Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Tarcze i klocki hamulcowe » BMW » BMW 3 (E36) (1990-1998) » Klocki hamulcowe TRW GDB1344
  • MARTEC AUTOMOTIVE
    al. M.B. Fatimskiej 16
    33-100 Tarnów
    NIP: 8733276311
  • E-mail:hamulce@martec.pl
  • Telefon:14 689 11 24
  • Obsługa sklepu dostępna:dni robocze 8:00-17:00 soboty 8:00 -13:00
Klocki hamulcowe TRW GDB1344

Klocki hamulcowe TRW GDB1344

TRW
Średnia ocena (5/5):
(głosów 1)

Dostępność: Zapytaj sprzedawcę

Czas wysyłki: 48 h

Koszt wysyłki: od 13 zł

Numer katalogowy: GDB1344

Stan magazynowy:

Kod EAN: 3322937239153

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: 2 lata

Grubość [mm]: 17

Długość [mm]: 123,1

Rodzaj produktu: Klocki hamulcowe

Strona montażu: oś tylna

Nasza cena brutto: 133 zł / kpl.

Cena katalogowa: 149 zł

Oszczędzasz: 16 zł

Raty PayU

Rata już od: miesięcznie

Chwilowo niedostępny

  • Opis produktu
  • Numery zamienne
  • Parametry
  • Zastosowanie
  • O producencie
  • Akcesoria (6)
  • Video (1)
  • Opinie (1)

Podana cena brutto dotyczy 1 kpl klocków hamulcowych do naprawy hamulców jednej osi (zazwyczaj 4 szt. klocków).

