05 do 2006.07)
VW LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH)
2.5 TDI (95KM / 70kW) olej napędowy (od 2001.05 do 2006.07)
VW LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH)
2.5 TDI (102KM / 75kW) olej napędowy (od 1996.05 do 1999.08)
VW LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH)
2.5 TDI (109KM / 80kW) olej napędowy (od 1999.05 do 2006.07)
VW LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH)
2.8 TDI (125KM / 92kW) olej napędowy (od 1997.07 do 2002.01)
VW LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH)
2.8 TDI (130KM / 96kW) olej napędowy (od 1999.01 do 2006.07)
VW LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH)
2.8 TDI (158KM / 116kW) olej napędowy (od 2002.04 do 2006.07)

Marka części hamulcowych TRW

Producent tarcz i klocków hamulcowych TRW łączy wysoką jakość procesów obróbki mechanicznej z precyzyjnie kontrolowanym zestawem surowców, produkując najbezpieczniejsze, najwyższej jakości rozwiązania hamulcowe do pojazdów użytkowych - osobowych samochodów oraz ciężarowych. Każdy element tarcz i klocków hamulcowych jest zrealizowany w taki sposób, by stanowił harmonijny składnik procesu hamowania i możliwości kontroli Twojej jazdy na drodze nawet w ekstremalnych warunkach. Z tego powodu tarcze i klocki hamulcowe TRW wiążą się zdecydowanie z łatwiejszym montażem do wybranego samochodu, TRW to także jakość godna zaufania dla i szeroki wachlarz solidnych części samochodowych, z pomocą których możesz śmiało i komfortowo jeździć. TRW bardzo dużo inwestuje w proces sprawdzania i testowania tarcz i klocków hamulcowych zanim dopuści je do produkcji pełnowymiarowej i dalszej sprzedaży - w procesie rygorystycznej kontroli jakości tarcze i klocki hamulcowe poddawane są licznym badaniom fizycznym, termo cieplnym, wytrzymałościowym. Poddając części wyczerpującemu procesowi testowania pewne jest to, że części dostarczone przez markę TRW są w pełni jakościowe - wyróżniają się wysoką zawartością węgla, co znacznie wpływa na niski stopień kurczliwości, dzięki temu także produkty dostarczone do Twojego samochodu są dużo bardziej wytrzymałe.Tarcze i klocki hamulcowe mają wysoką odporność na zużycie nawet w najtrudniejszych warunkach. Wybór hamulców TRW to gwarancja bezpieczeństwa i solidności. Na tych produktach można z pewnością polegać w codziennej pracy a szeroki wybór tarcz i klocków hamulcowych sprawia, że możemy dobrać najbardziej hamulcowe odpowiednie rozwiązanie do swojego samochodu - nawet takiego, które wymaga skomplikowanych części.

Tarcze hamulcowe TRW

Z ponad 1250 numerami katalogowymi części pokrywającymi 98% europejskiego parku samochodowego, TRW - czołowy producent na niezależnym rynku części zamiennych jest godnym zaufania partnerem w budowaniu pozycji twojej firmy. Zapewnij swoim klientom doskonałe usługi za sprawą gamy hamulców tarczowych , która oferuje najwyższą jakość i coraz szerszy zakres zastosowań, zawdzięczając to wszystko ponad 100-letniemu doświadczeniu TRW.
Tarcze hamulcowe TRW zapewniają ci:
  • 98% pokrycia potrzeb europejskiego parku samochodowego
  • Tarcze hamulcowe, które przewyższają wymogi specyfikacji oryginalnego wyposażenia (OE)

12 milionów powodów, by zaufać tarczom hamulcowym TRW

TRW co roku produkuje ponad 12 milionów tarcz hamulcowych, zarówno w zakresie oryginalnego wyposażenia, jak i dla niezależnego rynku części zamiennych na całym świecie, możesz więc zaufać liderom rynku. A ponieważ zawsze jesteśmy w czołówce pod względem innowacyjności, otrzymujesz absolutnie najnowsze rozwiązania w technologii wytwarzania hamulców tarczowych, gwarantujące ci możliwość zaoferowania wyższego poziomu usług swoim klientom.

