Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
  • MARTEC AUTOMOTIVE
    al. M.B. Fatimskiej 16
    33-100 Tarnów
    NIP: 8733276311
  • E-mail:hamulce@martec.pl
  • Telefon:14 689 11 24
  • Obsługa sklepu dostępna:dni robocze 8:00-17:00 soboty 8:00 -13:00
Klocki hamulcowe TRW GDB1333

Klocki hamulcowe TRW GDB1333

TRW
Średnia ocena (5/5):
(głosów 1)

Dostępność: Na wyczerpaniu

Czas wysyłki: 48 h

Koszt wysyłki: od 13 zł

Numer katalogowy: GDB1333

Stan magazynowy:

Kod EAN: 3322937241170

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: 2 lata

Grubość [mm]: 14,4

Długość [mm]: 87,4

Rodzaj produktu: Klocki hamulcowe

Strona montażu: oś tylna

Nasza cena brutto: 116 zł / kpl.

Cena katalogowa: 130 zł

Oszczędzasz: 14 zł

Raty PayU

Rata już od: miesięcznie

Ilość:
-+
kpl.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
  • Numery zamienne
  • Parametry
  • Zastosowanie
  • O producencie
  • Akcesoria (6)
  • Video (1)
  • Opinie (1)

Podana cena brutto dotyczy 1 kpl klocków hamulcowych do naprawy hamulców jednej osi (zazwyczaj 4 szt. klocków).

