Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
  • MARTEC AUTOMOTIVE
    al. M.B. Fatimskiej 16
    33-100 Tarnów
    NIP: 8733276311
  • E-mail:hamulce@martec.pl
  • Telefon:14 689 11 24
  • Obsługa sklepu dostępna:dni robocze 8:00-17:00 soboty 8:00 -13:00
Tarcze hamulcowe TRW DF2704

Tarcze hamulcowe TRW DF2704

TRW
Średnia ocena (5/5):
(głosów 1)

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 48 h

Koszt wysyłki: od 13 zł

Numer katalogowy: DF2704

Stan magazynowy:

Kod EAN: 3322937117529

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: 2 lata

Rodzaj produktu: Tarcze hamulcowe

Typ tarczy hamulcowej: wentylowany

Strona montażu: oś przednia

Średnica tarcz [mm]: 258

Nasza cena brutto: 150 zł / szt.

Cena katalogowa: 173 zł

Oszczędzasz: 23 zł

Raty PayU

Rata już od: miesięcznie

Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
  • Numery zamienne
  • Parametry
  • Zastosowanie
  • O producencie
  • Akcesoria (6)
  • Video (1)
  • Opinie (1)

Tarcze hamulcowe FORD USA PROBE II wentylowane średnica zewnętrzna 258 mm.

Tarcze TRW to powszechnie znana i polecana marka części hamulcowych do samochodu.

Podana cena brutto dotyczy 1 szt tarczy hamulcowej, zamówienia realizujemy tylko w kompletach po 2 szt.