BMW
1 161 456
BMW
1 164 499
BMW
2 157 574
BMW
34 21 1 161 456
BMW
34 21 1 164 499
BMW
34 21 2 157 574
BMW
34 21 4 398 213
BMW
34 21 6 750 190
BMW
34 21 6 761 239
BMW
34 21 6 761 241
BMW
34 21 6 778 168
BMW
4 398 213
BMW
6 750 190
BMW
6 761 239
BMW
6 761 241
BMW
6 778 168
MG
SFP 100520
MG (NANJING)
SFP90005A
ROVER
GBP90341AF
SAAB
5058110
SAAB
93194192
SAIC MOTOR
SFP 100520
A.B.S.
37267
A.B.S.
37267OE
ACDelco
AC672781D
APEC BRAKING
PAD1045
ATE
13046036052
ATE
13047036052
BENDIX
571960B
BENDIX
DB1415
BORG %26 BECK
BBP1493
BORG %26 BECK
BBP1677
BOSCH
0 986 424 484
BOSCH
0 986 424 667
BOSCH
0 986 460 964
BOSCH
0 986 494 009
BOSCH
0 986 AB2 987
BOSCH
0 986 AB3 953
BOSCH
0 986 AB4 693
BOSCH
0 986 AB4 726
BOSCH
0 986 AB4 735
BOSCH
0 986 TB2 143
BOSCH
0 986 TB2 146
BOSCH
0 986 TB2 147
BOSCH
0 986 TB2 594
BOSCH
F 03B 150 266
BOSCH
F 03B 150 281
BRAKE ENGINEERING
PA1180
BREMBO
P06025
BREMBO
P71006
DELPHI
LP1423
E.T.F.
120710
E.T.F.
120878
E.T.F.
121051
FEBI BILSTEIN
16196
FEBI BILSTEIN
16351
FERODO
FDB1301
FERODO
FDB1867
FERODO
FDS1301
FERODO
FQT1301
FERODO
FSL1301
FERODO
TAR1301
FIRST LINE
FBP3110
FRI.TECH.
2700
FTE
BL1613A2
FTE
BL1751A2
GALFER
B1G10203162
GIRLING
6113442
HELLA
8DB 355 007-511
HELLA
8DB 355 008-761
HELLA
8DB 355 009-051
HERZOG GERMANY
886715
HERZOG GERMANY
886824
ICER
181707
JURID
571387D
JURID
571387J
JURID
571387JAS
JURID
571527J
JURID
571527JAS
JURID
571960J
JURID
571960JAS
JURID
571960JC
KAWE
81487
LEMFORDER
20551 05
LEMFORDER
20646 04
LPR
05P297
LPR
05P463
LPR
05P463A
LPR
05P675
MAGNETI MARELLI
363702160316
MAGNETI MARELLI
363702161084
MAGNETI MARELLI
363702161379
MAPCO
6581
METELLI
2202610
METZGER
026530
METZGER
026540
MEYLE
025 216 0717
MEYLE
025 219 3417
MEYLE
025 219 3417/PD
MGA
479
MINTEX
MDB1888
MINTEX
MDB2763
MINTEX
MDK0186
NECTO
FD6839A
NECTO
FD6839N
NK
221516
NK
221524
NK
224110
OPTIMAL
12259
OE
21934170
PAGID
T1178
PAGID
T1178EP
PAGID
T1207
PEX
7462
PEX
7462S
QH Benelux
7102
QH Benelux
7382
QUINTON HAZELL
BLF1009
QUINTON HAZELL
BLF1122
QUINTON HAZELL
BP1009
QUINTON HAZELL
BP1338
RAMEDER
T0600100
RAMEDER
T0610105
REMSA
026500
REMSA
026530
REMSA
026540
REMSA
026541
REMSA
26500
REMSA
26530
REMSA
26540
REMSA
26541
ROULUNDS RUBBER
672781
RUVILLE
D76376310
SBS
221516
SBS
221524
SCT GERMANY
SP198
SPIDAN
31825
SPIDAN
32972
SWAG
20916196
SWAG
20916351
TEXTAR
2160702
TEXTAR
2160781
TEXTAR
2193402
TEXTAR
2193404
TEXTAR
2193411
TEXTAR
2193417305
TEXTAR
2193481
TEXTAR
2193491
TOPRAN
500383
TRISCAN
811011001
TRISCAN
811011009
TRISCAN
811011899
TRISCAN
811065002
TRUSTING
2700
VAICO
V208107
VAICO
V208116
VALEO
301386
VALEO
301753
VALEO
597207
VALEO
598386
VALEO
598753
VALEO
601088
WAGNER
WBP20180A
WAGNER
WBP21934A
WAGNER
WBP21934B
WOKING
P365330
WOKING
P365340
ZIMMERMANN
219341701
ZIMMERMANN
219341702
ZIMMERMANN
219341709
Ograniczenia producenta
ATE
Styk ostrzegawczy o zużyciu
przygotowany dla wskaźnika zużycia
Oznaczenie kontrolne
E1 90R 01025/196
Wysokość [mm]
44,9
Długość [mm]
123,1
Grubość [mm]
17
ROADSTER S (E85)
3.3 (300KM / 221kW) benzyna (od 2003.07 do 2005.12)
BMW 3 (E36)
316 i (102KM / 75kW) benzyna (od 1993.09 do 1998.05)
BMW 3 (E36)
318 i (113KM / 83kW) benzyna (od 1990.09 do 1993.08)
BMW 3 (E36)
318 i (115KM / 85kW) benzyna (od 1993.09 do 1998.11)
BMW 3 (E36)
318 is (140KM / 103kW) benzyna (od 1993.09 do 1995.12)
BMW 3 (E36)
318 is (140KM / 103kW) benzyna (od 1996.01 do 1998.05)
BMW 3 (E36)
318 tds (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1995.01 do 1998.02)
BMW 3 (E36)
320 i (150KM / 110kW) benzyna (od 1991.01 do 1998.02)
BMW 3 (E36)
323 i 2.5 (170KM / 125kW) benzyna (od 1995.05 do 1998.11)
BMW 3 (E36)
325 i (192KM / 141kW) benzyna (od 1990.09 do 1995.12)
BMW 3 (E36)
325 td (115KM / 85kW) olej napędowy (od 1991.09 do 1998.02)
BMW 3 (E36)
325 tds (143KM / 105kW) olej napędowy (od 1993.05 do 1998.02)
BMW 3 (E36)
328 i (193KM / 142kW) benzyna (od 1995.01 do 1998.04)
BMW 3 (E46)
316 i (105KM / 77kW) benzyna (od 1998.12 do 2002.02)
BMW 3 (E46)
316 i (105KM / 77kW) benzyna (od 2000.04 do 2005.02)
BMW 3 (E46)
316 i (115KM / 85kW) benzyna (od 2002.02 do 2005.02)
BMW 3 (E46)
316 i (115KM / 85kW) benzyna (od 2002.06 do 2005.02)
BMW 3 (E46)
318 d (116KM / 85kW) olej napędowy (od 2001.09 do 2003.03)
BMW 3 (E46)
318 d (116KM / 85kW) olej napędowy (od 2003.03 do 2005.02)
BMW 3 (E46)
318 i (118KM / 87kW) benzyna (od 1997.12 do 2001.09)
BMW 3 (E46)
318 i (143KM / 105kW) benzyna (od 2001.09 do 2005.02)
BMW 3 (E46)
320 d (136KM / 100kW) olej napędowy (od 1998.04 do 2001.09)
BMW 3 (E46)
320 d (150KM / 110kW) olej napędowy (od 2001.09 do 2005.05)
BMW 3 (E46)
320 d (129KM / 95kW) olej napędowy (od 1998.02 do 2001.08)
BMW 3 (E46)
320 i (150KM / 110kW) benzyna (od 1998.03 do 2000.09)
BMW 3 (E46)
320 i (170KM / 125kW) benzyna (od 2000.09 do 2005.02)
BMW 3 (E46)
323 i (170KM / 125kW) benzyna (od 1998.03 do 2000.09)
BMW 3 (E46)
325 i (192KM / 141kW) benzyna (od 2000.09 do 2005.02)
BMW 3 (E46)
325 xi (192KM / 141kW) benzyna (od 2000.09 do 2005.02)