ALFA ROMEO
0000009950713
ALFA ROMEO
0000009950714
ALFA ROMEO
0000060777601
ALFA ROMEO
0009950865
ALFA ROMEO
71770989
ALFA ROMEO
77362242
ALFA ROMEO
9947938
ALFA ROMEO
9949173
ALFA ROMEO
9950853
ALFA ROMEO
9950865
FIAT
0000009941669
FIAT
0000009942904
FIAT
0000009945496
FIAT
0000009945821
FIAT
0000009945822
FIAT
0000009945823
FIAT
0000009947007
FIAT
71770989
FIAT
77362087
FIAT
77362242
FIAT
77362354
FIAT
77365939
FIAT
9947938
FIAT
9949173
FIAT
9950865
LANCIA
0000009942904
LANCIA
0000009945821
LANCIA
0000009945822
LANCIA
0000009945823
LANCIA
71770989
LANCIA
77362087
LANCIA
77362242
LANCIA
77365939
LANCIA
9947938
LANCIA
9949173
LANCIA
9950865
A.B.S.
36188OE
A.B.S.
37123
A.B.S.
37123OE
ACDelco
AC677581D
APEC BRAKING
PAD1058
ATE
13046028262
BENDIX
571979B
BENDIX
571979X
BENDIX-AU
DB2010
BORG %26 BECK
BBP1867
BOSCH
0 986 424 545
BOSCH
0 986 491 030
BOSCH
0 986 BB0 161
BOSCH
0 986 TB2 780
BRAKE ENGINEERING
PA1144
BREMBO
P23026
DELPHI
LP1472
E.T.F.
120850
FEBI BILSTEIN
16171
FEBI BILSTEIN
16172
FERODO
FDB1113
FERODO
FDS1113
FERODO
FQT1113
FERODO
FSL1113
FERODO
TAR1113
FRI.TECH.
3080
FTE
BL1657A3
GALFER
B1G10202362
GALFER
B1G10203842
GIRLING
6113331
HELLA
8DB 355 018-371
HERZOG GERMANY
886188
HERZOG GERMANY
887123
ICER
181307
ICER
181307700
JURID
571979D
JURID
571979J
KAWE
81286
LEMFORDER
26284
LPR
05P736
MAGNETI MARELLI
363702160384
MAPCO
6269
MAPCO
6483
METELLI
2202990
METZGER
069200
MEYLE
025 231 7714
MGA
461
MINTEX
MDB1309
MINTEX
MDB1876
NECTO
FD6714A
NECTO
FD6714N
NK
221019
OE
23177144
PAGID
T5114
PEX
7520
QH Benelux
7144
QUINTON HAZELL
BLF1090
QUINTON HAZELL
BP1090
RAMEDER
T0610058
REMSA
069200
REMSA
69200
ROULUNDS RUBBER
677581
SBS
221019
SPIDAN
32372
SWAG
70916171
SWAG
70916172
TEXTAR
2317703
TEXTAR
2317714414
TRISCAN
811015008
TRUSTING
3080
VALEO
168972
VALEO
301142
VALEO
551040
VALEO
597327
VALEO
598142
VALEO
598331
WAGNER
WBP23177A
WOKING
P792300
ZIMMERMANN
231771451
Ograniczenia producenta
TRW
Długość [mm]
87,4
Wysokość [mm]
44,5
Grubość [mm]
14,4
Styk ostrzegawczy o zużyciu
nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Oznaczenie kontrolne
E1 90R 01025/429
ALFA ROMEO 145 (930_)
1.4 i.e. 16V T.S. (103KM / 76kW) benzyna (od 1996.12 do 2001.01)
ALFA ROMEO 145 (930_)
1.6 16V T.S. (112KM / 82kW) benzyna (od 1997.09 do 2000.12)
ALFA ROMEO 145 (930_)
1.6 i.e. 16V T.S. (120KM / 88kW) benzyna (od 1996.12 do 2001.01)
ALFA ROMEO 145 (930_)
1.7 i.e. 16V (129KM / 95kW) benzyna (od 1994.10 do 1996.12)
ALFA ROMEO 145 (930_)
1.8 i.e. 16V (144KM / 106kW) benzyna (od 1998.03 do 2001.01)
ALFA ROMEO 145 (930_)
1.8 i.e. 16V T.S. (140KM / 103kW) benzyna (od 1996.12 do 1998.12)
ALFA ROMEO 145 (930_)
1.9 JTD (105KM / 77kW) olej napędowy (od 1999.02 do 2001.01)
ALFA ROMEO 145 (930_)
1.9 TD (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1994.10 do 1999.02)
ALFA ROMEO 145 (930_)
2.0 16V (155KM / 114kW) benzyna (od 1998.03 do 2001.01)
ALFA ROMEO 145 (930_)
2.0 16V T.S. (150KM / 110kW) benzyna (od 1995.10 do 2001.01)
ALFA ROMEO 146 (930_)
1.4 i.e. 16V T.S. (103KM / 76kW) benzyna (od 1996.11 do 2001.01)
ALFA ROMEO 146 (930_)
1.6 16V T.S. (112KM / 82kW) benzyna (od 1997.09 do 2000.12)
ALFA ROMEO 146 (930_)
1.6 i.e. 16V T.S. (120KM / 88kW) benzyna (od 1996.11 do 2001.10)
ALFA ROMEO 146 (930_)
1.7 i.e. 16V (129KM / 95kW) benzyna (od 1994.12 do 1996.12)
ALFA ROMEO 146 (930_)
1.8 i.e. 16V T.S. (140KM / 103kW) benzyna (od 1996.11 do 2001.01)