FORD
3395510
FORD
3898529
FORD
F32Z1125A
FORD USA
3395510
FORD USA
3898529
FORD USA
F32Z1125A
HAIMA (FAW)
GA4Y3325XJL1
MAZDA
C00Y-33-25X
MAZDA
GA1Y-33-25X
MAZDA
GA2Y-33-25X
MAZDA
GA2Y-33-25XA
MAZDA
GA4Y-33-25X
MAZDA
GA4Y-33-25XA
MAZDA
GA4Y-33-25XC
MAZDA
GA4Y-33-25XG
MAZDA
GA4Y-33-25XH
MAZDA
GA4Y-33-25XJ
MAZDA
GA5Y-33-25X
MAZDA
GA5Y-33-25XA
MAZDA
GA5Y-33-25XC
MAZDA
GA5Y-33-25XD
MAZDA
GA5Y-33-25XE
MAZDA
GADY-33-25XE
A.B.S.
16089
A.P.
24371E
ABEX
W0844
ACDelco
AC2205D
APEC BRAKING
DSK524
ATE
24012401291
BENDIX
561716B
BENDIX
561716BC
BLUE PRINT
ADM54341
BORG %26 BECK
BBD4997
BOSCH
0 986 478 227
BOSCH
0 986 479 844
BOSCH
0 986 479 B25
BOSCH
0 986 AB6 920
BOSCH
0 986 AB9 656
BOSCH
0 986 BB4 366
BOSCH
986478227
BOSCH
F 026 A01 015
BRADI
1.2644.2.4
BRAKE ENGINEERING
DI955281
BREMBO
09.5584.10
BREMBO
09558411
BREMBO
09558414
CAR
142937
CAR
HPD937
DBA Australia
DBA577
DBA Australia
DBA950
DELPHI
BG2779
DELPHI
BG779
DELPHI
BS3951
FAG
BS3951
FEBI BILSTEIN
10726
FERODO
DDF496
FERODO
DDF4961
FERODO
DDF496C
FERODO
DDF496C1
FIRST LINE
FBD502
FTE
BS3951
GIRLING
6027041
HELLA
8DD 355 103-221
HERTH%2BBUSS JAKOPARTS
J3303048
JAPANPARTS
DI348
JURID
561716J
JURID
561716JC
LEMFORDER
19295 01
LPR
M5701V
MAGNETI MARELLI
431602040760
MAPCO
15530
METELLI
230347
METZGER
24371E
MEYLE
715 521 7028
MEYLE
7155217028PD
MGA
D1147
MINTEX
MDC666
NATIONAL
NBD521
NIPPARTS
J3303048
NK
203227
OBTEC A%2FS
222210V
OE
GA2Y3325X
PAGID
52015
PEX
140280
PILENGA
V511
QH Benelux
57437
QUINTON HAZELL
BDC3951
QUINTON HAZELL
BSF3951
REMSA
620310
ROADHOUSE
620310
ROULUNDS RUBBER
D2205
SEBRO
3396
SEBRO
3845
ST-TEMPLIN
0311021880
ST-TEMPLIN
0311021885
SWAG
83910726
TEXTAR
92062000
TEXTAR
92062003
TEXTAR
98200062001
TRISCAN
812050119
TRUSTING
DF302
VALEO
186457
WOKING
P620310
ZIMMERMANN
3703065
ZIMMERMANN
370306500
ZIMMERMANN
370306550
ZIMMERMANN
370306552
Typ tarczy hamulcowej
wentylowany
średnica [mm]
258
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
24
Minimalna grubość [mm]
22
średnica otworu centrującego [mm]
72
Wysokość [mm]
48,7
Ilość otworów
5
Wymiar gwintu
13
średnica otworu [mm]
114
Przetwarzanie
wysoko nawęglany
Kolor
czarny
Powierzchnia
lakierowany
FORD USA PROBE II (ECP)
2.0 16V (116KM / 85kW) benzyna (od 1993.10 do 1998.03)
FORD USA PROBE II (ECP)
2.5 V6 24V (162KM / 119kW) benzyna (od 1993.10 do 1998.03)
FORD USA PROBE II (ECP)
2.5 V6 24V (163KM / 120kW) benzyna (od 1994.12 do 1998.03)
MAZDA 323 S VI (BJ)
2.0 (133KM / 98kW) benzyna (od 2000.02 do 2004.05)
MAZDA 626 IV (GE)
1.8 i (105KM / 77kW) benzyna (od 1992.01 do 1997.04)
MAZDA 626 IV (GE)
1.8 i (90KM / 66kW) benzyna (od 1994.08 do 1997.04)
MAZDA 626 IV (GE)
1.8 i (106KM / 78kW) benzyna (od 1994.05 do 1997.06)
MAZDA 626 IV (GE)
2.0 D (76KM / 56kW) olej napędowy (od 1994.05 do 1997.06)
MAZDA 626 IV (GE)
2.0 D GLX Comprex (75KM / 55kW) olej napędowy (od 1992.10 do 1997.04)
MAZDA 626 IV (GE)
2.0 i (115KM / 85kW) benzyna (od 1992.01 do 1997.04)
MAZDA 626 IV (GE)
2.0 i 4WD (116KM / 85kW) benzyna (od 1992.04 do 1997.04)
MAZDA 626 IV Hatchback (GE)
1.8 (105KM / 77kW) benzyna (od 1991.08 do 1997.04)