BMW 3 (E46)
328 i (193KM / 142kW) benzyna (od 1998.02 do 2000.06)
BMW 3 Compact (E36)
316 g (102KM / 75kW) Benzyna / gaz ziemny (CNG) (od 1996.02 do 2000.08)
BMW 3 Compact (E36)
316 i (102KM / 75kW) benzyna (od 1994.01 do 2000.08)
BMW 3 Compact (E36)
316 i (105KM / 77kW) benzyna (od 1999.01 do 2000.08)
BMW 3 Compact (E36)
318 ti (140KM / 103kW) benzyna (od 1994.09 do 1995.12)
BMW 3 Compact (E36)
323 ti (170KM / 125kW) benzyna (od 1997.09 do 2000.08)
BMW 3 Compact (E46)
316 ti (115KM / 85kW) benzyna (od 2001.06 do 2005.02)
BMW 3 Compact (E46)
316 ti (105KM / 77kW) benzyna (od 2002.06 do 2005.02)
BMW 3 Compact (E46)
316 ti (115KM / 85kW) benzyna (od 2002.06 do 2005.02)
BMW 3 Compact (E46)
318 td (115KM / 85kW) olej napędowy (od 2003.03 do 2005.02)
BMW 3 Compact (E46)
318 ti (143KM / 105kW) benzyna (od 2001.03 do 2004.12)
BMW 3 Compact (E46)
320 td (150KM / 110kW) olej napędowy (od 2001.09 do 2005.02)
BMW 3 Compact (E46)
320 td (136KM / 100kW) olej napędowy (od 2001.10 do 2002.12)
BMW 3 Compact (E46)
325 ti (192KM / 141kW) benzyna (od 2001.04 do 2004.12)
BMW 3 coupe (E36)
318 is (140KM / 103kW) benzyna (od 1992.01 do 1995.12)
BMW 3 coupe (E36)
320 i (150KM / 110kW) benzyna (od 1991.12 do 1998.11)
BMW 3 coupe (E36)
323 i (170KM / 125kW) benzyna (od 1995.05 do 1999.04)
BMW 3 coupe (E36)
325 i (192KM / 141kW) benzyna (od 1991.10 do 1995.02)
BMW 3 coupe (E36)
328 i (193KM / 142kW) benzyna (od 1995.01 do 1999.04)
BMW 3 coupe (E46)
316 Ci (105KM / 77kW) benzyna (od 2000.04 do 2006.07)
BMW 3 coupe (E46)
316 Ci (115KM / 85kW) benzyna (od 2002.06 do 2006.07)
BMW 3 coupe (E46)
318 Ci (118KM / 87kW) benzyna (od 1999.12 do 2001.08)
BMW 3 coupe (E46)
318 Ci (143KM / 105kW) benzyna (od 2001.09 do 2004.02)
BMW 3 coupe (E46)
318 Ci (150KM / 110kW) benzyna (od 2004.03 do 2006.05)
BMW 3 coupe (E46)
320 Cd (150KM / 110kW) olej napędowy (od 2003.11 do 2006.07)
BMW 3 coupe (E46)
320 Ci (150KM / 110kW) benzyna (od 1999.02 do 2001.08)
BMW 3 coupe (E46)
320 Ci (170KM / 125kW) benzyna (od 2000.01 do 2006.05)
BMW 3 coupe (E46)
320 Ci (163KM / 120kW) benzyna (od 2000.01 do 2006.05)
BMW 3 coupe (E46)
323 Ci (170KM / 125kW) benzyna (od 1999.04 do 2000.09)
BMW 3 coupe (E46)
325 Ci (192KM / 141kW) benzyna (od 2000.09 do 2006.05)
BMW 3 coupe (E46)
328 Ci (193KM / 142kW) benzyna (od 1998.12 do 2000.05)
BMW 3 kabriolet (E36)
318 i (115KM / 85kW) benzyna (od 1994.03 do 1999.11)
BMW 3 kabriolet (E36)
320 i (150KM / 110kW) benzyna (od 1993.12 do 1999.11)
BMW 3 kabriolet (E36)
323 i (170KM / 125kW) benzyna (od 1995.05 do 1999.11)
BMW 3 kabriolet (E36)
325 i (192KM / 141kW) benzyna (od 1993.03 do 1995.08)
BMW 3 kabriolet (E36)
328 i (193KM / 142kW) benzyna (od 1995.01 do 1999.11)
BMW 3 kabriolet (E46)
318 Ci (143KM / 105kW) benzyna (od 2001.09 do 2007.12)
BMW 3 kabriolet (E46)
318 Ci (150KM / 110kW) benzyna (od 2004.03 do 2006.08)
BMW 3 kabriolet (E46)
320 Cd (150KM / 110kW) olej napędowy (od 2005.02 do 2007.12)
BMW 3 kabriolet (E46)
320 Ci (170KM / 125kW) benzyna (od 2000.09 do 2007.12)
BMW 3 kabriolet (E46)
320 Ci (163KM / 120kW) benzyna (od 2006.01 do 2007.12)
BMW 3 kabriolet (E46)
323 Ci (170KM / 125kW) benzyna (od 2000.04 do 2000.09)
BMW 3 kabriolet (E46)
325 Ci (192KM / 141kW) benzyna (od 2000.09 do 2006.08)
BMW 3 Touring (E36)
316 i (102KM / 75kW) benzyna (od 1997.03 do 1999.05)
BMW 3 Touring (E36)
318 i (116KM / 85kW) benzyna (od 1995.09 do 1999.04)
BMW 3 Touring (E36)
318 tds (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1995.03 do 1999.04)
BMW 3 Touring (E36)
320 i (150KM / 110kW) benzyna (od 1995.01 do 1999.04)
BMW 3 Touring (E36)
323 i (170KM / 125kW) benzyna (od 1995.12 do 1999.04)
BMW 3 Touring (E36)
325 tds (143KM / 105kW) olej napędowy (od 1995.03 do 1999.04)
BMW 3 Touring (E36)
328 i (193KM / 142kW) benzyna (od 1995.02 do 1999.04)
BMW 3 Touring (E46)
316 i (115KM / 85kW) benzyna (od 2002.03 do 2005.02)
BMW 3 Touring (E46)
318 d (115KM / 85kW) olej napędowy (od 2002.10 do 2003.03)
BMW 3 Touring (E46)
318 d (116KM / 85kW) olej napędowy (od 2003.03 do 2005.02)
BMW 3 Touring (E46)
318 i (118KM / 87kW) benzyna (od 1999.10 do 2001.09)
BMW 3 Touring (E46)
318 i (143KM / 105kW) benzyna (od 2001.09 do 2005.07)
BMW 3 Touring (E46)
318 i (116KM / 85kW) benzyna (od 1999.10 do 2001.09)
BMW 3 Touring (E46)
320 d (136KM / 100kW) olej napędowy (od 2000.03 do 2001.09)
BMW 3 Touring (E46)
320 d (150KM / 110kW) olej napędowy (od 2001.09 do 2005.02)
BMW 3 Touring (E46)
320 i (150KM / 110kW) benzyna (od 1999.10 do 2000.09)
BMW 3 Touring (E46)
320 i (170KM / 125kW) benzyna (od 2000.09 do 2005.02)
BMW 3 Touring (E46)
325 i (192KM / 141kW) benzyna (od 2000.09 do 2005.02)
BMW 3 Touring (E46)
325 xi (192KM / 141kW) benzyna (od 2000.09 do 2005.02)
BMW 3 Touring (E46)
328 i (193KM / 142kW) benzyna (od 1999.06 do 2000.05)
BMW Z1 Roadster
2.5 (170KM / 125kW) benzyna (od 1988.06 do 1991.06)
BMW Z4 coupe (E86)
3.0 si (265KM / 195kW) benzyna (od 2006.04 do 2008.08)
BMW Z4 Roadster (E85)