ALFA ROMEO 146 (930_)
1.8 i.e. 16V T.S. (144KM / 106kW) benzyna (od 1998.03 do 2001.01)
ALFA ROMEO 146 (930_)
1.9 JTD (105KM / 77kW) olej napędowy (od 1999.02 do 2001.01)
ALFA ROMEO 146 (930_)
1.9 TD (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1994.12 do 1999.02)
ALFA ROMEO 146 (930_)
2.0 16V (155KM / 114kW) benzyna (od 1997.03 do 2001.10)
ALFA ROMEO 146 (930_)
2.0 16V T.S. (150KM / 110kW) benzyna (od 1995.10 do 2001.01)
ALFA ROMEO GTV (916_)
1.8 16V (144KM / 106kW) benzyna (od 1998.05 do 2005.10)
ALFA ROMEO GTV (916_)
2.0 JTS (165KM / 121kW) benzyna (od 2003.04 do 2005.10)
ALFA ROMEO GTV (916_)
2.0 T.SPARK 16V (150KM / 110kW) benzyna (od 1995.06 do 2005.10)
ALFA ROMEO GTV (916_)
2.0 T.SPARK 16V (155KM / 114kW) benzyna (od 1997.09 do 2003.03)
ALFA ROMEO GTV (916_)
2.0 V6 Turbo (202KM / 148kW) benzyna (od 1995.06 do 1998.09)
ALFA ROMEO GTV (916_)
3.0 V6 24V (220KM / 162kW) benzyna (od 1996.10 do 2000.10)
ALFA ROMEO GTV (916_)
3.0 V6 24V (218KM / 160kW) benzyna (od 2000.10 do 2005.10)
ALFA ROMEO GTV (916_)
3.2 V6 24V (240KM / 176kW) benzyna (od 2003.04 do 2005.10)
ALFA ROMEO SPIDER (916_)
1.8 16V (144KM / 106kW) benzyna (od 1998.05 do 2005.04)
ALFA ROMEO SPIDER (916_)
2.0 JTS (165KM / 121kW) benzyna (od 2003.04 do 2005.04)
ALFA ROMEO SPIDER (916_)
2.0 T.SPARK 16V (150KM / 110kW) benzyna (od 1995.06 do 2005.04)
ALFA ROMEO SPIDER (916_)
2.0 T.SPARK 16V (155KM / 114kW) benzyna (od 1998.05 do 2000.08)
ALFA ROMEO SPIDER (916_)
2.0 V6 Turbo (202KM / 148kW) benzyna (od 1998.05 do 2005.04)
ALFA ROMEO SPIDER (916_)
3.0 V6 (192KM / 141kW) benzyna (od 1995.06 do 2005.04)
ALFA ROMEO SPIDER (916_)
3.0 V6 (218KM / 160kW) benzyna (od 1994.09 do 2005.04)
ALFA ROMEO SPIDER (916_)
3.0 V6 24V (220KM / 162kW) benzyna (od 1999.01 do 2003.10)
ALFA ROMEO SPIDER (916_)
3.2 V6 24V (240KM / 176kW) benzyna (od 2003.04 do 2005.04)
FIAT BARCHETTA (183_)
1.8 16V (130KM / 96kW) benzyna (od 1995.04 do 2005.05)
FIAT BRAVO I (182_)
2.0 HGT 20V (147KM / 108kW) benzyna (od 1995.10 do 1998.07)
FIAT BRAVO I (182_)
2.0 HGT 20V (154KM / 113kW) benzyna (od 1998.07 do 2001.10)
FIAT COUPE (175_)
1.8 16V (131KM / 96kW) benzyna (od 1996.03 do 2000.08)
FIAT COUPE (175_)
2.0 20V (147KM / 108kW) benzyna (od 1996.08 do 1998.09)
FIAT COUPE (175_)
2.0 20V (154KM / 113kW) benzyna (od 1998.04 do 2000.08)
FIAT COUPE (175_)
2.0 20V Turbo (220KM / 162kW) benzyna (od 1996.08 do 2000.08)
FIAT MAREA (185_)
2.0 150 20V (147KM / 108kW) benzyna (od 1996.09 do 1999.04)
FIAT MAREA (185_)
2.0 150 20V (150KM / 110kW) benzyna (od 2001.01 do 2002.05)
FIAT MAREA (185_)
2.0 155 20V (154KM / 113kW) benzyna (od 1999.04 do 2001.01)
FIAT MAREA (185_)
2.4 JTD 130 (130KM / 96kW) olej napędowy (od 1999.04 do 2002.05)
FIAT MAREA (185_)
2.4 TD 125 (125KM / 91kW) olej napędowy (od 1996.09 do 1999.04)
FIAT MAREA Weekend (185_)
2.0 150 20V (147KM / 108kW) benzyna (od 1996.09 do 1999.04)
FIAT MAREA Weekend (185_)
2.0 150 20V (150KM / 110kW) benzyna (od 2001.01 do 2002.05)
FIAT MAREA Weekend (185_)
2.0 155 20V (154KM / 113kW) benzyna (od 1999.04 do 2003.02)
FIAT MAREA Weekend (185_)
2.4 JTD 130 (130KM / 96kW) olej napędowy (od 1999.04 do 2002.05)
FIAT MAREA Weekend (185_)
2.4 TD 125 (125KM / 91kW) olej napędowy (od 1996.09 do 1999.04)
FIAT PUNTO (176_)
1.2 16V (86KM / 63kW) benzyna (od 1997.04 do 1999.09)
FIAT PUNTO (176_)
