Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
  • MARTEC AUTOMOTIVE
    al. M.B. Fatimskiej 16
    33-100 Tarnów
    NIP: 8733276311
  • E-mail:hamulce@martec.pl
  • Telefon:14 689 11 24
  • Obsługa sklepu dostępna:dni robocze 8:00-17:00 soboty 8:00 -13:00
Klocki hamulcowe TRW GDB1305

Klocki hamulcowe TRW GDB1305

TRW
Średnia ocena (5/5):
(głosów 1)

Dostępność: Zapytaj sprzedawcę

Czas wysyłki: 48 h

Koszt wysyłki: od 13 zł

Numer katalogowy: GDB1305

Stan magazynowy:

Kod EAN: 3322937186570

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: 2 lata

Grubość [mm]: 11

Długość [mm]: 105

Rodzaj produktu: Klocki hamulcowe

Strona montażu: oś tylna

Nasza cena brutto: 87 zł / kpl.

Cena katalogowa: 98 zł

Oszczędzasz: 11 zł

Raty PayU

Rata już od: miesięcznie

Chwilowo niedostępny

  • Opis produktu
  • Numery zamienne
  • Parametry
  • Zastosowanie
  • O producencie
  • Akcesoria (6)
  • Video (1)
  • Opinie (1)

Podana cena brutto dotyczy 1 kpl klocków hamulcowych do naprawy hamulców jednej osi (zazwyczaj 4 szt. klocków).

