Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Tarcze i klocki hamulcowe » Ford » Ford COUGAR (EC) (1998-2001) » Tarcze hamulcowe BRECK BR 312 VA100
  • MARTEC AUTOMOTIVE
    al. M.B. Fatimskiej 16
    33-100 Tarnów
    NIP: 8733276311
  • E-mail:hamulce@martec.pl
  • Telefon:14 689 11 24
  • Obsługa sklepu dostępna:dni robocze 8:00-17:00 soboty 8:00 -13:00
Tarcze hamulcowe BRECK BR 312 VA100Tarcze hamulcowe BRECK BR 312 VA100
Tarcze hamulcowe BRECK BR 312 VA100
Tarcze hamulcowe BRECK BR 312 VA100
PolecamyNasz hit

Tarcze hamulcowe BRECK BR 312 VA100

BRECK

Dostępność: Na zamówienie

Koszt wysyłki: od 13 zł

Numer katalogowy: BR312VA100

Stan magazynowy:

Kod EAN: 5901958625558

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: 2 lata

Typ tarczy hamulcowej: wentylowany

Rodzaj produktu: Tarcze hamulcowe

Nasza cena brutto: 148 zł / szt.

Cena katalogowa: 165 zł

Oszczędzasz: 17 zł

Raty PayU

Rata już od: miesięcznie

Chwilowo niedostępny

  • Opis produktu
  • Numery zamienne
  • Parametry
  • Zastosowanie
  • O producencie
  • Akcesoria (6)
  • Video (2)
  • Opinie (0)
Tarcza hamulcowa BRECK BR 312 VA100 - należy zamówić 2 szt. w celu wymiany obu tarcz na jednej osi.
FORD
1757848
FORD
4070865
FORD
5026784
FORD
93BX1124AC
FORD
93BX1125AC
FORD
93BX1125AE
FORD
F5RZ1125A
FORD
F5RZ1125B
APEC BRAKING
DSKI504
ATE
24.0124-0120.1
BOSCH
0 986 478 170
BREMBO
09.5707.14
DELPHI
BG2699
FERODO
DDF364
MINTEX
MDC773
TEXTAR
92063503
TRW
DF2622
FORD
4056029
FORD
6784094
FORD
93BB1125D3C
Typ tarczy hamulcowej
wentylowany
Powierzchnia
pokryty
Kolor
szary
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
bez łożyska
średnica zewnętrzna [mm]
260
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
24
Wysokość [mm]
47
Średnica otworu centrującego [mm]
63,5
Minimalna grubość [mm]
22,2
Ilość otworów
4
FORD COUGAR (EC_)
2.0 16V (131KM / 96kW) benzyna (od 1998.08 do 2001.12)
FORD MONDEO I (GBP)
1.6 i 16V (90KM / 66kW) benzyna (od 1993.02 do 1996.08)
FORD MONDEO I (GBP)
1.6 i 16V (88KM / 65kW) benzyna (od 1994.07 do 1996.08)
FORD MONDEO I (GBP)
1.8 i 16V (115KM / 85kW) benzyna (od 1993.02 do 1996.08)
FORD MONDEO I (GBP)
1.8 i 16V (112KM / 82kW) benzyna (od 1994.07 do 1996.08)
FORD MONDEO I (GBP)
1.8 i 16V 4x4 (115KM / 85kW) benzyna (od 1993.02 do 1996.08)
FORD MONDEO I (GBP)
1.8 TD (88KM / 65kW) olej napędowy (od 1993.06 do 1996.08)
FORD MONDEO I (GBP)
1.8 TD (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1995.10 do 1996.08)
FORD MONDEO I (GBP)
2.0 i 16V (136KM / 100kW) benzyna (od 1993.02 do 1996.08)
FORD MONDEO I (GBP)
2.0 i 16V (132KM / 97kW) benzyna (od 1994.12 do 1996.08)
FORD MONDEO I (GBP)
2.0 i 16V 4x4 (132KM / 97kW) benzyna (od 1994.12 do 1996.08)
FORD MONDEO I sedan (GBP)
1.6 i 16V (90KM / 66kW) benzyna (od 1993.02 do 1996.08)
FORD MONDEO I sedan (GBP)
1.6 i 16V (88KM / 65kW) benzyna (od 1994.07 do 1996.08)
FORD MONDEO I sedan (GBP)
1.8 4x4 (116KM / 85kW) benzyna (od 1993.02 do 1996.08)
FORD MONDEO I sedan (GBP)
1.8 i 16V (115KM / 85kW) benzyna (od 1993.02 do 1996.08)
FORD MONDEO I sedan (GBP)
1.8 i 16V (112KM / 82kW) benzyna (od 1994.01 do 1996.08)
FORD MONDEO I sedan (GBP)
1.8 TD (88KM / 65kW) olej napędowy (od 1993.06 do 1996.08)
FORD MONDEO I sedan (GBP)
1.8 TD (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1995.10 do 1996.08)
FORD MONDEO I sedan (GBP)
2.0 i 16V (136KM / 100kW) benzyna (od 1993.02 do 1996.08)
FORD MONDEO I sedan (GBP)
2.0 i 16V 4x4 (132KM / 97kW) benzyna (od 1994.12 do 1996.08)
FORD MONDEO I sedan (GBP)