1.6 (88KM / 65kW) benzyna (od 1994.01 do 1997.04)
FIAT PUNTO (176_)
1.7 D (57KM / 42kW) olej napędowy (od 1994.04 do 1997.09)
FIAT PUNTO (176_)
1.7 TD (71KM / 52kW) olej napędowy (od 1994.01 do 1999.09)
FIAT PUNTO (176_)
1.7 TD (69KM / 51kW) olej napędowy (od 1994.01 do 1999.09)
FIAT PUNTO (176_)
1.7 TD (63KM / 46kW) olej napędowy (od 1996.09 do 1999.09)
FIAT PUNTO kabriolet (176_)
60 1.2 (58KM / 43kW) benzyna (od 1994.04 do 2000.06)
FIAT PUNTO kabriolet (176_)
60 1.2 (60KM / 44kW) benzyna (od 1995.05 do 2000.06)
FIAT PUNTO kabriolet (176_)
85 16V 1.2 (86KM / 63kW) benzyna (od 1997.04 do 2000.06)
FIAT PUNTO kabriolet (176_)
90 1.6 (88KM / 65kW) benzyna (od 1994.04 do 1997.04)
FIAT PUNTO Van (176_)
1.7 D (57KM / 42kW) olej napędowy (od 1996.04 do 2000.02)
FIAT PUNTO Van (176_)
1.7 TD (71KM / 52kW) olej napędowy (od 1996.04 do 2000.02)
FIAT TEMPRA (159_)
1.8 i.e. (101KM / 74kW) benzyna (od 1994.10 do 1996.08)
FIAT TEMPRA (159_)
1.8 i.e. (90KM / 66kW) benzyna (od 1993.09 do 1996.08)
FIAT TEMPRA S.W. (159_)
1.6 (86KM / 63kW) benzyna (od 1990.12 do 1993.04)
FIAT TEMPRA S.W. (159_)
1.6 i.e. (75KM / 55kW) benzyna (od 1992.10 do 1996.08)
FIAT TEMPRA S.W. (159_)
1.6 i.e. (90KM / 66kW) benzyna (od 1994.06 do 1996.08)
FIAT TEMPRA S.W. (159_)
1.8 i.e. (101KM / 74kW) benzyna (od 1994.10 do 1996.08)
FIAT TEMPRA S.W. (159_)
1.8 i.e. (90KM / 66kW) benzyna (od 1993.09 do 1996.08)
FIAT TIPO (160_)
1.1 (56KM / 41kW) benzyna (od 1988.01 do 1991.10)
FIAT TIPO (160_)
1.6 i.e. (78KM / 57kW) benzyna (od 1990.07 do 1993.01)
FIAT TIPO (160_)
1.6 i.e. (90KM / 66kW) benzyna (od 1988.02 do 1991.05)
FIAT TIPO (160_)
1.8 i.e (97KM / 71kW) benzyna (od 1993.03 do 1995.04)
FIAT TIPO (160_)
1.8 i.e. (101KM / 74kW) benzyna (od 1994.10 do 1995.10)
FIAT TIPO (160_)
1.8 i.e. (90KM / 66kW) benzyna (od 1993.09 do 1995.04)
LANCIA DEDRA (835_)
1.6 16V (103KM / 76kW) benzyna (od 1996.01 do 1999.07)
LANCIA DEDRA (835_)
1.8 16V LE (113KM / 83kW) benzyna (od 1996.03 do 1999.07)
LANCIA DEDRA (835_)
1.8 GT 16V (131KM / 96kW) benzyna (od 1996.03 do 1999.07)
LANCIA DEDRA (835_)
1.8 i.e. (101KM / 74kW) benzyna (od 1994.07 do 1999.07)
LANCIA DEDRA (835_)
1.9 TDS (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1989.04 do 1999.07)
LANCIA DEDRA (835_)
2.0 i.e. (113KM / 83kW) benzyna (od 1989.09 do 1999.07)
LANCIA DEDRA SW (835_)
1.6 16V (103KM / 76kW) benzyna (od 1996.01 do 1999.07)
LANCIA DEDRA SW (835_)
1.8 16V LE (113KM / 83kW) benzyna (od 1996.03 do 1999.07)
LANCIA DEDRA SW (835_)
1.8 GT 16V (131KM / 96kW) benzyna (od 1996.03 do 1999.07)
LANCIA DEDRA SW (835_)
1.8 i.e. (101KM / 74kW) benzyna (od 1994.07 do 1999.07)
LANCIA DEDRA SW (835_)
1.9 TDS (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1994.07 do 1999.07)
LANCIA DELTA II (836_)
1.6 i.e. (90KM / 66kW) benzyna (od 1996.03 do 1999.08)
LANCIA DELTA II (836_)
1.6 i.e. 16V (103KM / 76kW) benzyna (od 1996.01 do 1999.08)
LANCIA DELTA II (836_)
1.8 i.e. (103KM / 76kW) benzyna (od 1993.06 do 1999.08)
LANCIA DELTA II (836_)
1.8 i.e. 16V (113KM / 83kW) benzyna (od 1996.03 do 1999.08)
LANCIA DELTA II (836_)
1.8 i.e. 16V GT (131KM / 96kW) benzyna (od 1996.03 do 1999.08)
LANCIA DELTA II (836_)
2.0 16V (139KM / 102kW) benzyna (od 1993.06 do 1999.08)
LANCIA DELTA II (836_)
2.0 16V Turbo (186KM / 137kW) benzyna (od 1993.06 do 1999.08)
LANCIA DELTA II (836_)
2.0 16V Turbo (193KM / 142kW) benzyna (od 1996.07 do 1999.08)