CITROEN
1722 01
CITROEN
4251 46
CITROEN
4251 97
CITROEN
4252 57
CITROEN
4252 71
CITROEN
4252 74
CITROEN
4254 42
CITROEN
4254 90
CITROEN
95659341
CITROEN
95 666 971
CITROEN
E 172 201
PEUGEOT
4250 42
PEUGEOT
4250 71
PEUGEOT
4251 04
PEUGEOT
4251 46
PEUGEOT
4251 48
PEUGEOT
4251 96
PEUGEOT
4252 56
PEUGEOT
4252 57
PEUGEOT
4252 71
PEUGEOT
4252 74
PEUGEOT
4253 11
PEUGEOT
4254 42
PEUGEOT
4254 90
PEUGEOT
95659341
PEUGEOT
E 171 587
PEUGEOT
E 172 201
PEUGEOT
E 172 219
RENAULT
77 01 202 210
RENAULT
77 01 202 308
RENAULT
77 01 202 662
RENAULT
77 01 204 626
RENAULT
77 01 204 664
RENAULT
77 01 204 845
RENAULT
77 01 207 034
RENAULT
86 71 000 303
RENAULT
86 71 016 190
A.B.S.
36580
A.B.S.
36580OE
ACDelco
AC435881D
ACDelco
AC742881D
APEC BRAKING
PAD891
ATE
13046029832
ATE
13046038232
ATE
13046039262
ATE
13046039542
BENDIX
571334B
BENDIX
571334X
BENDIX
571335B
BENDIX
571335X
BENDIX
571476B
BENDIX
571476X
BENDIX
571744B
BENDIX
571747B
BORG %26 BECK
BBP1401
BORG %26 BECK
BBP1545
BOSCH
0 986 460 970
BOSCH
0 986 461 149
BOSCH
0 986 495 236
BOSCH
0 986 AB3 938
BOSCH
0 986 TB2 078
BOSCH
0 986 TB2 515
BOSCH
0 986 TB2 517
BOSCH
0 986 TB2 518
BOSCH
F 026 000 037
BRAKE ENGINEERING
PA446
BREMBO
P61032
DELPHI
LP0699
DELPHI
LP1118
DELPHI
LP1778
DELPHI
LP699
E.T.F.
120217
E.T.F.
120277
FEBI BILSTEIN
116161
FEBI BILSTEIN
16189
FEBI BILSTEIN
16222
FEBI BILSTEIN
16409
FEBI BILSTEIN
16415
FERODO
FDB558
FERODO
FDB558-D
FERODO
FDB877
FERODO
FDS558
FERODO
FQT558
FERODO
FSL558
FERODO
FSL877
FERODO
TAR558
FERODO
TAR877
FTE
BL1112A1
FTE
BL1313A2
GALFER
B1G10202162
GALFER
B1G10205222
GIRLING
6113053
HELLA
8DB 355 018-951
HERZOG GERMANY
886580
ICER
180535
ICER
180649
ICER
180724
JURID
571334D
JURID
571334J
JURID
571335D
JURID
571335J
JURID
571335JAS
JURID
571476D
JURID
571476J
JURID
571744J
JURID
571744JAS
JURID
571747D
JURID
571747J
JURID
571747JAS
KAWE
80765
KAWE
80868
KAWE
81161
LEMFORDER
26148
LPR
05P275
LPR
05P307
LPR
05P582
MAGNETI MARELLI
363702160216
MAGNETI MARELLI
363702160326
MAGNETI MARELLI
363702160651
MAGNETI MARELLI
363702160921
MAGNETI MARELLI
363702161065
MAGNETI MARELLI
363702161150
MAPCO
6389
MAPCO
6454
METELLI
2200380
METELLI
2200382
METELLI
2201420
METZGER
014450
MEYLE
025 209 7311
MEYLE
025 209 7311/PD
MGA
212
MINTEX
MDB1316
MINTEX
MDB1339
MINTEX
MDB1668
MINTEX
MDB2555
MINTEX
MDB2868
MINTEX
MDK0025
MINTEX
MDK0027
MINTEX
MDK0179
NECTO
FD6065A
NECTO
FD6065N
NECTO
FD6373A
NECTO
FD6373N
NK
223728
NK
223925
NK
223928
NK
229955
OPTIMAL
9476
OPTIMAL
9639
OPTIMAL
9871
OE
20974110
PAGID
T6065
PAGID
T9033
PAGID
T9049
PAGID
T9053
PEX
7062
PEX
7062S
PEX
7253
PEX
7253S
QH Benelux
2464
QH Benelux
2733
QH Benelux
2862
QH Benelux
7008
QUINTON HAZELL
814402
QUINTON HAZELL
820800
QUINTON HAZELL
820801
QUINTON HAZELL
820803
QUINTON HAZELL
820805
QUINTON HAZELL
BLF756
QUINTON HAZELL
BLF998
QUINTON HAZELL
BP454
QUINTON HAZELL
BP604
QUINTON HAZELL
BP605
QUINTON HAZELL
BP752
RAMEDER
T0600054
RAMEDER
T0610473
RAMEDER
T0610716
REMSA
014406
REMSA
014450
REMSA
014460
REMSA
014470
REMSA
14406
REMSA
14450
REMSA
14460
REMSA
14470
REMSA
814402
REMSA
820800
REMSA
820801
REMSA
820803
REMSA
820805
ROADHOUSE
814402
ROADHOUSE
820800
ROADHOUSE
820801
ROADHOUSE
820803
ROADHOUSE
820805
ROULUNDS RUBBER
435881
ROULUNDS RUBBER
742881
RUVILLE
D00013130
SBS
223728
SBS
223925
SBS
223928
SCT GERMANY
SP215
SPIDAN
30975
SPIDAN
31127
SWAG
60916189
SWAG
62916222
TEXTAR
2097311005
TEXTAR
2097401
TEXTAR
2097405
TEXTAR
2138802
TRISCAN
811010943
TRISCAN
811025001
TRISCAN
811025018
TRUSTING
0402
VAICO
V220001
VALEO
168377
VALEO
168505
VALEO
301396
VALEO
597106
VALEO
597135
VALEO
598061
VALEO
598396
VALEO
601091
WAGNER
WBP20973A
WAGNER
WBP21600A
WOKING
P044306
WOKING
P044350
WOKING
P044370
WOKING
P308302
WOKING
P308312
ZIMMERMANN
209731101
ZIMMERMANN
209741101
ZIMMERMANN
213881801
Ograniczenia producenta
BENDIX
Styk ostrzegawczy o zużyciu
przygotowany dla wskaźnika zużycia
Oznaczenie kontrolne
E2 90R 01125/001
Wysokość [mm]
54,7
Długość [mm]
105
Grubość [mm]
11
CITROËN SAXO (S0, S1)
1.6 (90KM / 66kW) benzyna (od 1996.02 do 2003.06)
CITROËN SAXO (S0, S1)
1.6 (101KM / 74kW) benzyna (od 2001.02 do 2004.04)
CITROËN SAXO (S0, S1)
1.6 (120KM / 88kW) benzyna (od 1996.02 do 2004.04)
CITROËN SAXO (S0, S1)
1.6 VTL,VTR (88KM / 65kW) benzyna (od 1996.05 do 2003.06)
CITROËN SAXO (S0, S1)
1.6 VTS (118KM / 87kW) benzyna (od 1996.06 do 2003.09)
CITROËN SAXO (S0, S1)
1.6 VTS (98KM / 72kW) benzyna (od 2000.09 do 2003.09)
CITROËN XSARA (N1)
1.6 16V (109KM / 80kW) benzyna (od 2000.09 do 2005.03)
CITROËN XSARA (N1)
1.6 i (88KM / 65kW) benzyna (od 1997.04 do 2000.09)
CITROËN XSARA (N1)
1.8 i 16V (110KM / 81kW) benzyna (od 1997.04 do 2000.09)
CITROËN XSARA (N1)
1.8 i Aut. (101KM / 74kW) benzyna (od 1997.04 do 2000.09)
CITROËN XSARA (N1)
2.0 16V (132KM / 97kW) benzyna (od 1998.07 do 2000.09)
CITROËN XSARA (N1)
2.0 16V (136KM / 100kW) benzyna (od 2000.09 do 2005.03)
CITROËN XSARA (N1)
2.0 HDi 109 (109KM / 80kW) olej napędowy (od 2001.05 do 2005.03)
CITROËN XSARA (N1)
2.0 HDi 90 (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1999.02 do 2005.03)
CITROËN XSARA Break (N2)
1.4 i (75KM / 55kW) benzyna (od 1997.10 do 2005.08)
CITROËN XSARA Break (N2)
1.6 16V (109KM / 80kW) benzyna (od 2000.09 do 2005.08)
CITROËN XSARA Break (N2)
1.6 i (88KM / 65kW) benzyna (od 1997.10 do 2000.09)
CITROËN XSARA Break (N2)
1.8 i (90KM / 66kW) benzyna (od 1997.10 do 2000.09)
CITROËN XSARA Break (N2)
1.8 i 16V (110KM / 81kW) benzyna (od 1997.10 do 2000.09)
CITROËN XSARA Break (N2)
1.8 i Aut. (101KM / 74kW) benzyna (od 1997.10 do 2000.09)
CITROËN XSARA Break (N2)
1.9 TD (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1997.10 do 2000.09)
CITROËN XSARA Break (N2)
2.0 16V (132KM / 97kW) benzyna (od 1998.07 do 2000.09)
CITROËN XSARA Break (N2)
2.0 16V (136KM / 100kW) benzyna (od 2000.09 do 2005.08)
CITROËN XSARA Break (N2)
2.0 HDi 109 (109KM / 80kW) olej napędowy (od 2001.05 do 2005.08)
CITROËN XSARA Break (N2)
2.0 HDI 90 (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1999.02 do 2005.08)
CITROËN XSARA coupe (N0)
1.6 16V (109KM / 80kW) benzyna (od 2000.09 do 2005.03)
CITROËN XSARA coupe (N0)
1.6 i (88KM / 65kW) benzyna (od 1998.02 do 2000.09)
CITROËN XSARA coupe (N0)
1.8 i (101KM / 74kW) benzyna (od 1998.02 do 2000.09)
CITROËN XSARA coupe (N0)
1.8 i 16V (110KM / 81kW) benzyna (od 1998.02 do 2000.09)
CITROËN XSARA coupe (N0)
1.9 TD (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1998.02 do 2000.09)
CITROËN XSARA coupe (N0)
2.0 16V (136KM / 100kW) benzyna (od 2000.09 do 2005.03)
CITROËN XSARA coupe (N0)
2.0 HDi 109 (109KM / 80kW) olej napędowy (od 2001.05 do 2005.03)