2.0 i (150KM / 110kW) benzyna (od 2005.03 do 2009.02)
BMW Z4 Roadster (E85)
2.2 i (170KM / 125kW) benzyna (od 2003.10 do 2005.10)
BMW Z4 Roadster (E85)
2.5 i (192KM / 141kW) benzyna (od 2002.12 do 2005.12)
BMW Z4 Roadster (E85)
2.5 i (177KM / 130kW) benzyna (od 2005.09 do 2009.02)
BMW Z4 Roadster (E85)
2.5 si (218KM / 160kW) benzyna (od 2006.01 do 2008.08)
BMW Z4 Roadster (E85)
3.0 i (231KM / 170kW) benzyna (od 2002.12 do 2005.12)
BMW Z4 Roadster (E85)
3.0 si (265KM / 195kW) benzyna (od 2006.01 do 2008.08)
MG MG 6 sedan
1.8 T (160KM / 118kW) benzyna (od 2010.11 )
MG MG ZT
1.8 16V (120KM / 88kW) benzyna (od 2003.01 do 2005.07)
MG MG ZT
1.8 T 16V (160KM / 118kW) benzyna (od 2003.01 do 2005.07)
MG MG ZT
160 (160KM / 118kW) benzyna (od 2001.06 do 2005.07)
MG MG ZT
180 (177KM / 130kW) benzyna (od 2002.02 do 2005.10)
MG MG ZT
190 (190KM / 140kW) benzyna (od 2001.06 do 2005.07)
MG MG ZT
2.0 CDTi (131KM / 96kW) olej napędowy (od 2002.11 do 2005.07)
MG MG ZT
2.0 CDTi (116KM / 85kW) olej napędowy (od 2002.06 do 2003.09)
MG MG ZT
260 (260KM / 191kW) benzyna (od 2003.10 do 2005.07)
MG MG ZT- T
1.8 16V (120KM / 88kW) benzyna (od 2003.01 do 2005.07)
MG MG ZT- T
1.8 T 16V (160KM / 118kW) benzyna (od 2003.01 do 2005.07)
MG MG ZT- T
160 (160KM / 118kW) benzyna (od 2001.10 do 2005.07)
MG MG ZT- T
180 (177KM / 130kW) benzyna (od 2002.02 do 2005.10)
MG MG ZT- T
190 (190KM / 140kW) benzyna (od 2001.10 do 2005.07)
MG MG ZT- T
2.0 CDTi (131KM / 96kW) olej napędowy (od 2002.11 do 2005.07)
MG MG ZT- T
2.0 CDTi (116KM / 85kW) olej napędowy (od 2002.06 do 2005.07)
MG MG ZT- T
260 (260KM / 191kW) benzyna (od 2003.10 do 2005.07)
ROVER 75 (RJ)
1.8 (120KM / 88kW) benzyna (od 1999.02 do 2005.05)
ROVER 75 (RJ)
1.8 Turbo (150KM / 110kW) benzyna (od 2003.05 do 2005.05)
ROVER 75 (RJ)
2.0 CDT (115KM / 85kW) olej napędowy (od 1999.02 do 2005.05)
ROVER 75 (RJ)
2.0 CDTi (131KM / 96kW) olej napędowy (od 2003.02 do 2005.05)
ROVER 75 (RJ)
2.0 V6 (150KM / 110kW) benzyna (od 1999.02 do 2005.05)
ROVER 75 (RJ)
2.5 V6 (175KM / 129kW) benzyna (od 1999.02 do 2001.10)
ROVER 75 (RJ)
2.5 V6 (177KM / 130kW) benzyna (od 2001.10 do 2005.05)
ROVER 75 Tourer (RJ)
1.8 (120KM / 88kW) benzyna (od 2001.08 do 2005.05)
ROVER 75 Tourer (RJ)
1.8 Turbo (150KM / 110kW) benzyna (od 2003.05 do 2005.05)
ROVER 75 Tourer (RJ)
2.0 CDT (115KM / 85kW) olej napędowy (od 2001.08 do 2005.05)
ROVER 75 Tourer (RJ)
2.0 CDTi (131KM / 96kW) olej napędowy (od 2003.02 do 2005.05)
ROVER 75 Tourer (RJ)
2.0 V6 (150KM / 110kW) benzyna (od 2001.08 do 2005.05)
ROVER 75 Tourer (RJ)
2.5 V6 (177KM / 130kW) benzyna (od 2001.08 do 2005.05)
SAAB 9-5 (YS3E)
1.9 TiD (150KM / 110kW) olej napędowy (od 2006.01 do 2009.12)
SAAB 9-5 (YS3E)
2.0 t (150KM / 110kW) benzyna (od 1997.09 do 2009.12)
SAAB 9-5 (YS3E)
2.0 t (185KM / 136kW) benzyna (od 2000.07 do 2009.12)
SAAB 9-5 (YS3E)
2.0 Turbo SE (192KM / 141kW) benzyna (od 1998.10 do 2000.07)
SAAB 9-5 (YS3E)
2.2 TiD (120KM / 88kW) olej napędowy (od 2002.03 do 2009.12)
SAAB 9-5 (YS3E)
2.3 t (170KM / 125kW) benzyna (od 1997.09 do 2009.12)
SAAB 9-5 (YS3E)
2.3 t (185KM / 136kW) benzyna (od 2001.01 do 2009.12)
SAAB 9-5 (YS3E)
2.3 Turbo (230KM / 169kW) benzyna (od 1999.10 do 2001.09)
SAAB 9-5 (YS3E)
2.3 Turbo (250KM / 184kW) benzyna (od 2001.09 do 2009.12)
SAAB 9-5 (YS3E)
2.3 Turbo (220KM / 162kW) benzyna (od 2003.07 do 2009.12)
SAAB 9-5 (YS3E)
2.3 Turbo (260KM / 191kW) benzyna (od 2005.11 do 2009.12)
SAAB 9-5 (YS3E)
2.3 Turbo (305KM / 224kW) benzyna (od 2003.06 do 2005.08)
SAAB 9-5 (YS3E)
3.0 TiD (177KM / 130kW) olej napędowy (od 2001.07 do 2009.12)
SAAB 9-5 (YS3E)
3.0 V6t (200KM / 147kW) benzyna (od 1998.01 do 2009.12)
SAAB 9-5 Kombi (YS3E)
1.9 TiD (150KM / 110kW) olej napędowy (od 2006.01 do 2009.12)
SAAB 9-5 Kombi (YS3E)
1.9 TiD (175KM / 129kW) olej napędowy (od 2007.01 do 2009.12)
SAAB 9-5 Kombi (YS3E)
2.0 t (150KM / 110kW) benzyna (od 1998.10 do 2009.12)
SAAB 9-5 Kombi (YS3E)
2.0 t (192KM / 141kW) benzyna (od 1998.10 do 2000.07)
SAAB 9-5 Kombi (YS3E)
2.0 t (185KM / 136kW) benzyna (od 2000.07 do 2001.07)
SAAB 9-5 Kombi (YS3E)
2.0 t BioPower (150KM / 110kW) Benzyna / etanol (od 2006.01 do 2009.12)
SAAB 9-5 Kombi (YS3E)
2.2 TiD (120KM / 88kW) olej napędowy (od 2002.03 do 2009.12)
SAAB 9-5 Kombi (YS3E)
2.3 t (170KM / 125kW) benzyna (od 1998.10 do 2009.12)
SAAB 9-5 Kombi (YS3E)
2.3 t (185KM / 136kW) benzyna (od 2001.01 do 2009.12)
SAAB 9-5 Kombi (YS3E)
2.3 t BioPower (210KM / 154kW) Benzyna / etanol (od 2006.11 do 2009.12)
SAAB 9-5 Kombi (YS3E)
2.3 Turbo (230KM / 169kW) benzyna (od 1999.10 do 2001.09)
SAAB 9-5 Kombi (YS3E)
2.3 Turbo (250KM / 184kW) benzyna (od 2001.09 do 2009.12)
SAAB 9-5 Kombi (YS3E)
2.3 Turbo (220KM / 162kW) benzyna (od 2003.07 do 2009.12)
SAAB 9-5 Kombi (YS3E)
2.3 Turbo (260KM / 191kW) benzyna (od 2006.01 do 2009.12)
SAAB 9-5 Kombi (YS3E)
3.0 TiD (177KM / 130kW) olej napędowy (od 2001.07 do 2009.12)
SAAB 9-5 Kombi (YS3E)
3.0 V6t (200KM / 147kW) benzyna (od 1998.10 do 2009.12)