MAZDA 626 IV Hatchback (GE)
1.8 (90KM / 66kW) benzyna (od 1994.08 do 1997.04)
MAZDA 626 IV Hatchback (GE)
2.0 D GLX Comprex (75KM / 55kW) olej napędowy (od 1993.01 do 1997.04)
MAZDA 626 IV Hatchback (GE)
2.0 i (115KM / 85kW) benzyna (od 1991.08 do 1997.04)
MAZDA 626 IV Hatchback (GE)
2.0 i 4WD (116KM / 85kW) benzyna (od 1992.04 do 1997.04)
MAZDA 626 IV Hatchback (GE)
2.5 24V (165KM / 121kW) benzyna (od 1992.01 do 1997.04)
MAZDA 626 IV Hatchback (GE)
2.5 24V (163KM / 120kW) benzyna (od 1994.08 do 1997.04)
MAZDA 626 V (GF)
1.8 (90KM / 66kW) benzyna (od 1997.05 do 1999.12)
MAZDA 626 V (GF)
1.8 (100KM / 74kW) benzyna (od 1999.12 do 2002.10)
MAZDA 626 V (GF)
2.0 (115KM / 85kW) benzyna (od 1997.05 do 2002.10)
MAZDA 626 V (GF)
2.0 (136KM / 100kW) benzyna (od 1998.04 do 2002.10)
MAZDA 626 V (GF)
2.0 DI TD (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1998.04 do 2002.10)
MAZDA 626 V (GF)
2.0 TD (110KM / 81kW) olej napędowy (od 2000.10 do 2002.10)
MAZDA 626 V (GF)
2.0 Turbo DI (101KM / 74kW) olej napędowy (od 1998.04 do 2002.10)
MAZDA 626 V Hatchback (GF)
1.8 (90KM / 66kW) benzyna (od 1997.05 do 1999.12)
MAZDA 626 V Hatchback (GF)
1.8 (100KM / 74kW) benzyna (od 1999.12 do 2002.10)
MAZDA 626 V Hatchback (GF)
2.0 (115KM / 85kW) benzyna (od 1997.05 do 2002.10)
MAZDA 626 V Hatchback (GF)
2.0 DITD (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1998.04 do 2002.10)
MAZDA 626 V Hatchback (GF)
2.0 H.P. (136KM / 100kW) benzyna (od 1998.02 do 2002.10)
MAZDA 626 V Hatchback (GF)
2.0 TD (110KM / 81kW) olej napędowy (od 2000.10 do 2002.10)
MAZDA 626 V Hatchback (GF)
2.0 Turbo DI (101KM / 74kW) olej napędowy (od 1998.04 do 2002.10)
MAZDA 626 V Station Wagon (GW)
1.8 (90KM / 66kW) benzyna (od 1998.02 do 2000.01)
MAZDA 626 V Station Wagon (GW)
1.8 (100KM / 74kW) benzyna (od 2000.01 do 2002.10)
MAZDA 626 V Station Wagon (GW)
2.0 (116KM / 85kW) benzyna (od 1998.02 do 2002.10)
MAZDA 626 V Station Wagon (GW)
2.0 H.P. (136KM / 100kW) benzyna (od 1998.02 do 2002.10)
MAZDA MX-6 (GD)
2.5 (166KM / 122kW) benzyna (od 1992.09 do 1997.01)
MAZDA MX-6 (GE)
2.0 (115KM / 85kW) benzyna (od 1992.02 do 1997.02)
MAZDA MX-6 (GE)
2.5 24V (165KM / 121kW) benzyna (od 1992.02 do 1997.09)
MAZDA MX-6 (GE)
2.5 24V (167KM / 123kW) benzyna (od 1993.02 do 1995.11)
MAZDA MX-6 (GE)
2.5 i 24V (163KM / 120kW) benzyna (od 1994.08 do 1997.02)
MAZDA PREMACY (CP)
1.9 (100KM / 74kW) benzyna (od 1999.07 do 2005.03)
MAZDA PREMACY (CP)
1.9 (114KM / 84kW) benzyna (od 1999.07 do 2005.03)
MAZDA PREMACY (CP)
2.0 (131KM / 96kW) benzyna (od 2001.11 do 2005.03)
MAZDA PREMACY (CP)
2.0 TD (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1999.10 do 2000.07)
MAZDA PREMACY (CP)
2.0 TD (101KM / 74kW) olej napędowy (od 2000.07 do 2005.03)
MAZDA XEDOS 6 (CA)
1.6 16V (107KM / 79kW) benzyna (od 1994.04 do 1999.10)
MAZDA XEDOS 6 (CA)
1.6 16V (113KM / 83kW) benzyna (od 1992.01 do 1994.03)
MAZDA XEDOS 6 (CA)
2.0 V6 (144KM / 106kW) benzyna (od 1992.01 do 1994.05)
MAZDA XEDOS 6 (CA)
2.0 V6 (140KM / 103kW) benzyna (od 1994.06 do 1999.10)