Tarcze hamulcowe lakierowane na czarno

  • Oryginalne wyposażenie TRW nigdy nie jest kopią istniejącego modelu – jest ono projektowane i budowane od podstaw, aby sprostać rzeczywistym wyzwaniom, z jakimi mierzą się codziennie twoi klienci. Aby zapewnić zwiększoną odporność na korozję i wysokie parametry użytkowe, nasz dział ds. rozwoju produktów stworzył pierwsze w branży – hamulce tarczowe lakierowane na czarno.
  • Poprzez pokrycie części tarczy specjalnym czarnym lakierem, tworzy się jednolita powierzchnia stanowiąca dodatkową barierę ochronną przeciw korozji. Lakier został specjalnie opracowany w zakładzie TRW zajmującym się oryginalnym wyposażeniem i zapewnia wykończenie tarczy połyskliwą powłoką (dla kierowców zwracających uwagę na detale liczy się też ładny wygląd).
  • Chcemy zagwarantować, by montażyści wykonywali doskonałą usługę dla swoich klientów, ułatwiając im szybki montaż. To jeszcze jedna korzyść z naszej gamy powlekanej czarnym lakierem. Te tarcze hamulcowe opakowane są w papier antykorozyjny, który pochłania wilgoć. Nie trzeba zatem smarować tarcz olejem ani środkiem antykorozyjnym, który musi być zmyty przed montażem. Po prostu wyjmujesz je z pudełka i przystępujesz do pracy, przez co oszczędzasz czas i pieniądze.
  • Ta innowacja opiera się na najnowszych odkryciach poczynionych w drodze bezpośrednich badań i rozwijania stosunków, jakie firma TRW utrzymuje z najważniejszymi producentami samochodów na świecie, tak więc nabywcy naszych rozwiązań mogą zapewnić wartość dodaną swoim własnym klientom.

Tarcze hamulcowe TRW o wysokiej zawartości węgla

Ponieważ nasze tarcze o wysokiej zawartości węgla są projektowane nie tylko pod kątem zgodności z normami, ale również z myślą o stworzeniu rzeczywiście najlepszego rozwiązania na świecie, mogą przewyższać wymagania specyfikacji producenta. Oferują one wyższe parametry w zakresie rozprowadzania ciepła, większą stabilność pracy i najlepsze parametry użytkowe.
Tarcze o wysokiej zawartości węgla spełniają wciąż rosnące potrzeby w zakresie ciężaru, wydajności hamowania i właściwości NVH (hałas, wibracje, uciążliwość działania). Przy coraz większej liczbie producentów samochodów wprowadzających tarcze o wysokiej zawartości węgla jako wyposażenie standardowe, zapewniamy, że możesz polegać na pokryciu bardzo dużej części potrzeb rynku przez naszą gamę części zamiennych.
A to dlatego, że:
  • Tarcze wytwarzane z wysoką zawartością węgla posiadają optymalną przewodność cieplną pozwalającą utrzymać niższą temperaturę pracy i w wyniku tego, zapewnić bardziej stałą wydajność hamowania
  • Jest mniej prawdopodobne, że tarcza hamulcowa o wysokiej zawartości węgla odkształci się, co oznacza mniej problemów związanych z parametrami użytkowymi
  • Wysoka zawartość węgla poprawia właściwości w zakresie rozpraszania ciepła przez tarcze, zapewniając większą stabilność i zwiększoną odporność na odkształcenia i pęknięcia wskutek czynników termicznych
  • Tarcze o wysokiej zawartości węgla pomagają również eliminować hałas i drgania

Stymulowanie rozwoju firmy poprzez szybszy montaż tarcz hamulcowych

Istnieje szeroki asortyment tarcz TRW, które są dostarczane wraz ze śrubami mocującymi, tak więc nigdy nie trzeba używać ponownie starych, zużytych i skorodowanych mocowań. Śruby mocujące często zostają uszkodzone podczas wymiany tarcz hamulcowych i nie mogą być ponownie użyte. Dołączając śruby mocujące do naszych tarcz hamulcowych, sprawiliśmy, , że dokonujesz ich wymiany łatwiej, szybciej i bezpieczniej niż kiedykolwiek dotąd. W przypadku większości naszych produktów, otrzymasz wszystko, czego potrzebujesz w jednym pudełku TRW. Oznacza to, że możesz oferować tak samo doskonałą usługę za każdym razem – i że twój klient w każdym przypadku może polegać na najwyższych parametrach pracy.