Marka części hamulcowych TRW

Producent tarcz i klocków hamulcowych TRW łączy wysoką jakość procesów obróbki mechanicznej z precyzyjnie kontrolowanym zestawem surowców, produkując najbezpieczniejsze, najwyższej jakości rozwiązania hamulcowe do pojazdów użytkowych - osobowych samochodów oraz ciężarowych. Każdy element tarcz i klocków hamulcowych jest zrealizowany w taki sposób, by stanowił harmonijny składnik procesu hamowania i możliwości kontroli Twojej jazdy na drodze nawet w ekstremalnych warunkach. Z tego powodu tarcze i klocki hamulcowe TRW wiążą się zdecydowanie z łatwiejszym montażem do wybranego samochodu, TRW to także jakość godna zaufania dla i szeroki wachlarz solidnych części samochodowych, z pomocą których możesz śmiało i komfortowo jeździć. TRW bardzo dużo inwestuje w proces sprawdzania i testowania tarcz i klocków hamulcowych zanim dopuści je do produkcji pełnowymiarowej i dalszej sprzedaży - w procesie rygorystycznej kontroli jakości tarcze i klocki hamulcowe poddawane są licznym badaniom fizycznym, termo cieplnym, wytrzymałościowym. Poddając części wyczerpującemu procesowi testowania pewne jest to, że części dostarczone przez markę TRW są w pełni jakościowe - wyróżniają się wysoką zawartością węgla, co znacznie wpływa na niski stopień kurczliwości, dzięki temu także produkty dostarczone do Twojego samochodu są dużo bardziej wytrzymałe.Tarcze i klocki hamulcowe mają wysoką odporność na zużycie nawet w najtrudniejszych warunkach. Wybór hamulców TRW to gwarancja bezpieczeństwa i solidności. Na tych produktach można z pewnością polegać w codziennej pracy a szeroki wybór tarcz i klocków hamulcowych sprawia, że możemy dobrać najbardziej hamulcowe odpowiednie rozwiązanie do swojego samochodu - nawet takiego, które wymaga skomplikowanych części.