CITROËN XSARA coupe (N0)
2.0 HDI 90 (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1999.02 do 2005.03)
CITROËN XSARA coupe (N0)
2.0 i 16V (163KM / 120kW) benzyna (od 1998.02 do 2005.03)
CITROËN XSARA Nadwozie pełne / liftback (N3_)
2.0 HDi (90KM / 66kW) olej napędowy (od 2000.09 do 2005.03)
CITROËN XSARA nadwozie zamknięte / kombi
2.0 HDi (90KM / 66kW) olej napędowy (od 2000.09 do 2005.03)
CITROËN ZX (N2)
1.1 (60KM / 44kW) benzyna (od 1991.03 do 1997.06)
CITROËN ZX (N2)
1.4 (75KM / 55kW) benzyna (od 1991.03 do 1997.06)
CITROËN ZX (N2)
1.6 (90KM / 66kW) benzyna (od 1994.07 do 1997.10)
CITROËN ZX (N2)
1.6 i (88KM / 65kW) benzyna (od 1991.03 do 1997.06)
CITROËN ZX (N2)
1.8 (111KM / 82kW) benzyna (od 1996.04 do 1997.10)
CITROËN ZX (N2)
1.8 (103KM / 76kW) benzyna (od 1991.03 do 1997.10)
CITROËN ZX (N2)
1.8 D (60KM / 44kW) olej napędowy (od 1993.06 do 1997.06)
CITROËN ZX (N2)
1.8 i (101KM / 74kW) benzyna (od 1992.07 do 1997.06)
CITROËN ZX (N2)
1.8 i 16V (110KM / 81kW) benzyna (od 1996.01 do 1997.06)
CITROËN ZX (N2)
1.9 (131KM / 96kW) benzyna (od 1991.03 do 1993.09)
CITROËN ZX (N2)
1.9 D (64KM / 47kW) olej napędowy (od 1991.03 do 1997.06)
CITROËN ZX (N2)
1.9 D (68KM / 50kW) olej napędowy (od 1993.07 do 1997.06)
CITROËN ZX (N2)
1.9 DT (88KM / 65kW) olej napędowy (od 1994.07 do 1997.10)
CITROËN ZX (N2)
1.9 DT (92KM / 68kW) olej napędowy (od 1992.06 do 1994.06)
CITROËN ZX (N2)
1.9 i (120KM / 88kW) benzyna (od 1991.03 do 1997.06)
CITROËN ZX (N2)
1.9 TD (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1992.07 do 1997.06)
CITROËN ZX (N2)
2.0 (166KM / 122kW) benzyna (od 1996.09 do 1997.10)
CITROËN ZX (N2)
2.0 (122KM / 90kW) benzyna (od 1994.07 do 1997.10)
CITROËN ZX (N2)
2.0 i (121KM / 89kW) benzyna (od 1992.07 do 1997.06)
CITROËN ZX (N2)
2.0 i 16V (152KM / 112kW) benzyna (od 1992.07 do 1994.10)
CITROËN ZX (N2)
2.0 i 16V (150KM / 110kW) benzyna (od 1994.06 do 1997.06)
CITROËN ZX (N2)
2.0 i 16V (163KM / 120kW) benzyna (od 1996.05 do 1997.06)
CITROËN ZX Break (N2)
1.6 i (88KM / 65kW) benzyna (od 1993.10 do 1997.10)
CITROËN ZX Break (N2)
1.8 D (60KM / 44kW) olej napędowy (od 1993.10 do 1997.10)
CITROËN ZX Break (N2)
1.8 i (101KM / 74kW) benzyna (od 1993.10 do 1997.10)
CITROËN ZX Break (N2)
1.8 i 16V (110KM / 81kW) benzyna (od 1996.01 do 1998.02)
CITROËN ZX Break (N2)
1.9 D (64KM / 47kW) olej napędowy (od 1993.10 do 1997.10)
CITROËN ZX Break (N2)
1.9 D (68KM / 50kW) olej napędowy (od 1994.06 do 1997.10)
CITROËN ZX Break (N2)
1.9 TD (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1993.10 do 1997.10)
PEUGEOT 106 II (1A_, 1C_)
1.0 i (45KM / 33kW) benzyna (od 1996.05 do 1999.10)
PEUGEOT 106 II (1A_, 1C_)
1.1 i (60KM / 44kW) benzyna (od 1996.05 do 2004.07)
PEUGEOT 106 II (1A_, 1C_)
1.1 i (54KM / 40kW) benzyna (od 1997.01 do 2001.03)
PEUGEOT 106 II (1A_, 1C_)
1.4 i (75KM / 55kW) benzyna (od 1996.05 do 2004.07)
PEUGEOT 106 II (1A_, 1C_)
1.5 D (55KM / 40kW) olej napędowy (od 1996.05 do 2001.03)
PEUGEOT 106 II (1A_, 1C_)
1.5 D (57KM / 42kW) olej napędowy (od 1998.04 do 2004.07)
PEUGEOT 106 II (1A_, 1C_)
1.6 i (89KM / 65kW) benzyna (od 1996.05 do 1999.10)
PEUGEOT 106 II (1A_, 1C_)
1.6 i (101KM / 74kW) benzyna (od 1996.05 do 2001.01)
PEUGEOT 106 II (1A_, 1C_)
1.6 S16 (118KM / 87kW) benzyna (od 1996.05 do 2004.07)
PEUGEOT 106 Van II Nadwozie pełne / liftback (1S_)
1.5 D (55KM / 40kW) olej napędowy (od 1996.05 do 2001.03)
PEUGEOT 106 Van II Nadwozie pełne / liftback (1S_)
1.5 D (57KM / 42kW) olej napędowy (od 1996.06 do 2001.03)
PEUGEOT 205 I (741A/C)
1.6 GTI (116KM / 85kW) benzyna (od 1983.02 do 1987.07)
PEUGEOT 205 I (741A/C)
1.6 GTI (103KM / 76kW) benzyna (od 1984.12 do 1987.10)
PEUGEOT 205 I (741A/C)
1.9 GTI (128KM / 94kW) benzyna (od 1986.10 do 1987.10)
PEUGEOT 205 I (741A/C)
1.9 GTI (102KM / 75kW) benzyna (od 1987.03 do 1987.10)
PEUGEOT 205 I kabriolet (741B, 20D)
1.6 (116KM / 85kW) benzyna (od 1987.08 do 1992.07)
PEUGEOT 205 I kabriolet (741B, 20D)
1.6 CJ (88KM / 65kW) benzyna (od 1992.08 do 1994.12)
PEUGEOT 205 I kabriolet (741B, 20D)
1.6 CTI (103KM / 76kW) benzyna (od 1986.03 do 1990.10)
PEUGEOT 205 I kabriolet (741B, 20D)
1.9 CTI (102KM / 75kW) benzyna (od 1987.10 do 1994.12)
PEUGEOT 205 I kabriolet (741B, 20D)
1.9 CTi (125KM / 92kW) benzyna (od 1990.08 do 1992.07)
PEUGEOT 205 I kabriolet (741B, 20D)
1.9 CTi (101KM / 74kW) benzyna (od 1987.08 do 1990.07)
PEUGEOT 205 II (20A/C)
1.1 XA (54KM / 40kW) benzyna (od 1987.07 do 1988.10)
PEUGEOT 205 II (20A/C)
1.4 (72KM / 53kW) benzyna (od 1987.01 do 1988.07)
PEUGEOT 205 II (20A/C)
1.6 (72KM / 53kW) benzyna (od 1987.10 do 1998.09)
PEUGEOT 205 II (20A/C)
1.6 (75KM / 55kW) benzyna (od 1987.10 do 1998.09)
PEUGEOT 205 II (20A/C)
1.6 GTI (103KM / 76kW) benzyna (od 1987.10 do 1989.12)
PEUGEOT 205 II (20A/C)
1.6 GTI (116KM / 85kW) benzyna (od 1987.10 do 1989.12)
PEUGEOT 205 II (20A/C)
1.9 Diesel (64KM / 47kW) olej napędowy (od 1987.10 do 1998.09)
PEUGEOT 205 II (20A/C)
1.9 GTI (128KM / 94kW) benzyna (od 1987.10 do 1998.09)
PEUGEOT 205 II (20A/C)
1.9 GTI (102KM / 75kW) benzyna (od 1987.10 do 1989.05)
PEUGEOT 205 II (20A/C)
1.9 GTI (120KM / 88kW) benzyna (od 1987.10 do 1994.10)
PEUGEOT 205 II (20A/C)
1.9 GTI Cat (102KM / 75kW) benzyna (od 1987.10 do 1994.07)
PEUGEOT 205 Nadwozie pełne / liftback
1.1 (49KM / 36kW) benzyna (od 1983.02 do 1987.07)
PEUGEOT 206 CC (2D)
1.6 16V (109KM / 80kW) benzyna (od 2000.09 do 2007.12)
PEUGEOT 206 CC (2D)
1.6 HDi 110 (109KM / 80kW) olej napędowy (od 2005.04 do 2007.02)
PEUGEOT 206 CC (2D)
2.0 S16 (136KM / 100kW) benzyna (od 2000.09 do 2007.12)
PEUGEOT 206 liftback (2A/C)
1.1 (54KM / 40kW) benzyna (od 1998.08 do 2000.07)
PEUGEOT 206 liftback (2A/C)
1.4 16V (88KM / 65kW) benzyna (od 2003.10 do 2008.02)
PEUGEOT 206 liftback (2A/C)
1.6 16V (109KM / 80kW) benzyna (od 2000.07 do 2009.04)
PEUGEOT 206 liftback (2A/C)
1.6 HDi 110 (109KM / 80kW) olej napędowy (od 2004.05 do 2007.02)
PEUGEOT 206 liftback (2A/C)
1.9 D (69KM / 51kW) olej napędowy (od 1998.09 do 2001.11)
PEUGEOT 206 liftback (2A/C)
2.0 HDI 90 (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1999.12 do 2009.09)
PEUGEOT 206 liftback (2A/C)
2.0 RC (177KM / 130kW) benzyna (od 2003.07 do 2007.12)
PEUGEOT 206 liftback (2A/C)
2.0 S16 (135KM / 99kW) benzyna (od 1999.04 do 2000.10)
PEUGEOT 206 liftback (2A/C)
2.0 S16 (136KM / 100kW) benzyna (od 1999.06 do 2007.12)
PEUGEOT 206 sedan
1.6 16V (109KM / 80kW) benzyna (od 2007.03 )
PEUGEOT 206 SW (2E/K)
1.1 (60KM / 44kW) benzyna (od 2002.07 )
PEUGEOT 206 SW (2E/K)
1.4 16V (88KM / 65kW) benzyna (od 2003.10 )
PEUGEOT 206 SW (2E/K)
1.4 HDi (68KM / 50kW) olej napędowy (od 2002.07 )