Marka części hamulcowych TRW

Producent tarcz i klocków hamulcowych TRW łączy wysoką jakość procesów obróbki mechanicznej z precyzyjnie kontrolowanym zestawem surowców, produkując najbezpieczniejsze, najwyższej jakości rozwiązania hamulcowe do pojazdów użytkowych - osobowych samochodów oraz ciężarowych. Każdy element tarcz i klocków hamulcowych jest zrealizowany w taki sposób, by stanowił harmonijny składnik procesu hamowania i możliwości kontroli Twojej jazdy na drodze nawet w ekstremalnych warunkach. Z tego powodu tarcze i klocki hamulcowe TRW wiążą się zdecydowanie z łatwiejszym montażem do wybranego samochodu, TRW to także jakość godna zaufania dla i szeroki wachlarz solidnych części samochodowych, z pomocą których możesz śmiało i komfortowo jeździć. TRW bardzo dużo inwestuje w proces sprawdzania i testowania tarcz i klocków hamulcowych zanim dopuści je do produkcji pełnowymiarowej i dalszej sprzedaży - w procesie rygorystycznej kontroli jakości tarcze i klocki hamulcowe poddawane są licznym badaniom fizycznym, termo cieplnym, wytrzymałościowym. Poddając części wyczerpującemu procesowi testowania pewne jest to, że części dostarczone przez markę TRW są w pełni jakościowe - wyróżniają się wysoką zawartością węgla, co znacznie wpływa na niski stopień kurczliwości, dzięki temu także produkty dostarczone do Twojego samochodu są dużo bardziej wytrzymałe.Tarcze i klocki hamulcowe mają wysoką odporność na zużycie nawet w najtrudniejszych warunkach. Wybór hamulców TRW to gwarancja bezpieczeństwa i solidności. Na tych produktach można z pewnością polegać w codziennej pracy a szeroki wybór tarcz i klocków hamulcowych sprawia, że możemy dobrać najbardziej hamulcowe odpowiednie rozwiązanie do swojego samochodu - nawet takiego, które wymaga skomplikowanych części.

Tarcze hamulcowe TRW

Z ponad 1250 numerami katalogowymi części pokrywającymi 98% europejskiego parku samochodowego, TRW - czołowy producent na niezależnym rynku części zamiennych jest godnym zaufania partnerem w budowaniu pozycji twojej firmy. Zapewnij swoim klientom doskonałe usługi za sprawą gamy hamulców tarczowych , która oferuje najwyższą jakość i coraz szerszy zakres zastosowań, zawdzięczając to wszystko ponad 100-letniemu doświadczeniu TRW.
Tarcze hamulcowe TRW zapewniają ci:
  • 98% pokrycia potrzeb europejskiego parku samochodowego
  • Tarcze hamulcowe, które przewyższają wymogi specyfikacji oryginalnego wyposażenia (OE)

12 milionów powodów, by zaufać tarczom hamulcowym TRW

TRW co roku produkuje ponad 12 milionów tarcz hamulcowych, zarówno w zakresie oryginalnego wyposażenia, jak i dla niezależnego rynku części zamiennych na całym świecie, możesz więc zaufać liderom rynku. A ponieważ zawsze jesteśmy w czołówce pod względem innowacyjności, otrzymujesz absolutnie najnowsze rozwiązania w technologii wytwarzania hamulców tarczowych, gwarantujące ci możliwość zaoferowania wyższego poziomu usług swoim klientom.

Tarcze hamulcowe lakierowane na czarno

  • Oryginalne wyposażenie TRW nigdy nie jest kopią istniejącego modelu – jest ono projektowane i budowane od podstaw, aby sprostać rzeczywistym wyzwaniom, z jakimi mierzą się codziennie twoi klienci. Aby zapewnić zwiększoną odporność na korozję i wysokie parametry użytkowe, nasz dział ds. rozwoju produktów stworzył pierwsze w branży – hamulce tarczowe lakierowane na czarno.
  • Poprzez pokrycie części tarczy specjalnym czarnym lakierem, tworzy się jednolita powierzchnia stanowiąca dodatkową barierę ochronną przeciw korozji. Lakier został specjalnie opracowany w zakładzie TRW zajmującym się oryginalnym wyposażeniem i zapewnia wykończenie tarczy połyskliwą powłoką (dla kierowców zwracających uwagę na detale liczy się też ładny wygląd).
  • Chcemy zagwarantować, by montażyści wykonywali doskonałą usługę dla swoich klientów, ułatwiając im szybki montaż. To jeszcze jedna korzyść z naszej gamy powlekanej czarnym lakierem. Te tarcze hamulcowe opakowane są w papier antykorozyjny, który pochłania wilgoć. Nie trzeba zatem smarować tarcz olejem ani środkiem antykorozyjnym, który musi być zmyty przed montażem. Po prostu wyjmujesz je z pudełka i przystępujesz do pracy, przez co oszczędzasz czas i pieniądze.
  • Ta innowacja opiera się na najnowszych odkryciach poczynionych w drodze bezpośrednich badań i rozwijania stosunków, jakie firma TRW utrzymuje z najważniejszymi producentami samochodów na świecie, tak więc nabywcy naszych rozwiązań mogą zapewnić wartość dodaną swoim własnym klientom.