2.0 i 16V 4x4 (136KM / 100kW) benzyna (od 1993.02 do 1996.08)
FORD MONDEO I Turnier (BNP)
1.6 i 16V (90KM / 66kW) benzyna (od 1993.04 do 1996.08)
FORD MONDEO I Turnier (BNP)
1.6 i 16V (88KM / 65kW) benzyna (od 1994.07 do 1996.08)
FORD MONDEO I Turnier (BNP)
1.8 i 16V (115KM / 85kW) benzyna (od 1993.04 do 1996.08)
FORD MONDEO I Turnier (BNP)
1.8 i 16V (112KM / 82kW) benzyna (od 1994.07 do 1996.08)
FORD MONDEO I Turnier (BNP)
1.8 i 16V 4x4 (115KM / 85kW) benzyna (od 1993.04 do 1996.08)
FORD MONDEO I Turnier (BNP)
1.8 TD (88KM / 65kW) olej napędowy (od 1993.06 do 1996.08)
FORD MONDEO I Turnier (BNP)
1.8 TD (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1995.11 do 1996.08)
FORD MONDEO I Turnier (BNP)
2.0 i 16V (136KM / 100kW) benzyna (od 1993.04 do 1996.08)
FORD MONDEO I Turnier (BNP)
2.0 i 16V (132KM / 97kW) benzyna (od 1993.01 do 1996.08)
FORD MONDEO I Turnier (BNP)
2.0 i 16V 4x4 (132KM / 97kW) benzyna (od 1994.12 do 1996.08)
FORD MONDEO I Turnier (BNP)
2.0 i 16V 4x4 (136KM / 100kW) benzyna (od 1993.04 do 1996.08)
FORD MONDEO II (BAP)
1.6 i (90KM / 66kW) benzyna (od 1996.08 do 2000.09)
FORD MONDEO II (BAP)
1.6 i 16V (95KM / 70kW) benzyna (od 1998.05 do 2000.09)
FORD MONDEO II (BAP)
1.8 i (115KM / 85kW) benzyna (od 1996.08 do 2000.09)
FORD MONDEO II (BAP)
1.8 TD (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1996.08 do 2000.09)
FORD MONDEO II (BAP)
2.0 i (131KM / 96kW) benzyna (od 1996.08 do 2000.09)
FORD MONDEO II sedan (BFP)
1.6 i (90KM / 66kW) benzyna (od 1996.08 do 2000.09)
FORD MONDEO II sedan (BFP)
1.6 i 16V (95KM / 70kW) benzyna (od 1998.05 do 2000.09)
FORD MONDEO II sedan (BFP)
1.8 i (115KM / 85kW) benzyna (od 1996.08 do 2000.09)
FORD MONDEO II sedan (BFP)
1.8 TD (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1996.08 do 2000.09)
FORD MONDEO II sedan (BFP)
2.0 i (131KM / 96kW) benzyna (od 1996.08 do 2000.09)
FORD MONDEO II Turnier (BNP)
1.6 i (90KM / 66kW) benzyna (od 1996.08 do 2000.09)
FORD MONDEO II Turnier (BNP)
1.6 i 16V (95KM / 70kW) benzyna (od 1998.05 do 2000.09)
FORD MONDEO II Turnier (BNP)
1.8 i (115KM / 85kW) benzyna (od 1996.08 do 2000.09)
FORD MONDEO II Turnier (BNP)
1.8 TD (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1996.08 do 2000.09)
FORD MONDEO II Turnier (BNP)
2.0 i (131KM / 96kW) benzyna (od 1996.08 do 2000.09)
FORD SCORPIO I (GAE, GGE)
2.5 TD (115KM / 85kW) olej napędowy (od 1993.08 do 1994.09)
FORD SCORPIO I sedan (GGE)
2.5 TD (115KM / 85kW) olej napędowy (od 1993.08 do 1994.09)
FORD SCORPIO II (GFR, GGR)
2.0 i (115KM / 85kW) benzyna (od 1994.10 do 1998.08)
FORD SCORPIO II (GFR, GGR)
2.0 i 16V (136KM / 100kW) benzyna (od 1994.10 do 1998.08)
FORD SCORPIO II (GFR, GGR)
2.3 i 16V (147KM / 108kW) benzyna (od 1996.06 do 1998.08)
FORD SCORPIO II (GFR, GGR)
2.5 TD (115KM / 85kW) olej napędowy (od 1994.10 do 1998.08)
FORD SCORPIO II (GFR, GGR)
2.5 TD (125KM / 92kW) olej napędowy (od 1996.09 do 1998.08)
FORD SCORPIO II (GFR, GGR)
2.9 i (150KM / 110kW) benzyna (od 1995.02 do 1998.08)
FORD SCORPIO II Turnier (GNR, GGR)
2.0 i (115KM / 85kW) benzyna (od 1994.10 do 1998.08)
FORD SCORPIO II Turnier (GNR, GGR)
2.0 i 16V (136KM / 100kW) benzyna (od 1994.10 do 1998.08)
FORD SCORPIO II Turnier (GNR, GGR)
2.3 i 16V (147KM / 108kW) benzyna (od 1996.06 do 1998.08)
FORD SCORPIO II Turnier (GNR, GGR)
2.5 TD (115KM / 85kW) olej napędowy (od 1994.10 do 1998.08)
FORD SCORPIO II Turnier (GNR, GGR)
2.5 TD (125KM / 92kW) olej napędowy (od 1996.09 do 1998.08)
FORD SCORPIO II Turnier (GNR, GGR)
2.9 i (150KM / 110kW) benzyna (od 1995.02 do 1998.08)