Marka części hamulcowych TRW

Producent tarcz i klocków hamulcowych TRW łączy wysoką jakość procesów obróbki mechanicznej z precyzyjnie kontrolowanym zestawem surowców, produkując najbezpieczniejsze, najwyższej jakości rozwiązania hamulcowe do pojazdów użytkowych - osobowych samochodów oraz ciężarowych. Każdy element tarcz i klocków hamulcowych jest zrealizowany w taki sposób, by stanowił harmonijny składnik procesu hamowania i możliwości kontroli Twojej jazdy na drodze nawet w ekstremalnych warunkach. Z tego powodu tarcze i klocki hamulcowe TRW wiążą się zdecydowanie z łatwiejszym montażem do wybranego samochodu, TRW to także jakość godna zaufania dla i szeroki wachlarz solidnych części samochodowych, z pomocą których możesz śmiało i komfortowo jeździć. TRW bardzo dużo inwestuje w proces sprawdzania i testowania tarcz i klocków hamulcowych zanim dopuści je do produkcji pełnowymiarowej i dalszej sprzedaży - w procesie rygorystycznej kontroli jakości tarcze i klocki hamulcowe poddawane są licznym badaniom fizycznym, termo cieplnym, wytrzymałościowym. Poddając części wyczerpującemu procesowi testowania pewne jest to, że części dostarczone przez markę TRW są w pełni jakościowe - wyróżniają się wysoką zawartością węgla, co znacznie wpływa na niski stopień kurczliwości, dzięki temu także produkty dostarczone do Twojego samochodu są dużo bardziej wytrzymałe.Tarcze i klocki hamulcowe mają wysoką odporność na zużycie nawet w najtrudniejszych warunkach. Wybór hamulców TRW to gwarancja bezpieczeństwa i solidności. Na tych produktach można z pewnością polegać w codziennej pracy a szeroki wybór tarcz i klocków hamulcowych sprawia, że możemy dobrać najbardziej hamulcowe odpowiednie rozwiązanie do swojego samochodu - nawet takiego, które wymaga skomplikowanych części.

Tarcze hamulcowe TRW

Z ponad 1250 numerami katalogowymi części pokrywającymi 98% europejskiego parku samochodowego, TRW - czołowy producent na niezależnym rynku części zamiennych jest godnym zaufania partnerem w budowaniu pozycji twojej firmy. Zapewnij swoim klientom doskonałe usługi za sprawą gamy hamulców tarczowych , która oferuje najwyższą jakość i coraz szerszy zakres zastosowań, zawdzięczając to wszystko ponad 100-letniemu doświadczeniu TRW.
Tarcze hamulcowe TRW zapewniają ci:
  • 98% pokrycia potrzeb europejskiego parku samochodowego
  • Tarcze hamulcowe, które przewyższają wymogi specyfikacji oryginalnego wyposażenia (OE)

12 milionów powodów, by zaufać tarczom hamulcowym TRW

TRW co roku produkuje ponad 12 milionów tarcz hamulcowych, zarówno w zakresie oryginalnego wyposażenia, jak i dla niezależnego rynku części zamiennych na całym świecie, możesz więc zaufać liderom rynku. A ponieważ zawsze jesteśmy w czołówce pod względem innowacyjności, otrzymujesz absolutnie najnowsze rozwiązania w technologii wytwarzania hamulców tarczowych, gwarantujące ci możliwość zaoferowania wyższego poziomu usług swoim klientom.