PEUGEOT 206 SW (2E/K)
1.6 16V (109KM / 80kW) benzyna (od 2002.07 )
PEUGEOT 206 SW (2E/K)
1.6 HDi 110 (109KM / 80kW) olej napędowy (od 2004.05 )
PEUGEOT 206 SW (2E/K)
2.0 16V (136KM / 100kW) benzyna (od 2002.07 do 2007.02)
PEUGEOT 206 SW (2E/K)
2.0 HDi (90KM / 66kW) olej napędowy (od 2002.07 )
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5)
1.8 16V (110KM / 81kW) benzyna (od 1997.03 do 2001.05)
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5)
1.8 ST (101KM / 74kW) benzyna (od 1994.06 do 2001.05)
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5)
2.0 (132KM / 97kW) benzyna (od 1997.03 do 2001.05)
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5)
2.0 HDI 90 (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1999.06 do 2001.12)
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5)
2.0 S16 (152KM / 112kW) benzyna (od 1994.06 do 2001.05)
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5)
2.0 S16 (150KM / 110kW) benzyna (od 1994.06 do 2001.05)
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5)
2.0 ST (121KM / 89kW) benzyna (od 1994.07 do 2001.05)
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5)
1.8 (101KM / 74kW) benzyna (od 1997.03 do 2002.04)
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5)
1.8 16V (110KM / 81kW) benzyna (od 1997.03 do 2002.04)
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5)
1.9 D (68KM / 50kW) olej napędowy (od 1997.03 do 2002.04)
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5)
1.9 D (75KM / 55kW) olej napędowy (od 1998.03 do 2002.04)
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5)
1.9 D (69KM / 51kW) olej napędowy (od 1998.09 do 2002.04)
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5)
1.9 TD (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1997.02 do 2002.04)
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5)
2.0 (132KM / 97kW) benzyna (od 1997.03 do 2002.04)
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5)
2.0 16V (135KM / 99kW) benzyna (od 1997.03 do 2002.04)
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5)
2.0 HDI 90 (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1999.06 do 2002.04)
PEUGEOT 306 kabriolet (7D, N3, N5)
1.6 (89KM / 65kW) benzyna (od 1996.04 do 2000.10)
PEUGEOT 306 kabriolet (7D, N3, N5)
1.8 (101KM / 74kW) benzyna (od 1994.03 do 2002.04)
PEUGEOT 306 kabriolet (7D, N3, N5)
1.8 16V (110KM / 81kW) benzyna (od 1997.05 do 2002.04)
PEUGEOT 306 kabriolet (7D, N3, N5)
2.0 (121KM / 89kW) benzyna (od 1994.03 do 2002.04)
PEUGEOT 306 kabriolet (7D, N3, N5)
2.0 16V (132KM / 97kW) benzyna (od 1997.03 do 2002.04)
PEUGEOT 306 kabriolet (7D, N3, N5)
2.0 16V (135KM / 99kW) benzyna (od 1997.03 do 2002.04)
PEUGEOT 306 liftback (7A, 7C, N3, N5)
1.8 (101KM / 74kW) benzyna (od 1993.05 do 2001.05)
PEUGEOT 306 liftback (7A, 7C, N3, N5)
1.8 16V (110KM / 81kW) benzyna (od 1997.03 do 2001.05)
PEUGEOT 306 liftback (7A, 7C, N3, N5)
1.8 D (58KM / 43kW) olej napędowy (od 1993.05 do 2001.05)
PEUGEOT 306 liftback (7A, 7C, N3, N5)
2.0 16V (132KM / 97kW) benzyna (od 1997.03 do 2001.05)
PEUGEOT 306 liftback (7A, 7C, N3, N5)
2.0 16V (135KM / 99kW) benzyna (od 1997.03 do 2000.06)
PEUGEOT 306 liftback (7A, 7C, N3, N5)
2.0 HDI 90 (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1999.06 do 2002.12)
PEUGEOT 306 liftback (7A, 7C, N3, N5)
2.0 S16 (152KM / 112kW) benzyna (od 1993.05 do 2001.05)
PEUGEOT 306 liftback (7A, 7C, N3, N5)
2.0 S16 (150KM / 110kW) benzyna (od 1994.06 do 2001.05)
PEUGEOT 306 liftback (7A, 7C, N3, N5)
2.0 S16 (163KM / 120kW) benzyna (od 1996.06 do 2001.05)
PEUGEOT 306 liftback (7A, 7C, N3, N5)
2.0 XSi (121KM / 89kW) benzyna (od 1993.05 do 2001.05)
PEUGEOT 306 nadwozie zamknięte / kombi (N_, 7_)
2.0 HDi (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1998.08 do 2000.06)
PEUGEOT 309 I (10C, 10A)
1.9 (98KM / 72kW) benzyna (od 1986.03 do 1989.07)
PEUGEOT 309 I (10C, 10A)
1.9 (102KM / 75kW) benzyna (od 1985.10 do 1989.07)
PEUGEOT 309 I (10C, 10A)
1.9 GTI (120KM / 88kW) benzyna (od 1988.07 do 1989.07)
PEUGEOT 309 I (10C, 10A)
1.9 GTI (128KM / 94kW) benzyna (od 1986.10 do 1989.07)
PEUGEOT 309 I (10C, 10A)
1.9 GTI (131KM / 96kW) benzyna (od 1985.10 do 1989.08)
PEUGEOT 309 II (3C, 3A)
1.9 (98KM / 72kW) benzyna (od 1989.08 do 1993.12)
PEUGEOT 309 II (3C, 3A)
1.9 GTI (120KM / 88kW) benzyna (od 1989.07 do 1993.12)
PEUGEOT 309 II (3C, 3A)
1.9 GTI (131KM / 96kW) benzyna (od 1989.09 do 1993.10)
PEUGEOT 309 II (3C, 3A)
1.9 GTI 16V (147KM / 108kW) benzyna (od 1990.10 do 1993.12)
PEUGEOT 309 II (3C, 3A)
1.9 GTI 16V (158KM / 116kW) benzyna (od 1989.08 do 1990.07)
RENAULT 11 (B/C37_)
1.4 Turbo (105KM / 77kW) benzyna (od 1984.04 do 1986.12)
RENAULT 11 (B/C37_)
1.4 Turbo (115KM / 85kW) benzyna (od 1986.10 do 1988.12)
RENAULT 11 (B/C37_)
1.4 Turbo (118KM / 87kW) benzyna (od 1984.02 do 1986.06)
RENAULT 19 I (B/C53_)
1.4 (58KM / 43kW) benzyna (od 1989.01 do 1993.05)
RENAULT 19 I (B/C53_)
1.4 (80KM / 59kW) benzyna (od 1988.01 do 1992.12)
RENAULT 19 I (B/C53_)
1.4 (75KM / 55kW) benzyna (od 1990.09 do 1992.04)
RENAULT 19 I (B/C53_)
1.4 Cat (58KM / 43kW) benzyna (od 1989.01 do 1992.04)
RENAULT 19 I (B/C53_)
1.7 (73KM / 54kW) benzyna (od 1988.09 do 1992.04)
RENAULT 19 I (B/C53_)
1.7 (90KM / 66kW) benzyna (od 1988.09 do 1992.04)
RENAULT 19 I (B/C53_)
1.7 (107KM / 79kW) benzyna (od 1989.06 do 1992.04)
RENAULT 19 I (B/C53_)
1.7 (94KM / 69kW) benzyna (od 1988.07 do 1992.04)
RENAULT 19 I (B/C53_)
1.7 (92KM / 68kW) benzyna (od 1988.09 do 1992.04)
RENAULT 19 I (B/C53_)
1.8 16V (135KM / 99kW) benzyna (od 1989.06 do 1992.04)
RENAULT 19 I (B/C53_)
1.8 16V (137KM / 101kW) benzyna (od 1989.06 do 1992.04)
RENAULT 19 I (B/C53_)
1.9 D (64KM / 47kW) olej napędowy (od 1988.09 do 1992.04)
RENAULT 19 I (B/C53_)
1.9 DT (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1990.09 do 1992.04)
RENAULT 19 I (B/C53_)
1.9 DT (92KM / 68kW) olej napędowy (od 1990.09 do 1992.04)
RENAULT 19 I Chamade (L53_)
1.4 (58KM / 43kW) benzyna (od 1988.07 do 1992.04)
RENAULT 19 I Chamade (L53_)
1.4 (75KM / 55kW) benzyna (od 1990.09 do 1992.04)
RENAULT 19 I Chamade (L53_)
1.7 (73KM / 54kW) benzyna (od 1989.10 do 1992.04)
RENAULT 19 I Chamade (L53_)
1.7 (90KM / 66kW) benzyna (od 1988.07 do 1992.04)
RENAULT 19 I Chamade (L53_)
1.7 (107KM / 79kW) benzyna (od 1988.08 do 1992.12)
RENAULT 19 I Chamade (L53_)
1.7 (94KM / 69kW) benzyna (od 1990.09 do 1992.04)
RENAULT 19 I Chamade (L53_)
1.7 (92KM / 68kW) benzyna (od 1988.09 do 1992.12)
RENAULT 19 I Chamade (L53_)
1.8 16V (135KM / 99kW) benzyna (od 1989.10 do 1992.04)
RENAULT 19 I Chamade (L53_)
1.8 16V (137KM / 101kW) benzyna (od 1989.06 do 1990.08)