Tarcze hamulcowe TRW

Z ponad 1250 numerami katalogowymi części pokrywającymi 98% europejskiego parku samochodowego, TRW - czołowy producent na niezależnym rynku części zamiennych jest godnym zaufania partnerem w budowaniu pozycji twojej firmy. Zapewnij swoim klientom doskonałe usługi za sprawą gamy hamulców tarczowych , która oferuje najwyższą jakość i coraz szerszy zakres zastosowań, zawdzięczając to wszystko ponad 100-letniemu doświadczeniu TRW.
Tarcze hamulcowe TRW zapewniają ci:
  • 98% pokrycia potrzeb europejskiego parku samochodowego
  • Tarcze hamulcowe, które przewyższają wymogi specyfikacji oryginalnego wyposażenia (OE)

12 milionów powodów, by zaufać tarczom hamulcowym TRW

TRW co roku produkuje ponad 12 milionów tarcz hamulcowych, zarówno w zakresie oryginalnego wyposażenia, jak i dla niezależnego rynku części zamiennych na całym świecie, możesz więc zaufać liderom rynku. A ponieważ zawsze jesteśmy w czołówce pod względem innowacyjności, otrzymujesz absolutnie najnowsze rozwiązania w technologii wytwarzania hamulców tarczowych, gwarantujące ci możliwość zaoferowania wyższego poziomu usług swoim klientom.

Tarcze hamulcowe lakierowane na czarno

  • Oryginalne wyposażenie TRW nigdy nie jest kopią istniejącego modelu – jest ono projektowane i budowane od podstaw, aby sprostać rzeczywistym wyzwaniom, z jakimi mierzą się codziennie twoi klienci. Aby zapewnić zwiększoną odporność na korozję i wysokie parametry użytkowe, nasz dział ds. rozwoju produktów stworzył pierwsze w branży – hamulce tarczowe lakierowane na czarno.
  • Poprzez pokrycie części tarczy specjalnym czarnym lakierem, tworzy się jednolita powierzchnia stanowiąca dodatkową barierę ochronną przeciw korozji. Lakier został specjalnie opracowany w zakładzie TRW zajmującym się oryginalnym wyposażeniem i zapewnia wykończenie tarczy połyskliwą powłoką (dla kierowców zwracających uwagę na detale liczy się też ładny wygląd).
  • Chcemy zagwarantować, by montażyści wykonywali doskonałą usługę dla swoich klientów, ułatwiając im szybki montaż. To jeszcze jedna korzyść z naszej gamy powlekanej czarnym lakierem. Te tarcze hamulcowe opakowane są w papier antykorozyjny, który pochłania wilgoć. Nie trzeba zatem smarować tarcz olejem ani środkiem antykorozyjnym, który musi być zmyty przed montażem. Po prostu wyjmujesz je z pudełka i przystępujesz do pracy, przez co oszczędzasz czas i pieniądze.
  • Ta innowacja opiera się na najnowszych odkryciach poczynionych w drodze bezpośrednich badań i rozwijania stosunków, jakie firma TRW utrzymuje z najważniejszymi producentami samochodów na świecie, tak więc nabywcy naszych rozwiązań mogą zapewnić wartość dodaną swoim własnym klientom.

Tarcze hamulcowe TRW o wysokiej zawartości węgla

Ponieważ nasze tarcze o wysokiej zawartości węgla są projektowane nie tylko pod kątem zgodności z normami, ale również z myślą o stworzeniu rzeczywiście najlepszego rozwiązania na świecie, mogą przewyższać wymagania specyfikacji producenta. Oferują one wyższe parametry w zakresie rozprowadzania ciepła, większą stabilność pracy i najlepsze parametry użytkowe.
Tarcze o wysokiej zawartości węgla spełniają wciąż rosnące potrzeby w zakresie ciężaru, wydajności hamowania i właściwości NVH (hałas, wibracje, uciążliwość działania). Przy coraz większej liczbie producentów samochodów wprowadzających tarcze o wysokiej zawartości węgla jako wyposażenie standardowe, zapewniamy, że możesz polegać na pokryciu bardzo dużej części potrzeb rynku przez naszą gamę części zamiennych.
A to dlatego, że:
  • Tarcze wytwarzane z wysoką zawartością węgla posiadają optymalną przewodność cieplną pozwalającą utrzymać niższą temperaturę pracy i w wyniku tego, zapewnić bardziej stałą wydajność hamowania
  • Jest mniej prawdopodobne, że tarcza hamulcowa o wysokiej zawartości węgla odkształci się, co oznacza mniej problemów związanych z parametrami użytkowymi
  • Wysoka zawartość węgla poprawia właściwości w zakresie rozpraszania ciepła przez tarcze, zapewniając większą stabilność i zwiększoną odporność na odkształcenia i pęknięcia wskutek czynników termicznych
  • Tarcze o wysokiej zawartości węgla pomagają również eliminować hałas i drgania

Stymulowanie rozwoju firmy poprzez szybszy montaż tarcz hamulcowych

Istnieje szeroki asortyment tarcz TRW, które są dostarczane wraz ze śrubami mocującymi, tak więc nigdy nie trzeba używać ponownie starych, zużytych i skorodowanych mocowań. Śruby mocujące często zostają uszkodzone podczas wymiany tarcz hamulcowych i nie mogą być ponownie użyte. Dołączając śruby mocujące do naszych tarcz hamulcowych, sprawiliśmy, , że dokonujesz ich wymiany łatwiej, szybciej i bezpieczniej niż kiedykolwiek dotąd. W przypadku większości naszych produktów, otrzymasz wszystko, czego potrzebujesz w jednym pudełku TRW. Oznacza to, że możesz oferować tak samo doskonałą usługę za każdym razem – i że twój klient w każdym przypadku może polegać na najwyższych parametrach pracy.

Mniejsze tolerancje w tarczach hamulcowych

Kiedy projektujemy nasze oryginalne wyposażenie, poddajemy kontroli każdy detal każdej części i nie uznajemy kompromisów, jeśli chodzi o surowce albo tolerancje podczas obróbki mechanicznej. Wszystkie nasze odlewy są wykonane z najwyższej jakości materiału GG20 lub GG15HC w przypadku tarcz o wysokiej zawartości węgla. Zachowujemy ścisłą kontrolę nad trzema innymi wartościami tolerancji: DTV (odchylenia w grubości tarczy) nigdy nie przekracza 12 µm; tolerancja wykończenia (Run Out) nigdy nie przekracza 30 µm; środkowy otwór zawsze odpowiada normie H8. Oznacza to nieskomplikowany montaż i komfortowe parametry działania pozwalające uniknąć niespodzianek.