Mniejsze tolerancje w tarczach hamulcowych

Kiedy projektujemy nasze oryginalne wyposażenie, poddajemy kontroli każdy detal każdej części i nie uznajemy kompromisów, jeśli chodzi o surowce albo tolerancje podczas obróbki mechanicznej. Wszystkie nasze odlewy są wykonane z najwyższej jakości materiału GG20 lub GG15HC w przypadku tarcz o wysokiej zawartości węgla. Zachowujemy ścisłą kontrolę nad trzema innymi wartościami tolerancji: DTV (odchylenia w grubości tarczy) nigdy nie przekracza 12 µm; tolerancja wykończenia (Run Out) nigdy nie przekracza 30 µm; środkowy otwór zawsze odpowiada normie H8. Oznacza to nieskomplikowany montaż i komfortowe parametry działania pozwalające uniknąć niespodzianek.

Bezpieczeństwo tarcz hamulcowych z żeliwem

Ponieważ zobowiązaliśmy się do wytwarzania najbezpieczniejszych i najwyższej jakości tarcz hamulcowych, do produkcji wysokiej klasy szarego żeliwa używany jest starannie kontrolowany zestaw surowców. Nie wystarczy jakość procesów mechanicznej obróbki – już od fazy początkowego odlewu musi to być jak najlepsze połączenie dla uzyskania najwyższych końcowych parametrów działania.

Wszechstronne testy TRW zapewniają:

  • Wysoką zawartość węgla (lejność ułatwia odlewanie i obróbkę maszynową oraz oznacza niski stopień kurczliwości)
  • Niską temperaturę topnienia (1140°C- 1200°C)
  • Wysoką odporność na zużycie
  • Wysoką pojemność cieplną
  • Wysoką wytrzymałość na rozciąganie i ściskanie, zapewniając wysoki poziom sztywności
  • W celu zapewnienia najwyższego poziomu bezpieczeństwa odlewy są poddawane rozmaitym rygorystycznym testom i kontrolom, zanim zostaną zatwierdzone do obróbki maszynowej.

Zwiększone bezpieczeństwo za sprawą łożysk i pierścienia czujnika ABS

Oferujemy również gamę tarcz hamulcowych z wbudowanymi łożyskami, pierścieniami czujników ABS i akcesoriami montażowymi. Bardzo ułatwia to czynności, gdy trzeba wykonać montaż, ponieważ te kluczowe dla bezpieczeństwa elementy nierzadko zostają uszkodzone podczas wymiany tarczy. Użycie starego, zużytego lub uszkodzonego łożyska może także zwiększyć ryzyko uszkodzenia samej tarczy. Hamulce tarczowe TRW z wbudowanymi łożyskami kół są montowane w sposób zapewniający prawidłowe dociśnięcie łożyska. Zapewnimy dostawę zarówno pierścienia zębatego, jak i magnetycznego czujnika ABS, zależnie od zastosowania.

Wszechstronne bezpieczeństwo dzięki klockom hamulcowym i tarczom TRW

TRW produkuje nie tylko klocki i tarcze hamulcowe, ale również wszelkiego typu rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa pojazdów, dlatego nikt nie wie lepiej od nich, na czym polega współdziałanie poszczególnych elementów, aby zwiększyć do maksimum wydajność układu hamowania i zapewnić ochronę pasażerom we wnętrzu samochodu. TRW projektuje i tworzy nasze tarcze w taki sposób, by stanowiły zrównoważony element układu hamulcowego. To właśnie dlatego tarcze i klocki hamulcowe TRW oznaczają dla Ciebie najskuteczniejszy montaż i najwyższą jakość.

A TERAZ COŚ O KLOCKACH HAMULCOWYCH TRW!