RENAULT 19 I Chamade (L53_)
1.9 D (64KM / 47kW) olej napędowy (od 1989.10 do 1992.04)
RENAULT 19 I Chamade (L53_)
1.9 DT (90KM / 66kW) olej napędowy (od 1990.09 do 1992.04)
RENAULT 19 I Chamade (L53_)
1.9 TD (92KM / 68kW) olej napędowy (od 1990.09 do 1992.04)
RENAULT 19 I Nadwozie pełne / liftback (S53_)
1.2 (54KM / 40kW) benzyna (od 1988.01 do 1992.12)
RENAULT 19 I Nadwozie pełne / liftback (S53_)
1.4 (80KM / 59kW) benzyna (od 1988.01 do 1992.12)
RENAULT 19 I Nadwozie pełne / liftback (S53_)
1.9 D (65KM / 48kW) olej napędowy (od 1988.01 do 1992.12)
RENAULT 19 II (B/C53_)
1.4 (58KM / 43kW) benzyna (od 1992.04 do 1995.12)
RENAULT 19 II (B/C53_)
1.4 (78KM / 57kW) benzyna (od 1993.05 do 1998.12)
RENAULT 19 II (B/C53_)
1.7 (73KM / 54kW) benzyna (od 1992.04 do 1995.12)
RENAULT 19 II (B/C53_)
1.9 D (64KM / 47kW) olej napędowy (od 1992.04 do 1995.12)
RENAULT 19 II Cabriolet (D53_, 853_)
1.8 (88KM / 65kW) benzyna (od 1992.04 do 1996.06)
RENAULT 19 II Cabriolet (D53_, 853_)
1.8 (107KM / 79kW) benzyna (od 1994.07 do 1996.06)
RENAULT 19 II Chamade (L53_)
1.4 (58KM / 43kW) benzyna (od 1992.04 do 1995.12)
RENAULT 19 II Chamade (L53_)
1.4 (75KM / 55kW) benzyna (od 1993.11 do 1995.12)
RENAULT 19 II Chamade (L53_)
1.4 (80KM / 59kW) benzyna (od 1994.10 do 1995.11)
RENAULT 19 II Chamade (L53_)
1.4 (78KM / 57kW) benzyna (od 1994.10 do 1995.11)
RENAULT 19 II Chamade (L53_)
1.7 (73KM / 54kW) benzyna (od 1992.04 do 1995.12)
RENAULT 19 II Chamade (L53_)
1.7 (92KM / 68kW) benzyna (od 1993.01 do 1995.08)
RENAULT 19 II Chamade (L53_)
1.8 (88KM / 65kW) benzyna (od 1992.04 do 1995.12)
RENAULT 19 II Chamade (L53_)
1.8 16V (135KM / 99kW) benzyna (od 1992.04 do 1995.12)
RENAULT 9 (L42_)
1.4 Turbo (105KM / 77kW) benzyna (od 1984.04 do 1986.12)
RENAULT 9 (L42_)
1.4 Turbo (116KM / 85kW) benzyna (od 1986.12 do 1989.12)
RENAULT 9 (L42_)
1.4 Turbo (118KM / 87kW) benzyna (od 1986.07 do 1989.12)
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_)
1.2 (58KM / 43kW) benzyna (od 1990.05 do 1998.09)
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_)
1.2 (58KM / 43kW) benzyna (od 1996.01 do 1998.09)
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_)
1.2 (54KM / 40kW) benzyna (od 1991.01 do 1996.06)
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_)
1.2 (54KM / 40kW) benzyna (od 1996.01 do 1998.09)
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_)
1.2 (54KM / 40kW) benzyna (od 1996.01 do 1996.12)
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_)
1.2 (60KM / 44kW) benzyna (od 1990.05 do 1996.03)
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_)
1.4 (79KM / 58kW) benzyna (od 1991.01 do 1998.09)
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_)
1.4 (80KM / 59kW) benzyna (od 1991.01 do 1998.09)
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_)
1.4 (75KM / 55kW) benzyna (od 1991.01 do 1998.09)
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_)
1.8 (88KM / 65kW) benzyna (od 1991.01 do 1998.09)
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_)
1.8 (90KM / 66kW) benzyna (od 1994.08 do 1998.09)
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_)
1.8 (95KM / 70kW) benzyna (od 1991.01 do 1998.09)
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_)
1.8 (90KM / 66kW) benzyna (od 1990.08 do 1996.04)
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_)
1.8 16V (135KM / 99kW) benzyna (od 1991.01 do 1996.03)
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_)
1.8 Rsi (107KM / 79kW) benzyna (od 1995.08 do 1998.09)
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_)
1.8 Rsi (109KM / 80kW) benzyna (od 1993.01 do 1995.08)
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_)
1.9 D (64KM / 47kW) olej napędowy (od 1991.01 do 1998.09)
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_)
1.9 D (54KM / 40kW) olej napędowy (od 1997.01 do 1998.09)
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_)
1.9 D (65KM / 48kW) olej napędowy (od 1996.05 do 1998.02)
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_)
Williams (147KM / 108kW) benzyna (od 1994.01 do 1998.09)
RENAULT CLIO I Nadwozie pełne / liftback (S57_)
1.2 (54KM / 40kW) benzyna (od 1991.01 do 1998.09)
RENAULT CLIO I Nadwozie pełne / liftback (S57_)
1.2 (60KM / 44kW) benzyna (od 1991.01 do 1998.09)
RENAULT CLIO I Nadwozie pełne / liftback (S57_)
1.2 (54KM / 40kW) benzyna (od 1994.06 do 1998.02)
RENAULT CLIO I Nadwozie pełne / liftback (S57_)
1.9 D (65KM / 48kW) olej napędowy (od 1991.01 do 1998.09)
RENAULT CLIO II (BB_, CB_)
1.2 (58KM / 43kW) benzyna (od 1998.09 do 2010.02)
RENAULT CLIO II (BB_, CB_)
1.2 16V (75KM / 55kW) benzyna (od 2001.06 do 2016.08)
RENAULT CLIO II (BB_, CB_)
1.4 16V (95KM / 70kW) benzyna (od 1999.10 do 2004.09)
RENAULT CLIO II (BB_, CB_)
1.4 16V (98KM / 72kW) benzyna (od 2000.02 do 2008.07)
RENAULT CLIO II (BB_, CB_)
1.5 dCi (65KM / 48kW) olej napędowy (od 2001.06 do 2009.07)
RENAULT CLIO II (BB_, CB_)
1.5 dCi (82KM / 60kW) olej napędowy (od 2001.06 do 2005.04)
RENAULT CLIO II (BB_, CB_)
1.5 dCi (100KM / 74kW) olej napędowy (od 2003.10 do 2005.04)
RENAULT CLIO II (BB_, CB_)
1.5 dCi (80KM / 59kW) olej napędowy (od 2001.06 do 2003.10)
RENAULT CLIO II (BB_, CB_)
1.5 dCi (68KM / 50kW) olej napędowy (od 2004.08 do 2012.12)
RENAULT CLIO II (BB_, CB_)
1.5 dCi (64KM / 47kW) olej napędowy (od 2005.06 do 2010.12)
RENAULT CLIO II (BB_, CB_)
1.5 dCi (84KM / 62kW) olej napędowy (od 2007.02 do 2009.06)
RENAULT CLIO II (BB_, CB_)
1.6 16V (107KM / 79kW) benzyna (od 1998.09 do 2005.04)
RENAULT CLIO II (BB_, CB_)
2.0 16V Sport (169KM / 124kW) benzyna (od 2000.02 do 2009.06)
RENAULT CLIO II (BB_, CB_)
2.0 16V Sport (179KM / 132kW) benzyna (od 2004.01 do 2005.04)
RENAULT MEGANE I (BA0/1_)
1.4 16V (95KM / 70kW) benzyna (od 1999.03 do 2003.08)
RENAULT MEGANE I (BA0/1_)
1.6 16V (107KM / 79kW) benzyna (od 1999.03 do 2002.08)
RENAULT MEGANE I (BA0/1_)
1.8 16V (115KM / 85kW) benzyna (od 2001.01 do 2003.08)
RENAULT MEGANE I (BA0/1_)
1.9 dCi (102KM / 75kW) olej napędowy (od 2001.02 do 2003.08)
RENAULT MEGANE I (BA0/1_)
1.9 dTi (98KM / 72kW) olej napędowy (od 1997.03 do 2001.02)
RENAULT MEGANE I (BA0/1_)
1.9 dTi (80KM / 59kW) olej napędowy (od 2001.02 do 2003.08)
RENAULT MEGANE I (BA0/1_)
2.0 16V (147KM / 108kW) benzyna (od 1996.07 do 2003.08)
RENAULT MEGANE I Cabriolet (EA0/1_)
1.4 16V (95KM / 70kW) benzyna (od 1999.03 do 2003.08)
RENAULT MEGANE I Cabriolet (EA0/1_)
1.6 16V (107KM / 79kW) benzyna (od 1999.03 do 2003.07)
RENAULT MEGANE I Cabriolet (EA0/1_)
2.0 16V (147KM / 108kW) benzyna (od 1996.10 do 1999.11)
RENAULT MEGANE I Cabriolet (EA0/1_)
2.0 16V