Bezpieczeństwo tarcz hamulcowych z żeliwem

Ponieważ zobowiązaliśmy się do wytwarzania najbezpieczniejszych i najwyższej jakości tarcz hamulcowych, do produkcji wysokiej klasy szarego żeliwa używany jest starannie kontrolowany zestaw surowców. Nie wystarczy jakość procesów mechanicznej obróbki – już od fazy początkowego odlewu musi to być jak najlepsze połączenie dla uzyskania najwyższych końcowych parametrów działania.

Wszechstronne testy TRW zapewniają:

  • Wysoką zawartość węgla (lejność ułatwia odlewanie i obróbkę maszynową oraz oznacza niski stopień kurczliwości)
  • Niską temperaturę topnienia (1140°C- 1200°C)
  • Wysoką odporność na zużycie
  • Wysoką pojemność cieplną
  • Wysoką wytrzymałość na rozciąganie i ściskanie, zapewniając wysoki poziom sztywności
  • W celu zapewnienia najwyższego poziomu bezpieczeństwa odlewy są poddawane rozmaitym rygorystycznym testom i kontrolom, zanim zostaną zatwierdzone do obróbki maszynowej.

Zwiększone bezpieczeństwo za sprawą łożysk i pierścienia czujnika ABS

Oferujemy również gamę tarcz hamulcowych z wbudowanymi łożyskami, pierścieniami czujników ABS i akcesoriami montażowymi. Bardzo ułatwia to czynności, gdy trzeba wykonać montaż, ponieważ te kluczowe dla bezpieczeństwa elementy nierzadko zostają uszkodzone podczas wymiany tarczy. Użycie starego, zużytego lub uszkodzonego łożyska może także zwiększyć ryzyko uszkodzenia samej tarczy. Hamulce tarczowe TRW z wbudowanymi łożyskami kół są montowane w sposób zapewniający prawidłowe dociśnięcie łożyska. Zapewnimy dostawę zarówno pierścienia zębatego, jak i magnetycznego czujnika ABS, zależnie od zastosowania.

Wszechstronne bezpieczeństwo dzięki klockom hamulcowym i tarczom TRW

TRW produkuje nie tylko klocki i tarcze hamulcowe, ale również wszelkiego typu rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa pojazdów, dlatego nikt nie wie lepiej od nich, na czym polega współdziałanie poszczególnych elementów, aby zwiększyć do maksimum wydajność układu hamowania i zapewnić ochronę pasażerom we wnętrzu samochodu. TRW projektuje i tworzy nasze tarcze w taki sposób, by stanowiły zrównoważony element układu hamulcowego. To właśnie dlatego tarcze i klocki hamulcowe TRW oznaczają dla Ciebie najskuteczniejszy montaż i najwyższą jakość.

A TERAZ COŚ O KLOCKACH HAMULCOWYCH TRW!

Życie polega na zwiększaniu swoich możliwości we wszystkim, co robimy. Dzięki klockom hamulcowym TRW możesz zaoferować swoim klientom znakomitą wydajność. Klocki TRW Aftermarket są najlepsze w branży, zapewniając w każdych warunkach wysoką jakość i niezawodne parametry pracy, którym możesz zaufać. Jesteśmy wiodącymi specjalistami na rynku, jeśli chodzi o układy hamulcowe, skorzystaj więc z naszego doświadczenia. Damy ci pewność, że będziesz mógł oferować najlepsze usługi, a systemy związane z bezpieczeństwem w pojazdach twoich klientów będą optymalnie działać na drodze za każdym razem.

Lepsze parametry użytkowe klocków hamulcowych dzięki COTEC

Nasi badacze znaleźli metodę, aby zapewnić jak najlepszą jakość przy wymianie przednich lub tylnych klocków hamulcowych. Ma ona nazwę COTEC.

Ta nowoczesna powłoka silikatowa jest stosowana do materiału ciernego zamiennych klocków hamulcowych, zapewniając lepszy kontakt między tarczą a klockiem hamulcowym.

Klocki hamulcowe TRW COTEC zapewniają drogę hamowania krótszą aż do siedmiu metrów w porównaniu z innymi wysokiej klasy klockami hamulcowymi przy pierwszych kilku zatrzymaniach po wymianie klocków (okres dopasowywania się klocków). Ta innowacyjna technologia oznacza, że pozostawiamy w tyle wszystkich największych konkurentów pod względem parametrów pracy w okresie dopasowywania się klocka, gdy współczynnik tarcia jest niższy niż zwykle.

Podjęliśmy decyzję o zastosowaniu powłoki COTEC we wszystkich naszych klockach hamulcowych, ponieważ ma ona wpływ na bezpieczeństwo od chwili opuszczenia warsztatu przez kierowcę. Ponad 90% klocków hamulcowych sprzedawanych przez TRW w Europie, ma już powłokę COTEC.

 DTEC wzmacnia gamę COTEC

Dodatkowo do COTEC, opracowaliśmy DTEC, najwyższej klasy klocek ceramiczny o niskiej emisji pyłów, w którym do wszystkich zalet bezpieczeństwa oferowanych przez naszą główną gamę klocków powlekanych COTEC dołącza się technologia niskiej emisji pyłów, by obniżyć poziom zapylenia powierzchni felgi aż o 45%. Możesz więc teraz oferować swoim klientom wartość dodaną w postaci klocków hamulcowych DTEC pozwalających utrzymać czystsze koła.