Życie polega na zwiększaniu swoich możliwości we wszystkim, co robimy. Dzięki klockom hamulcowym TRW możesz zaoferować swoim klientom znakomitą wydajność. Klocki TRW Aftermarket są najlepsze w branży, zapewniając w każdych warunkach wysoką jakość i niezawodne parametry pracy, którym możesz zaufać. Jesteśmy wiodącymi specjalistami na rynku, jeśli chodzi o układy hamulcowe, skorzystaj więc z naszego doświadczenia. Damy ci pewność, że będziesz mógł oferować najlepsze usługi, a systemy związane z bezpieczeństwem w pojazdach twoich klientów będą optymalnie działać na drodze za każdym razem.

Lepsze parametry użytkowe klocków hamulcowych dzięki COTEC

Nasi badacze znaleźli metodę, aby zapewnić jak najlepszą jakość przy wymianie przednich lub tylnych klocków hamulcowych. Ma ona nazwę COTEC.

Ta nowoczesna powłoka silikatowa jest stosowana do materiału ciernego zamiennych klocków hamulcowych, zapewniając lepszy kontakt między tarczą a klockiem hamulcowym.

Klocki hamulcowe TRW COTEC zapewniają drogę hamowania krótszą aż do siedmiu metrów w porównaniu z innymi wysokiej klasy klockami hamulcowymi przy pierwszych kilku zatrzymaniach po wymianie klocków (okres dopasowywania się klocków). Ta innowacyjna technologia oznacza, że pozostawiamy w tyle wszystkich największych konkurentów pod względem parametrów pracy w okresie dopasowywania się klocka, gdy współczynnik tarcia jest niższy niż zwykle.

Podjęliśmy decyzję o zastosowaniu powłoki COTEC we wszystkich naszych klockach hamulcowych, ponieważ ma ona wpływ na bezpieczeństwo od chwili opuszczenia warsztatu przez kierowcę. Ponad 90% klocków hamulcowych sprzedawanych przez TRW w Europie, ma już powłokę COTEC.

 DTEC wzmacnia gamę COTEC

Dodatkowo do COTEC, opracowaliśmy DTEC, najwyższej klasy klocek ceramiczny o niskiej emisji pyłów, w którym do wszystkich zalet bezpieczeństwa oferowanych przez naszą główną gamę klocków powlekanych COTEC dołącza się technologia niskiej emisji pyłów, by obniżyć poziom zapylenia powierzchni felgi aż o 45%. Możesz więc teraz oferować swoim klientom wartość dodaną w postaci klocków hamulcowych DTEC pozwalających utrzymać czystsze koła.

Lider w dziedzinie hamowania

Jako lider pośród dostawców systemów hamowania, jesteśmy z siebie dumni, oferując najwyższe standardy we wszystkich naszych klockach hamulcowych do pojazdów. Zapewnia nam to:

Pełna kontrola
Dla 100% własnej produkcji klocków hamulcowych TRW może gwarantować jakość części spełniającą nasze rygorystyczne normy
Unikalne i precyzyjne procedury wytwarzania
TRW projektuje i wytwarza cały układ hamulcowy. Zajmuje on centralne miejsce w naszej działalności.
 
Produkcja klocków wyniesiona do rangi sztuki

Rozumiemy znaczenie materiału ciernego w produkcji klocków hamulcowych. Opracowywanie składu materiału ciernego we własnych zakładach pozwala nam uzyskać doskonałe połączenie surowców - od gumy po grafit, stwarzając najwyższe parametry bezpieczeństwa w każdych warunkach.

Nasza procedura wypalania polega na rozgrzaniu klocków do temperatury 600-700oC, co pozwala skrócić czas dopasowywania się klocka i zmniejszyć zjawisko początkowego zaniku siły hamowania. Automatyczne prasy do formowania pozwalają nam stosować technologię głębokiego formowania, w wyniku której powstaje bardziej spójna gęstość i porowatość. Kierowcom, którzy opuszczą warsztat z naszymi zamiennymi klockami hamulcowymi, zamontowanymi w swoich samochodach, przyniosą one poprawę komfortu podróżowania z powodu zminimalizowania poziomu drgań i szumów.