Tarcze hamulcowe lakierowane na czarno

  • Oryginalne wyposażenie TRW nigdy nie jest kopią istniejącego modelu – jest ono projektowane i budowane od podstaw, aby sprostać rzeczywistym wyzwaniom, z jakimi mierzą się codziennie twoi klienci. Aby zapewnić zwiększoną odporność na korozję i wysokie parametry użytkowe, nasz dział ds. rozwoju produktów stworzył pierwsze w branży – hamulce tarczowe lakierowane na czarno.
  • Poprzez pokrycie części tarczy specjalnym czarnym lakierem, tworzy się jednolita powierzchnia stanowiąca dodatkową barierę ochronną przeciw korozji. Lakier został specjalnie opracowany w zakładzie TRW zajmującym się oryginalnym wyposażeniem i zapewnia wykończenie tarczy połyskliwą powłoką (dla kierowców zwracających uwagę na detale liczy się też ładny wygląd).
  • Chcemy zagwarantować, by montażyści wykonywali doskonałą usługę dla swoich klientów, ułatwiając im szybki montaż. To jeszcze jedna korzyść z naszej gamy powlekanej czarnym lakierem. Te tarcze hamulcowe opakowane są w papier antykorozyjny, który pochłania wilgoć. Nie trzeba zatem smarować tarcz olejem ani środkiem antykorozyjnym, który musi być zmyty przed montażem. Po prostu wyjmujesz je z pudełka i przystępujesz do pracy, przez co oszczędzasz czas i pieniądze.
  • Ta innowacja opiera się na najnowszych odkryciach poczynionych w drodze bezpośrednich badań i rozwijania stosunków, jakie firma TRW utrzymuje z najważniejszymi producentami samochodów na świecie, tak więc nabywcy naszych rozwiązań mogą zapewnić wartość dodaną swoim własnym klientom.

Tarcze hamulcowe TRW o wysokiej zawartości węgla

Ponieważ nasze tarcze o wysokiej zawartości węgla są projektowane nie tylko pod kątem zgodności z normami, ale również z myślą o stworzeniu rzeczywiście najlepszego rozwiązania na świecie, mogą przewyższać wymagania specyfikacji producenta. Oferują one wyższe parametry w zakresie rozprowadzania ciepła, większą stabilność pracy i najlepsze parametry użytkowe.
Tarcze o wysokiej zawartości węgla spełniają wciąż rosnące potrzeby w zakresie ciężaru, wydajności hamowania i właściwości NVH (hałas, wibracje, uciążliwość działania). Przy coraz większej liczbie producentów samochodów wprowadzających tarcze o wysokiej zawartości węgla jako wyposażenie standardowe, zapewniamy, że możesz polegać na pokryciu bardzo dużej części potrzeb rynku przez naszą gamę części zamiennych.
A to dlatego, że:
  • Tarcze wytwarzane z wysoką zawartością węgla posiadają optymalną przewodność cieplną pozwalającą utrzymać niższą temperaturę pracy i w wyniku tego, zapewnić bardziej stałą wydajność hamowania
  • Jest mniej prawdopodobne, że tarcza hamulcowa o wysokiej zawartości węgla odkształci się, co oznacza mniej problemów związanych z parametrami użytkowymi
  • Wysoka zawartość węgla poprawia właściwości w zakresie rozpraszania ciepła przez tarcze, zapewniając większą stabilność i zwiększoną odporność na odkształcenia i pęknięcia wskutek czynników termicznych
  • Tarcze o wysokiej zawartości węgla pomagają również eliminować hałas i drgania

Stymulowanie rozwoju firmy poprzez szybszy montaż tarcz hamulcowych

Istnieje szeroki asortyment tarcz TRW, które są dostarczane wraz ze śrubami mocującymi, tak więc nigdy nie trzeba używać ponownie starych, zużytych i skorodowanych mocowań. Śruby mocujące często zostają uszkodzone podczas wymiany tarcz hamulcowych i nie mogą być ponownie użyte. Dołączając śruby mocujące do naszych tarcz hamulcowych, sprawiliśmy, , że dokonujesz ich wymiany łatwiej, szybciej i bezpieczniej niż kiedykolwiek dotąd. W przypadku większości naszych produktów, otrzymasz wszystko, czego potrzebujesz w jednym pudełku TRW. Oznacza to, że możesz oferować tak samo doskonałą usługę za każdym razem – i że twój klient w każdym przypadku może polegać na najwyższych parametrach pracy.