Marka części hamulcowych TRW

Producent tarcz i klocków hamulcowych TRW łączy wysoką jakość procesów obróbki mechanicznej z precyzyjnie kontrolowanym zestawem surowców, produkując najbezpieczniejsze, najwyższej jakości rozwiązania hamulcowe do pojazdów użytkowych - osobowych samochodów oraz ciężarowych. Każdy element tarcz i klocków hamulcowych jest zrealizowany w taki sposób, by stanowił harmonijny składnik procesu hamowania i możliwości kontroli Twojej jazdy na drodze nawet w ekstremalnych warunkach. Z tego powodu tarcze i klocki hamulcowe TRW wiążą się zdecydowanie z łatwiejszym montażem do wybranego samochodu, TRW to także jakość godna zaufania dla i szeroki wachlarz solidnych części samochodowych, z pomocą których możesz śmiało i komfortowo jeździć. TRW bardzo dużo inwestuje w proces sprawdzania i testowania tarcz i klocków hamulcowych zanim dopuści je do produkcji pełnowymiarowej i dalszej sprzedaży - w procesie rygorystycznej kontroli jakości tarcze i klocki hamulcowe poddawane są licznym badaniom fizycznym, termo cieplnym, wytrzymałościowym. Poddając części wyczerpującemu procesowi testowania pewne jest to, że części dostarczone przez markę TRW są w pełni jakościowe - wyróżniają się wysoką zawartością węgla, co znacznie wpływa na niski stopień kurczliwości, dzięki temu także produkty dostarczone do Twojego samochodu są dużo bardziej wytrzymałe.Tarcze i klocki hamulcowe mają wysoką odporność na zużycie nawet w najtrudniejszych warunkach. Wybór hamulców TRW to gwarancja bezpieczeństwa i solidności. Na tych produktach można z pewnością polegać w codziennej pracy a szeroki wybór tarcz i klocków hamulcowych sprawia, że możemy dobrać najbardziej hamulcowe odpowiednie rozwiązanie do swojego samochodu - nawet takiego, które wymaga skomplikowanych części.

Tarcze hamulcowe TRW

Z ponad 1250 numerami katalogowymi części pokrywającymi 98% europejskiego parku samochodowego, TRW - czołowy producent na niezależnym rynku części zamiennych jest godnym zaufania partnerem w budowaniu pozycji twojej firmy. Zapewnij swoim klientom doskonałe usługi za sprawą gamy hamulców tarczowych , która oferuje najwyższą jakość i coraz szerszy zakres zastosowań, zawdzięczając to wszystko ponad 100-letniemu doświadczeniu TRW.
Tarcze hamulcowe TRW zapewniają ci:
  • 98% pokrycia potrzeb europejskiego parku samochodowego
  • Tarcze hamulcowe, które przewyższają wymogi specyfikacji oryginalnego wyposażenia (OE)

12 milionów powodów, by zaufać tarczom hamulcowym TRW

TRW co roku produkuje ponad 12 milionów tarcz hamulcowych, zarówno w zakresie oryginalnego wyposażenia, jak i dla niezależnego rynku części zamiennych na całym świecie, możesz więc zaufać liderom rynku. A ponieważ zawsze jesteśmy w czołówce pod względem innowacyjności, otrzymujesz absolutnie najnowsze rozwiązania w technologii wytwarzania hamulców tarczowych, gwarantujące ci możliwość zaoferowania wyższego poziomu usług swoim klientom.

Tarcze hamulcowe lakierowane na czarno

  • Oryginalne wyposażenie TRW nigdy nie jest kopią istniejącego modelu – jest ono projektowane i budowane od podstaw, aby sprostać rzeczywistym wyzwaniom, z jakimi mierzą się codziennie twoi klienci. Aby zapewnić zwiększoną odporność na korozję i wysokie parametry użytkowe, nasz dział ds. rozwoju produktów stworzył pierwsze w branży – hamulce tarczowe lakierowane na czarno.
  • Poprzez pokrycie części tarczy specjalnym czarnym lakierem, tworzy się jednolita powierzchnia stanowiąca dodatkową barierę ochronną przeciw korozji. Lakier został specjalnie opracowany w zakładzie TRW zajmującym się oryginalnym wyposażeniem i zapewnia wykończenie tarczy połyskliwą powłoką (dla kierowców zwracających uwagę na detale liczy się też ładny wygląd).
  • Chcemy zagwarantować, by montażyści wykonywali doskonałą usługę dla swoich klientów, ułatwiając im szybki montaż. To jeszcze jedna korzyść z naszej gamy powlekanej czarnym lakierem. Te tarcze hamulcowe opakowane są w papier antykorozyjny, który pochłania wilgoć. Nie trzeba zatem smarować tarcz olejem ani środkiem antykorozyjnym, który musi być zmyty przed montażem. Po prostu wyjmujesz je z pudełka i przystępujesz do pracy, przez co oszczędzasz czas i pieniądze.
  • Ta innowacja opiera się na najnowszych odkryciach poczynionych w drodze bezpośrednich badań i rozwijania stosunków, jakie firma TRW utrzymuje z najważniejszymi producentami samochodów na świecie, tak więc nabywcy naszych rozwiązań mogą zapewnić wartość dodaną swoim własnym klientom.