Tarcze i klocki hamulcowe sprawdzane i testowane, aby uzyskać doskonałą jakość

Każdy element naszych klocków hamulcowych dla rynku usług posprzedażnych jest wielokrotnie testowany, włącznie z niezwykle ważnymi płytkami, do których mocowany jest materiał cierny. Aby zapobiec rozwijaniu się korozji na płytce stosujemy powłokę proszkową, a specjalna konstrukcja opracowana przez TRW pomaga zapewnić wytrzymałość klocka hamulcowego na duże siły ścinające oraz wysokie temperatury.

Więcej niż same tarcze i klocki hamulcowe

Dzięki zaawansowanym procesom produkcji i testom, jakie wykonujemy w TRW, możemy dać gwarancję na nasze części, ale nasze usługi obejmują jeszcze znacznie więcej. Kiedy potrzebujesz klocków hamulcowych na wymianę, możesz poprosić nas telefonicznie o dostarczenie produktu, który idealnie odpowiada twoim dokładnym wymaganiom i w którym przejawia się nasza specjalistyczna wiedza i doświadczenie.

Dostarczymy ci wszystkie akcesoria montażowe wymagane do wykonania szybkiego montażu, a nasza gwarancja na 36 miesięcy, 31 068 mil (50 000 km) będzie stanowić wartość dodaną dla twojej firmy, jak również zapewni spokój i poczucie bezpieczeństwa twoim klientom.

Dbamy o hamulce samochodowe – i dbamy o środowisko

Wszyscy mamy obowiązek chronić środowisko, zatem udoskonaliliśmy jeszcze bardziej metody produkcji naszych klocków hamulcowych. Dzięki używaniu wysoce zaawansowanego systemu wypalania rozgrzanych płytek zamiast tradycyjnego wypalania płomieniem, oszczędzamy energię i wytwarzamy niższe emisje CO2 – to praktyka będąca obecnie standardem w przypadku oryginalnego wyposażenia (OE). TRW wprowadziło również pierwszy program produktowy przyjaznych dla środowiska klocków hamulcowych do samochodów przewożących pasażerów w Europie, co oznacza, że nigdy nie używamy materiałów takich jak ołów, rtęć, kadm, antymon, mosiądz ani molibden.

Dbamy o części układu hamulcowego – i ty również o to dbasz

Jako wiodący producent układów hamulcowych na globalnym rynku usług posprzedażnych wykazujemy energię, pasję i zaangażowanie, by zagwarantować, że nasze produkty naprawdę wyróżniają się spośród innych. Próbując wciąż ulepszać i rozszerzać naszą gamę klocków i tarcz hamulcowych, jak również zacisków i szczęk hamulcowych, zrobiliśmy wszystko, aby dostawa i wymiana klocków hamulcowych odbywała się w sposób bezstresowy. Dzięki liczącej ponad 100 lat historii wytwarzania przez nas oryginalnego wyposażenia, mamy doświadczenie niezbędne by dokonać prawdziwego postępu w zakresie bezpieczeństwa samochodów w całej Europie.

Film: tarcze hamulcowe TRW - Prawdziwe Oryginały Poznajcie Kitty Zhu, Dyrektor ds. Produktu w TRW i specjalistkę od sztuki parzenia tradycyjnej chińskiej herbaty. Niezależnie od tego, czy pracuje z tarczami hamulcowymi, czy też celebruje rytuał parzenia herbaty, Kitty dba o perfekcyjne zrównoważenie wszystkich elementów, pozwalające osiągać najdoskonalsze rezultaty. Zwiększyliśmy odporność na korozję tarcz lakierowanych na czarno i odporność na działanie temperatur tarcz o wysokiej zawartości węgla. Wiedza i doświadczenie gromadzone przez pokolenia pozwalają TRW dostarczać klientom kolejnych innowacje. Na stronie https://www.trwaftermarket.com/pl/tarczehamulcowe/ dowiesz się, dlaczego dzięki Prawdziwym Oryginałom części TRW są najlepsze na rynku.
Ocena produktu: Data napisania recenzji:

Serdecznie polecam.

Dokładamy wszelkich starań, by opinie pochodziły od klientów, którzy używali produktu lub go nabyli. Opinie są zbierane, weryfikowane i publikowane zgodnie z zasadami opisanymi w regulaminie sklepu.