Firma Breck to wiodący producent tarcz i klocków hamulcowych.

Od ponad 25 lat dostarcza najwyższej jakości produkty i usługi swoim klientom. Breck stawia na innowacyjność i ciągłe udoskonalanie, dzięki czemu produkt jest wyjątkowy w swojej wydajności i trwałości. Firma posiada zespół specjalistów, którzy pracują nad udoskonaleniem produktów, aby zapewnić klientom wyjątkowe doświadczenie bez względu na ich potrzeby. Breck oferuje szeroki wybór produktów, w tym tarcze, klocki hamulcowe, przednie i tylne zaciski, przewody hamulcowe, szczęki hamulcowe i wiele innych. Firma jest dumna z wysokiej jakości produktów i usług, które oferuje na całym świecie.

alt

Innowacyjne rozwiązania stosowane w tarczach i klockach hamulcowych

Sukces Breck to innowacyjna technologia i najwyższej jakości surowce, z których tworzą części samochodowe. Materiały cierne z rodziny LU700 zaprojektowane zostały z myślą o wymagających użytkownikach. Charakteryzują się niskim zużyciem (m.in. dlatego nie zanieczyszczają felg) oraz gwarantują wysoką skuteczność hamowania.


Stale kontrolowany proces produkcji gwarantuje otrzymanie skutecznego, bezpiecznego i precyzyjnie wykonanego produktu. Dzięki temu, połączenie obu produktów Breck – tarcz z klockami hamulcowymi – spełnia oczekiwania najbardziej wymagających klientów w zakresie eksploatacji układu hamulcowego. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz testom prowadzonym na układach hamulcowych, gwarantują wykonanie tarcz zgodnie z najnowszymi tendencjami w budowie tych układów.
 

alt

Ultranowoczesny zakład produkujący klocki i tarcze hamulcowe najwyższej jakości

W Budzyniu znajduje się obecnie najnowocześniejsza fabryka materiałów ciernych w Europie Środkowo-Wschodniej. Jej powierzchnia to blisko 19 tys. m². Co w niej powstaje? Oczywiście klocki hamulcowe Breck, rocznie aż ponad 5 mln! W naszej nowej fabryce dysponujemy m.in. automatyczną mieszalnią oraz liniami technologicznymi o wysokiej jakości. Dzięki tak nowoczesnemu zakładowi produkcyjnemu mamy pewność, że produkty będą spełniały wszystkie wyśrubowane wymagania nie tylko podczas naszych testów, ale przede wszystkim podczas codziennych podróży milionów ludzi w Polsce i na świecie.

alt

 

Klocki hamulcowe BRECK – kampania reklamowa z Krzysztofem Hołowczycem
Produkcja klocków hamulcowych w fabryce BRECK Lumag

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.