Tarcze hamulcowe TRW o wysokiej zawartości węgla

Ponieważ nasze tarcze o wysokiej zawartości węgla są projektowane nie tylko pod kątem zgodności z normami, ale również z myślą o stworzeniu rzeczywiście najlepszego rozwiązania na świecie, mogą przewyższać wymagania specyfikacji producenta. Oferują one wyższe parametry w zakresie rozprowadzania ciepła, większą stabilność pracy i najlepsze parametry użytkowe.
Tarcze o wysokiej zawartości węgla spełniają wciąż rosnące potrzeby w zakresie ciężaru, wydajności hamowania i właściwości NVH (hałas, wibracje, uciążliwość działania). Przy coraz większej liczbie producentów samochodów wprowadzających tarcze o wysokiej zawartości węgla jako wyposażenie standardowe, zapewniamy, że możesz polegać na pokryciu bardzo dużej części potrzeb rynku przez naszą gamę części zamiennych.
A to dlatego, że:
  • Tarcze wytwarzane z wysoką zawartością węgla posiadają optymalną przewodność cieplną pozwalającą utrzymać niższą temperaturę pracy i w wyniku tego, zapewnić bardziej stałą wydajność hamowania
  • Jest mniej prawdopodobne, że tarcza hamulcowa o wysokiej zawartości węgla odkształci się, co oznacza mniej problemów związanych z parametrami użytkowymi
  • Wysoka zawartość węgla poprawia właściwości w zakresie rozpraszania ciepła przez tarcze, zapewniając większą stabilność i zwiększoną odporność na odkształcenia i pęknięcia wskutek czynników termicznych
  • Tarcze o wysokiej zawartości węgla pomagają również eliminować hałas i drgania

Stymulowanie rozwoju firmy poprzez szybszy montaż tarcz hamulcowych

Istnieje szeroki asortyment tarcz TRW, które są dostarczane wraz ze śrubami mocującymi, tak więc nigdy nie trzeba używać ponownie starych, zużytych i skorodowanych mocowań. Śruby mocujące często zostają uszkodzone podczas wymiany tarcz hamulcowych i nie mogą być ponownie użyte. Dołączając śruby mocujące do naszych tarcz hamulcowych, sprawiliśmy, , że dokonujesz ich wymiany łatwiej, szybciej i bezpieczniej niż kiedykolwiek dotąd. W przypadku większości naszych produktów, otrzymasz wszystko, czego potrzebujesz w jednym pudełku TRW. Oznacza to, że możesz oferować tak samo doskonałą usługę za każdym razem – i że twój klient w każdym przypadku może polegać na najwyższych parametrach pracy.

Mniejsze tolerancje w tarczach hamulcowych

Kiedy projektujemy nasze oryginalne wyposażenie, poddajemy kontroli każdy detal każdej części i nie uznajemy kompromisów, jeśli chodzi o surowce albo tolerancje podczas obróbki mechanicznej. Wszystkie nasze odlewy są wykonane z najwyższej jakości materiału GG20 lub GG15HC w przypadku tarcz o wysokiej zawartości węgla. Zachowujemy ścisłą kontrolę nad trzema innymi wartościami tolerancji: DTV (odchylenia w grubości tarczy) nigdy nie przekracza 12 µm; tolerancja wykończenia (Run Out) nigdy nie przekracza 30 µm; środkowy otwór zawsze odpowiada normie H8. Oznacza to nieskomplikowany montaż i komfortowe parametry działania pozwalające uniknąć niespodzianek.

Bezpieczeństwo tarcz hamulcowych z żeliwem

Ponieważ zobowiązaliśmy się do wytwarzania najbezpieczniejszych i najwyższej jakości tarcz hamulcowych, do produkcji wysokiej klasy szarego żeliwa używany jest starannie kontrolowany zestaw surowców. Nie wystarczy jakość procesów mechanicznej obróbki – już od fazy początkowego odlewu musi to być jak najlepsze połączenie dla uzyskania najwyższych końcowych parametrów działania.

Wszechstronne testy TRW zapewniają:

  • Wysoką zawartość węgla (lejność ułatwia odlewanie i obróbkę maszynową oraz oznacza niski stopień kurczliwości)
  • Niską temperaturę topnienia (1140°C- 1200°C)
  • Wysoką odporność na zużycie
  • Wysoką pojemność cieplną
  • Wysoką wytrzymałość na rozciąganie i ściskanie, zapewniając wysoki poziom sztywności
  • W celu zapewnienia najwyższego poziomu bezpieczeństwa odlewy są poddawane rozmaitym rygorystycznym testom i kontrolom, zanim zostaną zatwierdzone do obróbki maszynowej.

Zwiększone bezpieczeństwo za sprawą łożysk i pierścienia czujnika ABS

Oferujemy również gamę tarcz hamulcowych z wbudowanymi łożyskami, pierścieniami czujników ABS i akcesoriami montażowymi. Bardzo ułatwia to czynności, gdy trzeba wykonać montaż, ponieważ te kluczowe dla bezpieczeństwa elementy nierzadko zostają uszkodzone podczas wymiany tarczy. Użycie starego, zużytego lub uszkodzonego łożyska może także zwiększyć ryzyko uszkodzenia samej tarczy. Hamulce tarczowe TRW z wbudowanymi łożyskami kół są montowane w sposób zapewniający prawidłowe dociśnięcie łożyska. Zapewnimy dostawę zarówno pierścienia zębatego, jak i magnetycznego czujnika ABS, zależnie od zastosowania.

Wszechstronne bezpieczeństwo dzięki klockom hamulcowym i tarczom TRW

TRW produkuje nie tylko klocki i tarcze hamulcowe, ale również wszelkiego typu rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa pojazdów, dlatego nikt nie wie lepiej od nich, na czym polega współdziałanie poszczególnych elementów, aby zwiększyć do maksimum wydajność układu hamowania i zapewnić ochronę pasażerom we wnętrzu samochodu. TRW projektuje i tworzy nasze tarcze w taki sposób, by stanowiły zrównoważony element układu hamulcowego. To właśnie dlatego tarcze i klocki hamulcowe TRW oznaczają dla Ciebie najskuteczniejszy montaż i najwyższą jakość.

A TERAZ COŚ O KLOCKACH HAMULCOWYCH TRW!

Życie polega na zwiększaniu swoich możliwości we wszystkim, co robimy. Dzięki klockom hamulcowym TRW możesz zaoferować swoim klientom znakomitą wydajność. Klocki TRW Aftermarket są najlepsze w branży, zapewniając w każdych warunkach wysoką jakość i niezawodne parametry pracy, którym możesz zaufać. Jesteśmy wiodącymi specjalistami na rynku, jeśli chodzi o układy hamulcowe, skorzystaj więc z naszego doświadczenia. Damy ci pewność, że będziesz mógł oferować najlepsze usługi, a systemy związane z bezpieczeństwem w pojazdach twoich klientów będą optymalnie działać na drodze za każdym razem.

Lepsze parametry użytkowe klocków hamulcowych dzięki COTEC

Nasi badacze znaleźli metodę, aby zapewnić jak najlepszą jakość przy wymianie przednich lub tylnych klocków hamulcowych. Ma ona nazwę COTEC.