Tarcze hamulcowe TRW o wysokiej zawartości węgla

Ponieważ nasze tarcze o wysokiej zawartości węgla są projektowane nie tylko pod kątem zgodności z normami, ale również z myślą o stworzeniu rzeczywiście najlepszego rozwiązania na świecie, mogą przewyższać wymagania specyfikacji producenta. Oferują one wyższe parametry w zakresie rozprowadzania ciepła, większą stabilność pracy i najlepsze parametry użytkowe.
Tarcze o wysokiej zawartości węgla spełniają wciąż rosnące potrzeby w zakresie ciężaru, wydajności hamowania i właściwości NVH (hałas, wibracje, uciążliwość działania). Przy coraz większej liczbie producentów samochodów wprowadzających tarcze o wysokiej zawartości węgla jako wyposażenie standardowe, zapewniamy, że możesz polegać na pokryciu bardzo dużej części potrzeb rynku przez naszą gamę części zamiennych.
A to dlatego, że:
  • Tarcze wytwarzane z wysoką zawartością węgla posiadają optymalną przewodność cieplną pozwalającą utrzymać niższą temperaturę pracy i w wyniku tego, zapewnić bardziej stałą wydajność hamowania
  • Jest mniej prawdopodobne, że tarcza hamulcowa o wysokiej zawartości węgla odkształci się, co oznacza mniej problemów związanych z parametrami użytkowymi
  • Wysoka zawartość węgla poprawia właściwości w zakresie rozpraszania ciepła przez tarcze, zapewniając większą stabilność i zwiększoną odporność na odkształcenia i pęknięcia wskutek czynników termicznych
  • Tarcze o wysokiej zawartości węgla pomagają również eliminować hałas i drgania

Stymulowanie rozwoju firmy poprzez szybszy montaż tarcz hamulcowych

Istnieje szeroki asortyment tarcz TRW, które są dostarczane wraz ze śrubami mocującymi, tak więc nigdy nie trzeba używać ponownie starych, zużytych i skorodowanych mocowań. Śruby mocujące często zostają uszkodzone podczas wymiany tarcz hamulcowych i nie mogą być ponownie użyte. Dołączając śruby mocujące do naszych tarcz hamulcowych, sprawiliśmy, , że dokonujesz ich wymiany łatwiej, szybciej i bezpieczniej niż kiedykolwiek dotąd. W przypadku większości naszych produktów, otrzymasz wszystko, czego potrzebujesz w jednym pudełku TRW. Oznacza to, że możesz oferować tak samo doskonałą usługę za każdym razem – i że twój klient w każdym przypadku może polegać na najwyższych parametrach pracy.

Mniejsze tolerancje w tarczach hamulcowych

Kiedy projektujemy nasze oryginalne wyposażenie, poddajemy kontroli każdy detal każdej części i nie uznajemy kompromisów, jeśli chodzi o surowce albo tolerancje podczas obróbki mechanicznej. Wszystkie nasze odlewy są wykonane z najwyższej jakości materiału GG20 lub GG15HC w przypadku tarcz o wysokiej zawartości węgla. Zachowujemy ścisłą kontrolę nad trzema innymi wartościami tolerancji: DTV (odchylenia w grubości tarczy) nigdy nie przekracza 12 µm; tolerancja wykończenia (Run Out) nigdy nie przekracza 30 µm; środkowy otwór zawsze odpowiada normie H8. Oznacza to nieskomplikowany montaż i komfortowe parametry działania pozwalające uniknąć niespodzianek.

Bezpieczeństwo tarcz hamulcowych z żeliwem

Ponieważ zobowiązaliśmy się do wytwarzania najbezpieczniejszych i najwyższej jakości tarcz hamulcowych, do produkcji wysokiej klasy szarego żeliwa używany jest starannie kontrolowany zestaw surowców. Nie wystarczy jakość procesów mechanicznej obróbki – już od fazy początkowego odlewu musi to być jak najlepsze połączenie dla uzyskania najwyższych końcowych parametrów działania.

Wszechstronne testy TRW zapewniają:

  • Wysoką zawartość węgla (lejność ułatwia odlewanie i obróbkę maszynową oraz oznacza niski stopień kurczliwości)
  • Niską temperaturę topnienia (1140°C- 1200°C)
  • Wysoką odporność na zużycie
  • Wysoką pojemność cieplną
  • Wysoką wytrzymałość na rozciąganie i ściskanie, zapewniając wysoki poziom sztywności
  • W celu zapewnienia najwyższego poziomu bezpieczeństwa odlewy są poddawane rozmaitym rygorystycznym testom i kontrolom, zanim zostaną zatwierdzone do obróbki maszynowej.

Zwiększone bezpieczeństwo za sprawą łożysk i pierścienia czujnika ABS

Oferujemy również gamę tarcz hamulcowych z wbudowanymi łożyskami, pierścieniami czujników ABS i akcesoriami montażowymi. Bardzo ułatwia to czynności, gdy trzeba wykonać montaż, ponieważ te kluczowe dla bezpieczeństwa elementy nierzadko zostają uszkodzone podczas wymiany tarczy. Użycie starego, zużytego lub uszkodzonego łożyska może także zwiększyć ryzyko uszkodzenia samej tarczy. Hamulce tarczowe TRW z wbudowanymi łożyskami kół są montowane w sposób zapewniający prawidłowe dociśnięcie łożyska. Zapewnimy dostawę zarówno pierścienia zębatego, jak i magnetycznego czujnika ABS, zależnie od zastosowania.