Mniejsze tolerancje w tarczach hamulcowych

Kiedy projektujemy nasze oryginalne wyposażenie, poddajemy kontroli każdy detal każdej części i nie uznajemy kompromisów, jeśli chodzi o surowce albo tolerancje podczas obróbki mechanicznej. Wszystkie nasze odlewy są wykonane z najwyższej jakości materiału GG20 lub GG15HC w przypadku tarcz o wysokiej zawartości węgla. Zachowujemy ścisłą kontrolę nad trzema innymi wartościami tolerancji: DTV (odchylenia w grubości tarczy) nigdy nie przekracza 12 µm; tolerancja wykończenia (Run Out) nigdy nie przekracza 30 µm; środkowy otwór zawsze odpowiada normie H8. Oznacza to nieskomplikowany montaż i komfortowe parametry działania pozwalające uniknąć niespodzianek.

Bezpieczeństwo tarcz hamulcowych z żeliwem

Ponieważ zobowiązaliśmy się do wytwarzania najbezpieczniejszych i najwyższej jakości tarcz hamulcowych, do produkcji wysokiej klasy szarego żeliwa używany jest starannie kontrolowany zestaw surowców. Nie wystarczy jakość procesów mechanicznej obróbki – już od fazy początkowego odlewu musi to być jak najlepsze połączenie dla uzyskania najwyższych końcowych parametrów działania.

Wszechstronne testy TRW zapewniają:

  • Wysoką zawartość węgla (lejność ułatwia odlewanie i obróbkę maszynową oraz oznacza niski stopień kurczliwości)
  • Niską temperaturę topnienia (1140°C- 1200°C)
  • Wysoką odporność na zużycie
  • Wysoką pojemność cieplną
  • Wysoką wytrzymałość na rozciąganie i ściskanie, zapewniając wysoki poziom sztywności
  • W celu zapewnienia najwyższego poziomu bezpieczeństwa odlewy są poddawane rozmaitym rygorystycznym testom i kontrolom, zanim zostaną zatwierdzone do obróbki maszynowej.

Zwiększone bezpieczeństwo za sprawą łożysk i pierścienia czujnika ABS

Oferujemy również gamę tarcz hamulcowych z wbudowanymi łożyskami, pierścieniami czujników ABS i akcesoriami montażowymi. Bardzo ułatwia to czynności, gdy trzeba wykonać montaż, ponieważ te kluczowe dla bezpieczeństwa elementy nierzadko zostają uszkodzone podczas wymiany tarczy. Użycie starego, zużytego lub uszkodzonego łożyska może także zwiększyć ryzyko uszkodzenia samej tarczy. Hamulce tarczowe TRW z wbudowanymi łożyskami kół są montowane w sposób zapewniający prawidłowe dociśnięcie łożyska. Zapewnimy dostawę zarówno pierścienia zębatego, jak i magnetycznego czujnika ABS, zależnie od zastosowania.

Wszechstronne bezpieczeństwo dzięki klockom hamulcowym i tarczom TRW

TRW produkuje nie tylko klocki i tarcze hamulcowe, ale również wszelkiego typu rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa pojazdów, dlatego nikt nie wie lepiej od nich, na czym polega współdziałanie poszczególnych elementów, aby zwiększyć do maksimum wydajność układu hamowania i zapewnić ochronę pasażerom we wnętrzu samochodu. TRW projektuje i tworzy nasze tarcze w taki sposób, by stanowiły zrównoważony element układu hamulcowego. To właśnie dlatego tarcze i klocki hamulcowe TRW oznaczają dla Ciebie najskuteczniejszy montaż i najwyższą jakość.

A TERAZ COŚ O KLOCKACH HAMULCOWYCH TRW!

Życie polega na zwiększaniu swoich możliwości we wszystkim, co robimy. Dzięki klockom hamulcowym TRW możesz zaoferować swoim klientom znakomitą wydajność. Klocki TRW Aftermarket są najlepsze w branży, zapewniając w każdych warunkach wysoką jakość i niezawodne parametry pracy, którym możesz zaufać. Jesteśmy wiodącymi specjalistami na rynku, jeśli chodzi o układy hamulcowe, skorzystaj więc z naszego doświadczenia. Damy ci pewność, że będziesz mógł oferować najlepsze usługi, a systemy związane z bezpieczeństwem w pojazdach twoich klientów będą optymalnie działać na drodze za każdym razem.