Lider w dziedzinie hamowania

Jako lider pośród dostawców systemów hamowania, jesteśmy z siebie dumni, oferując najwyższe standardy we wszystkich naszych klockach hamulcowych do pojazdów. Zapewnia nam to:

Pełna kontrola
Dla 100% własnej produkcji klocków hamulcowych TRW może gwarantować jakość części spełniającą nasze rygorystyczne normy
Unikalne i precyzyjne procedury wytwarzania
TRW projektuje i wytwarza cały układ hamulcowy. Zajmuje on centralne miejsce w naszej działalności.
 
Produkcja klocków wyniesiona do rangi sztuki

Rozumiemy znaczenie materiału ciernego w produkcji klocków hamulcowych. Opracowywanie składu materiału ciernego we własnych zakładach pozwala nam uzyskać doskonałe połączenie surowców - od gumy po grafit, stwarzając najwyższe parametry bezpieczeństwa w każdych warunkach.

Nasza procedura wypalania polega na rozgrzaniu klocków do temperatury 600-700oC, co pozwala skrócić czas dopasowywania się klocka i zmniejszyć zjawisko początkowego zaniku siły hamowania. Automatyczne prasy do formowania pozwalają nam stosować technologię głębokiego formowania, w wyniku której powstaje bardziej spójna gęstość i porowatość. Kierowcom, którzy opuszczą warsztat z naszymi zamiennymi klockami hamulcowymi, zamontowanymi w swoich samochodach, przyniosą one poprawę komfortu podróżowania z powodu zminimalizowania poziomu drgań i szumów.

Tarcze i klocki hamulcowe sprawdzane i testowane, aby uzyskać doskonałą jakość

Każdy element naszych klocków hamulcowych dla rynku usług posprzedażnych jest wielokrotnie testowany, włącznie z niezwykle ważnymi płytkami, do których mocowany jest materiał cierny. Aby zapobiec rozwijaniu się korozji na płytce stosujemy powłokę proszkową, a specjalna konstrukcja opracowana przez TRW pomaga zapewnić wytrzymałość klocka hamulcowego na duże siły ścinające oraz wysokie temperatury.

Więcej niż same tarcze i klocki hamulcowe

Dzięki zaawansowanym procesom produkcji i testom, jakie wykonujemy w TRW, możemy dać gwarancję na nasze części, ale nasze usługi obejmują jeszcze znacznie więcej. Kiedy potrzebujesz klocków hamulcowych na wymianę, możesz poprosić nas telefonicznie o dostarczenie produktu, który idealnie odpowiada twoim dokładnym wymaganiom i w którym przejawia się nasza specjalistyczna wiedza i doświadczenie.

Dostarczymy ci wszystkie akcesoria montażowe wymagane do wykonania szybkiego montażu, a nasza gwarancja na 36 miesięcy, 31 068 mil (50 000 km) będzie stanowić wartość dodaną dla twojej firmy, jak również zapewni spokój i poczucie bezpieczeństwa twoim klientom.

Dbamy o hamulce samochodowe – i dbamy o środowisko

Wszyscy mamy obowiązek chronić środowisko, zatem udoskonaliliśmy jeszcze bardziej metody produkcji naszych klocków hamulcowych. Dzięki używaniu wysoce zaawansowanego systemu wypalania rozgrzanych płytek zamiast tradycyjnego wypalania płomieniem, oszczędzamy energię i wytwarzamy niższe emisje CO2 – to praktyka będąca obecnie standardem w przypadku oryginalnego wyposażenia (OE). TRW wprowadziło również pierwszy program produktowy przyjaznych dla środowiska klocków hamulcowych do samochodów przewożących pasażerów w Europie, co oznacza, że nigdy nie używamy materiałów takich jak ołów, rtęć, kadm, antymon, mosiądz ani molibden.

Dbamy o części układu hamulcowego – i ty również o to dbasz

Jako wiodący producent układów hamulcowych na globalnym rynku usług posprzedażnych wykazujemy energię, pasję i zaangażowanie, by zagwarantować, że nasze produkty naprawdę wyróżniają się spośród innych. Próbując wciąż ulepszać i rozszerzać naszą gamę klocków i tarcz hamulcowych, jak również zacisków i szczęk hamulcowych, zrobiliśmy wszystko, aby dostawa i wymiana klocków hamulcowych odbywała się w sposób bezstresowy. Dzięki liczącej ponad 100 lat historii wytwarzania przez nas oryginalnego wyposażenia, mamy doświadczenie niezbędne by dokonać prawdziwego postępu w zakresie bezpieczeństwa samochodów w całej Europie.

Film: tarcze hamulcowe TRW - Prawdziwe Oryginały Poznaj Guido Orth-Gauch, muzyka jazzowego i specjalistę w firmie TRW. Guido chce, aby wszyscy odbiorcy otrzymali to samo: najwyższą jakość. Dowiedz się, w jaki sposób prawdziwe oryginały czynią z firmy TRW wiodącego dostawcę na rynku aftermarket https://www.trwaftermarket.com/klockihamulcowe Testy dowodzą, że nowa powłoka cierna TRW przyczynia się do skrócenia drogi hamowania nawet o 7 metrów - to różnica, która może uratować Ci życie. Główny bohater filmu mówi o tym, że jest naprawdę dumny z tego, że są wiodącym na rynku światowej klasy dostawcą, który oferuje klocki hamulcowe z dopasowanymi akcesoriami, aby można je było właściwie zamontować już za pierwszym razem. TRW obsługuje 98% rynku motoryzacyjnego, więc klocki hamulcowe tej marki można je stosować niemal w każdym pojeździe. Firma TRW ma ponad 100 lat doświadczenia jako producent oryginalnego wyposażenia.
Ocena produktu: Data napisania recenzji:

Bardzo szybka wysyłka

Dokładamy wszelkich starań, by opinie pochodziły od klientów, którzy używali produktu lub go nabyli. Opinie są zbierane, weryfikowane i publikowane zgodnie z zasadami opisanymi w regulaminie sklepu.