Ta nowoczesna powłoka silikatowa jest stosowana do materiału ciernego zamiennych klocków hamulcowych, zapewniając lepszy kontakt między tarczą a klockiem hamulcowym.

Klocki hamulcowe TRW COTEC zapewniają drogę hamowania krótszą aż do siedmiu metrów w porównaniu z innymi wysokiej klasy klockami hamulcowymi przy pierwszych kilku zatrzymaniach po wymianie klocków (okres dopasowywania się klocków). Ta innowacyjna technologia oznacza, że pozostawiamy w tyle wszystkich największych konkurentów pod względem parametrów pracy w okresie dopasowywania się klocka, gdy współczynnik tarcia jest niższy niż zwykle.

Podjęliśmy decyzję o zastosowaniu powłoki COTEC we wszystkich naszych klockach hamulcowych, ponieważ ma ona wpływ na bezpieczeństwo od chwili opuszczenia warsztatu przez kierowcę. Ponad 90% klocków hamulcowych sprzedawanych przez TRW w Europie, ma już powłokę COTEC.

 DTEC wzmacnia gamę COTEC

Dodatkowo do COTEC, opracowaliśmy DTEC, najwyższej klasy klocek ceramiczny o niskiej emisji pyłów, w którym do wszystkich zalet bezpieczeństwa oferowanych przez naszą główną gamę klocków powlekanych COTEC dołącza się technologia niskiej emisji pyłów, by obniżyć poziom zapylenia powierzchni felgi aż o 45%. Możesz więc teraz oferować swoim klientom wartość dodaną w postaci klocków hamulcowych DTEC pozwalających utrzymać czystsze koła.

Lider w dziedzinie hamowania

Jako lider pośród dostawców systemów hamowania, jesteśmy z siebie dumni, oferując najwyższe standardy we wszystkich naszych klockach hamulcowych do pojazdów. Zapewnia nam to:

Pełna kontrola
Dla 100% własnej produkcji klocków hamulcowych TRW może gwarantować jakość części spełniającą nasze rygorystyczne normy
Unikalne i precyzyjne procedury wytwarzania
TRW projektuje i wytwarza cały układ hamulcowy. Zajmuje on centralne miejsce w naszej działalności.
 
Produkcja klocków wyniesiona do rangi sztuki

Rozumiemy znaczenie materiału ciernego w produkcji klocków hamulcowych. Opracowywanie składu materiału ciernego we własnych zakładach pozwala nam uzyskać doskonałe połączenie surowców - od gumy po grafit, stwarzając najwyższe parametry bezpieczeństwa w każdych warunkach.

Nasza procedura wypalania polega na rozgrzaniu klocków do temperatury 600-700oC, co pozwala skrócić czas dopasowywania się klocka i zmniejszyć zjawisko początkowego zaniku siły hamowania. Automatyczne prasy do formowania pozwalają nam stosować technologię głębokiego formowania, w wyniku której powstaje bardziej spójna gęstość i porowatość. Kierowcom, którzy opuszczą warsztat z naszymi zamiennymi klockami hamulcowymi, zamontowanymi w swoich samochodach, przyniosą one poprawę komfortu podróżowania z powodu zminimalizowania poziomu drgań i szumów.

Tarcze i klocki hamulcowe sprawdzane i testowane, aby uzyskać doskonałą jakość

Każdy element naszych klocków hamulcowych dla rynku usług posprzedażnych jest wielokrotnie testowany, włącznie z niezwykle ważnymi płytkami, do których mocowany jest materiał cierny. Aby zapobiec rozwijaniu się korozji na płytce stosujemy powłokę proszkową, a specjalna konstrukcja opracowana przez TRW pomaga zapewnić wytrzymałość klocka hamulcowego na duże siły ścinające oraz wysokie temperatury.

Więcej niż same tarcze i klocki hamulcowe

Dzięki zaawansowanym procesom produkcji i testom, jakie wykonujemy w TRW, możemy dać gwarancję na nasze części, ale nasze usługi obejmują jeszcze znacznie więcej. Kiedy potrzebujesz klocków hamulcowych na wymianę, możesz poprosić nas telefonicznie o dostarczenie produktu, który idealnie odpowiada twoim dokładnym wymaganiom i w którym przejawia się nasza specjalistyczna wiedza i doświadczenie.

Dostarczymy ci wszystkie akcesoria montażowe wymagane do wykonania szybkiego montażu, a nasza gwarancja na 36 miesięcy, 31 068 mil (50 000 km) będzie stanowić wartość dodaną dla twojej firmy, jak również zapewni spokój i poczucie bezpieczeństwa twoim klientom.

Dbamy o hamulce samochodowe – i dbamy o środowisko

Wszyscy mamy obowiązek chronić środowisko, zatem udoskonaliliśmy jeszcze bardziej metody produkcji naszych klocków hamulcowych. Dzięki używaniu wysoce zaawansowanego systemu wypalania rozgrzanych płytek zamiast tradycyjnego wypalania płomieniem, oszczędzamy energię i wytwarzamy niższe emisje CO2 – to praktyka będąca obecnie standardem w przypadku oryginalnego wyposażenia (OE). TRW wprowadziło również pierwszy program produktowy przyjaznych dla środowiska klocków hamulcowych do samochodów przewożących pasażerów w Europie, co oznacza, że nigdy nie używamy materiałów takich jak ołów, rtęć, kadm, antymon, mosiądz ani molibden.

Dbamy o części układu hamulcowego – i ty również o to dbasz

Jako wiodący producent układów hamulcowych na globalnym rynku usług posprzedażnych wykazujemy energię, pasję i zaangażowanie, by zagwarantować, że nasze produkty naprawdę wyróżniają się spośród innych. Próbując wciąż ulepszać i rozszerzać naszą gamę klocków i tarcz hamulcowych, jak również zacisków i szczęk hamulcowych, zrobiliśmy wszystko, aby dostawa i wymiana klocków hamulcowych odbywała się w sposób bezstresowy. Dzięki liczącej ponad 100 lat historii wytwarzania przez nas oryginalnego wyposażenia, mamy doświadczenie niezbędne by dokonać prawdziwego postępu w zakresie bezpieczeństwa samochodów w całej Europie.

Film: tarcze hamulcowe TRW - Prawdziwe Oryginały Poznaj Guido Orth-Gauch, muzyka jazzowego i specjalistę w firmie TRW. Guido chce, aby wszyscy odbiorcy otrzymali to samo: najwyższą jakość. Dowiedz się, w jaki sposób prawdziwe oryginały czynią z firmy TRW wiodącego dostawcę na rynku aftermarket https://www.trwaftermarket.com/klockihamulcowe Testy dowodzą, że nowa powłoka cierna TRW przyczynia się do skrócenia drogi hamowania nawet o 7 metrów - to różnica, która może uratować Ci życie. Główny bohater filmu mówi o tym, że jest naprawdę dumny z tego, że są wiodącym na rynku światowej klasy dostawcą, który oferuje klocki hamulcowe z dopasowanymi akcesoriami, aby można je było właściwie zamontować już za pierwszym razem. TRW obsługuje 98% rynku motoryzacyjnego, więc klocki hamulcowe tej marki można je stosować niemal w każdym pojeździe. Firma TRW ma ponad 100 lat doświadczenia jako producent oryginalnego wyposażenia.
Ocena produktu: Data napisania recenzji:

Wszystko w porządku!

Dokładamy wszelkich starań, by opinie pochodziły od klientów, którzy używali produktu lub go nabyli. Opinie są zbierane, weryfikowane i publikowane zgodnie z zasadami opisanymi w regulaminie sklepu.