Lepsze parametry użytkowe klocków hamulcowych dzięki COTEC

Nasi badacze znaleźli metodę, aby zapewnić jak najlepszą jakość przy wymianie przednich lub tylnych klocków hamulcowych. Ma ona nazwę COTEC.

Ta nowoczesna powłoka silikatowa jest stosowana do materiału ciernego zamiennych klocków hamulcowych, zapewniając lepszy kontakt między tarczą a klockiem hamulcowym.

Klocki hamulcowe TRW COTEC zapewniają drogę hamowania krótszą aż do siedmiu metrów w porównaniu z innymi wysokiej klasy klockami hamulcowymi przy pierwszych kilku zatrzymaniach po wymianie klocków (okres dopasowywania się klocków). Ta innowacyjna technologia oznacza, że pozostawiamy w tyle wszystkich największych konkurentów pod względem parametrów pracy w okresie dopasowywania się klocka, gdy współczynnik tarcia jest niższy niż zwykle.

Podjęliśmy decyzję o zastosowaniu powłoki COTEC we wszystkich naszych klockach hamulcowych, ponieważ ma ona wpływ na bezpieczeństwo od chwili opuszczenia warsztatu przez kierowcę. Ponad 90% klocków hamulcowych sprzedawanych przez TRW w Europie, ma już powłokę COTEC.

 DTEC wzmacnia gamę COTEC

Dodatkowo do COTEC, opracowaliśmy DTEC, najwyższej klasy klocek ceramiczny o niskiej emisji pyłów, w którym do wszystkich zalet bezpieczeństwa oferowanych przez naszą główną gamę klocków powlekanych COTEC dołącza się technologia niskiej emisji pyłów, by obniżyć poziom zapylenia powierzchni felgi aż o 45%. Możesz więc teraz oferować swoim klientom wartość dodaną w postaci klocków hamulcowych DTEC pozwalających utrzymać czystsze koła.

Lider w dziedzinie hamowania

Jako lider pośród dostawców systemów hamowania, jesteśmy z siebie dumni, oferując najwyższe standardy we wszystkich naszych klockach hamulcowych do pojazdów. Zapewnia nam to:

Pełna kontrola
Dla 100% własnej produkcji klocków hamulcowych TRW może gwarantować jakość części spełniającą nasze rygorystyczne normy
Unikalne i precyzyjne procedury wytwarzania
TRW projektuje i wytwarza cały układ hamulcowy. Zajmuje on centralne miejsce w naszej działalności.
 
Produkcja klocków wyniesiona do rangi sztuki

Rozumiemy znaczenie materiału ciernego w produkcji klocków hamulcowych. Opracowywanie składu materiału ciernego we własnych zakładach pozwala nam uzyskać doskonałe połączenie surowców - od gumy po grafit, stwarzając najwyższe parametry bezpieczeństwa w każdych warunkach.

Nasza procedura wypalania polega na rozgrzaniu klocków do temperatury 600-700oC, co pozwala skrócić czas dopasowywania się klocka i zmniejszyć zjawisko początkowego zaniku siły hamowania. Automatyczne prasy do formowania pozwalają nam stosować technologię głębokiego formowania, w wyniku której powstaje bardziej spójna gęstość i porowatość. Kierowcom, którzy opuszczą warsztat z naszymi zamiennymi klockami hamulcowymi, zamontowanymi w swoich samochodach, przyniosą one poprawę komfortu podróżowania z powodu zminimalizowania poziomu drgań i szumów.

Tarcze i klocki hamulcowe sprawdzane i testowane, aby uzyskać doskonałą jakość

Każdy element naszych klocków hamulcowych dla rynku usług posprzedażnych jest wielokrotnie testowany, włącznie z niezwykle ważnymi płytkami, do których mocowany jest materiał cierny. Aby zapobiec rozwijaniu się korozji na płytce stosujemy powłokę proszkową, a specjalna konstrukcja opracowana przez TRW pomaga zapewnić wytrzymałość klocka hamulcowego na duże siły ścinające oraz wysokie temperatury.