Wszechstronne bezpieczeństwo dzięki klockom hamulcowym i tarczom TRW

TRW produkuje nie tylko klocki i tarcze hamulcowe, ale również wszelkiego typu rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa pojazdów, dlatego nikt nie wie lepiej od nich, na czym polega współdziałanie poszczególnych elementów, aby zwiększyć do maksimum wydajność układu hamowania i zapewnić ochronę pasażerom we wnętrzu samochodu. TRW projektuje i tworzy nasze tarcze w taki sposób, by stanowiły zrównoważony element układu hamulcowego. To właśnie dlatego tarcze i klocki hamulcowe TRW oznaczają dla Ciebie najskuteczniejszy montaż i najwyższą jakość.

A TERAZ COŚ O KLOCKACH HAMULCOWYCH TRW!

Życie polega na zwiększaniu swoich możliwości we wszystkim, co robimy. Dzięki klockom hamulcowym TRW możesz zaoferować swoim klientom znakomitą wydajność. Klocki TRW Aftermarket są najlepsze w branży, zapewniając w każdych warunkach wysoką jakość i niezawodne parametry pracy, którym możesz zaufać. Jesteśmy wiodącymi specjalistami na rynku, jeśli chodzi o układy hamulcowe, skorzystaj więc z naszego doświadczenia. Damy ci pewność, że będziesz mógł oferować najlepsze usługi, a systemy związane z bezpieczeństwem w pojazdach twoich klientów będą optymalnie działać na drodze za każdym razem.

Lepsze parametry użytkowe klocków hamulcowych dzięki COTEC

Nasi badacze znaleźli metodę, aby zapewnić jak najlepszą jakość przy wymianie przednich lub tylnych klocków hamulcowych. Ma ona nazwę COTEC.

Ta nowoczesna powłoka silikatowa jest stosowana do materiału ciernego zamiennych klocków hamulcowych, zapewniając lepszy kontakt między tarczą a klockiem hamulcowym.

Klocki hamulcowe TRW COTEC zapewniają drogę hamowania krótszą aż do siedmiu metrów w porównaniu z innymi wysokiej klasy klockami hamulcowymi przy pierwszych kilku zatrzymaniach po wymianie klocków (okres dopasowywania się klocków). Ta innowacyjna technologia oznacza, że pozostawiamy w tyle wszystkich największych konkurentów pod względem parametrów pracy w okresie dopasowywania się klocka, gdy współczynnik tarcia jest niższy niż zwykle.

Podjęliśmy decyzję o zastosowaniu powłoki COTEC we wszystkich naszych klockach hamulcowych, ponieważ ma ona wpływ na bezpieczeństwo od chwili opuszczenia warsztatu przez kierowcę. Ponad 90% klocków hamulcowych sprzedawanych przez TRW w Europie, ma już powłokę COTEC.

 DTEC wzmacnia gamę COTEC

Dodatkowo do COTEC, opracowaliśmy DTEC, najwyższej klasy klocek ceramiczny o niskiej emisji pyłów, w którym do wszystkich zalet bezpieczeństwa oferowanych przez naszą główną gamę klocków powlekanych COTEC dołącza się technologia niskiej emisji pyłów, by obniżyć poziom zapylenia powierzchni felgi aż o 45%. Możesz więc teraz oferować swoim klientom wartość dodaną w postaci klocków hamulcowych DTEC pozwalających utrzymać czystsze koła.

Lider w dziedzinie hamowania

Jako lider pośród dostawców systemów hamowania, jesteśmy z siebie dumni, oferując najwyższe standardy we wszystkich naszych klockach hamulcowych do pojazdów. Zapewnia nam to:

Pełna kontrola
Dla 100% własnej produkcji klocków hamulcowych TRW może gwarantować jakość części spełniającą nasze rygorystyczne normy
Unikalne i precyzyjne procedury wytwarzania
TRW projektuje i wytwarza cały układ hamulcowy. Zajmuje on centralne miejsce w naszej działalności.
 
Produkcja klocków wyniesiona do rangi sztuki

Rozumiemy znaczenie materiału ciernego w produkcji klocków hamulcowych. Opracowywanie składu materiału ciernego we własnych zakładach pozwala nam uzyskać doskonałe połączenie surowców - od gumy po grafit, stwarzając najwyższe parametry bezpieczeństwa w każdych warunkach.

Nasza procedura wypalania polega na rozgrzaniu klocków do temperatury 600-700oC, co pozwala skrócić czas dopasowywania się klocka i zmniejszyć zjawisko początkowego zaniku siły hamowania. Automatyczne prasy do formowania pozwalają nam stosować technologię głębokiego formowania, w wyniku której powstaje bardziej spójna gęstość i porowatość. Kierowcom, którzy opuszczą warsztat z naszymi zamiennymi klockami hamulcowymi, zamontowanymi w swoich samochodach, przyniosą one poprawę komfortu podróżowania z powodu zminimalizowania poziomu drgań i szumów.

Tarcze i klocki hamulcowe sprawdzane i testowane, aby uzyskać doskonałą jakość

Każdy element naszych klocków hamulcowych dla rynku usług posprzedażnych jest wielokrotnie testowany, włącznie z niezwykle ważnymi płytkami, do których mocowany jest materiał cierny. Aby zapobiec rozwijaniu się korozji na płytce stosujemy powłokę proszkową, a specjalna konstrukcja opracowana przez TRW pomaga zapewnić wytrzymałość klocka hamulcowego na duże siły ścinające oraz wysokie temperatury.

Więcej niż same tarcze i klocki hamulcowe

Dzięki zaawansowanym procesom produkcji i testom, jakie wykonujemy w TRW, możemy dać gwarancję na nasze części, ale nasze usługi obejmują jeszcze znacznie więcej. Kiedy potrzebujesz klocków hamulcowych na wymianę, możesz poprosić nas telefonicznie o dostarczenie produktu, który idealnie odpowiada twoim dokładnym wymaganiom i w którym przejawia się nasza specjalistyczna wiedza i doświadczenie.

Dostarczymy ci wszystkie akcesoria montażowe wymagane do wykonania szybkiego montażu, a nasza gwarancja na 36 miesięcy, 31 068 mil (50 000 km) będzie stanowić wartość dodaną dla twojej firmy, jak również zapewni spokój i poczucie bezpieczeństwa twoim klientom.

Dbamy o hamulce samochodowe – i dbamy o środowisko

Wszyscy mamy obowiązek chronić środowisko, zatem udoskonaliliśmy jeszcze bardziej metody produkcji naszych klocków hamulcowych. Dzięki używaniu wysoce zaawansowanego systemu wypalania rozgrzanych płytek zamiast tradycyjnego wypalania płomieniem, oszczędzamy energię i wytwarzamy niższe emisje CO2 – to praktyka będąca obecnie standardem w przypadku oryginalnego wyposażenia (OE). TRW wprowadziło również pierwszy program produktowy przyjaznych dla środowiska klocków hamulcowych do samochodów przewożących pasażerów w Europie, co oznacza, że nigdy nie używamy materiałów takich jak ołów, rtęć, kadm, antymon, mosiądz ani molibden.

Dbamy o części układu hamulcowego – i ty również o to dbasz

Jako wiodący producent układów hamulcowych na globalnym rynku usług posprzedażnych wykazujemy energię, pasję i zaangażowanie, by zagwarantować, że nasze produkty naprawdę wyróżniają się spośród innych. Próbując wciąż ulepszać i rozszerzać naszą gamę klocków i tarcz hamulcowych, jak również zacisków i szczęk hamulcowych, zrobiliśmy wszystko, aby dostawa i wymiana klocków hamulcowych odbywała się w sposób bezstresowy. Dzięki liczącej ponad 100 lat historii wytwarzania przez nas oryginalnego wyposażenia, mamy doświadczenie niezbędne by dokonać prawdziwego postępu w zakresie bezpieczeństwa samochodów w całej Europie.

Film: tarcze hamulcowe TRW - Prawdziwe Oryginały Poznaj Guido Orth-Gauch, muzyka jazzowego i specjalistę w firmie TRW. Guido chce, aby wszyscy odbiorcy otrzymali to samo: najwyższą jakość. Dowiedz się, w jaki sposób prawdziwe oryginały czynią z firmy TRW wiodącego dostawcę na rynku aftermarket https://www.trwaftermarket.com/klockihamulcowe Testy dowodzą, że nowa powłoka cierna TRW przyczynia się do skrócenia drogi hamowania nawet o 7 metrów - to różnica, która może uratować Ci życie. Główny bohater filmu mówi o tym, że jest naprawdę dumny z tego, że są wiodącym na rynku światowej klasy dostawcą, który oferuje klocki hamulcowe z dopasowanymi akcesoriami, aby można je było właściwie zamontować już za pierwszym razem. TRW obsługuje 98% rynku motoryzacyjnego, więc klocki hamulcowe tej marki można je stosować niemal w każdym pojeździe. Firma TRW ma ponad 100 lat doświadczenia jako producent oryginalnego wyposażenia.
Ocena produktu: Data napisania recenzji:

Bezproblemowa transakcja

Dokładamy wszelkich starań, by opinie pochodziły od klientów, którzy używali produktu lub go nabyli. Opinie są zbierane, weryfikowane i publikowane zgodnie z zasadami opisanymi w regulaminie sklepu.