Więcej niż same tarcze i klocki hamulcowe

Dzięki zaawansowanym procesom produkcji i testom, jakie wykonujemy w TRW, możemy dać gwarancję na nasze części, ale nasze usługi obejmują jeszcze znacznie więcej. Kiedy potrzebujesz klocków hamulcowych na wymianę, możesz poprosić nas telefonicznie o dostarczenie produktu, który idealnie odpowiada twoim dokładnym wymaganiom i w którym przejawia się nasza specjalistyczna wiedza i doświadczenie.

Dostarczymy ci wszystkie akcesoria montażowe wymagane do wykonania szybkiego montażu, a nasza gwarancja na 36 miesięcy, 31 068 mil (50 000 km) będzie stanowić wartość dodaną dla twojej firmy, jak również zapewni spokój i poczucie bezpieczeństwa twoim klientom.

Dbamy o hamulce samochodowe – i dbamy o środowisko

Wszyscy mamy obowiązek chronić środowisko, zatem udoskonaliliśmy jeszcze bardziej metody produkcji naszych klocków hamulcowych. Dzięki używaniu wysoce zaawansowanego systemu wypalania rozgrzanych płytek zamiast tradycyjnego wypalania płomieniem, oszczędzamy energię i wytwarzamy niższe emisje CO2 – to praktyka będąca obecnie standardem w przypadku oryginalnego wyposażenia (OE). TRW wprowadziło również pierwszy program produktowy przyjaznych dla środowiska klocków hamulcowych do samochodów przewożących pasażerów w Europie, co oznacza, że nigdy nie używamy materiałów takich jak ołów, rtęć, kadm, antymon, mosiądz ani molibden.

Dbamy o części układu hamulcowego – i ty również o to dbasz

Jako wiodący producent układów hamulcowych na globalnym rynku usług posprzedażnych wykazujemy energię, pasję i zaangażowanie, by zagwarantować, że nasze produkty naprawdę wyróżniają się spośród innych. Próbując wciąż ulepszać i rozszerzać naszą gamę klocków i tarcz hamulcowych, jak również zacisków i szczęk hamulcowych, zrobiliśmy wszystko, aby dostawa i wymiana klocków hamulcowych odbywała się w sposób bezstresowy. Dzięki liczącej ponad 100 lat historii wytwarzania przez nas oryginalnego wyposażenia, mamy doświadczenie niezbędne by dokonać prawdziwego postępu w zakresie bezpieczeństwa samochodów w całej Europie.

Film: tarcze hamulcowe TRW - Prawdziwe Oryginały Poznajcie Kitty Zhu, Dyrektor ds. Produktu w TRW i specjalistkę od sztuki parzenia tradycyjnej chińskiej herbaty. Niezależnie od tego, czy pracuje z tarczami hamulcowymi, czy też celebruje rytuał parzenia herbaty, Kitty dba o perfekcyjne zrównoważenie wszystkich elementów, pozwalające osiągać najdoskonalsze rezultaty. Zwiększyliśmy odporność na korozję tarcz lakierowanych na czarno i odporność na działanie temperatur tarcz o wysokiej zawartości węgla. Wiedza i doświadczenie gromadzone przez pokolenia pozwalają TRW dostarczać klientom kolejnych innowacje. Na stronie https://www.trwaftermarket.com/pl/tarczehamulcowe/ dowiesz się, dlaczego dzięki Prawdziwym Oryginałom części TRW są najlepsze na rynku.
Ocena produktu: Data napisania recenzji:

Fachowe doradztwo, polecam!

Dokładamy wszelkich starań, by opinie pochodziły od klientów, którzy używali produktu lub go nabyli. Opinie są zbierane, weryfikowane i publikowane zgodnie z zasadami opisanymi w regulaminie sklepu.